"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اگه میتونستید همین لحظه حاضر بودید همه چیز و کس رو رها کنید و برای مدت نامعلومی برید سفر؟جایی که جز خودتون هیچ کس ندونه کجایید ؟
anonymous poll

بله حتما🎒 – 110
👍👍👍👍👍👍👍 71%

نه – 46
👍👍👍 29%

👥 156 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من از لطافت صبح
من از طراوت نور
من از نوازش آن مهربان،
چنان سرمست،
که گاه، درهمه آفاق،
می‌گشودم بال؛ که مست،
برهمه افلاک، می‌فشاندم دست

فریدون مشیری
@adelehz
شبها زودتر بخوابید و کافی
شام رو زودتر بخورید
تا صبح میل به خوردن صبحونه داشته باشین البته نوع صبونه هم بی تاثیر نیست :)
صبح قشنگتون بخیر
@adelehz
کتابهایی که عاشقشونم . دنیای زیبا و گاهی پیچیده ی زنان رو نشون میده
فرستنده : مونا دربندی
#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👆👆👆👆👆
یکی از اعضای کانال عنوان کردند که ازاین کتاب مجموعه سریالی ساخته شده به نام خود کتاب 13دلیل برای اینکه اگر مایل بودید میتونید دنبال کنید .
@adelehz
📚 نشانی دکترم را به شما می دهم

ما که دماغمان را عمل نکردیم و گونه نکاشتیم ، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشم هایمان رنگی نبود ؛ رفتیم و کتاب خواندیم ؛ و با هر کتابی که خواندیم ، دیدیم که زیباتر شدیم ، آنقدر که هر بار که در آینه نگاه کردیم ، گفتیم : خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت.

می دانی آن جراح که هر روز ما را زیباتر می کند ، اسمش چیست؟ اسمش« کتاب» است.
چاقویش درد ندارد ، اما همه اش درمان است.
هزینه اش هم هر قدر که باشد به این زیبایی می ارزد.
من نشانی مطب این پزشک را به همه زنان می دهم:
به اولین کتابفروشی که رسیدید ، بی وقت قبلی داخل شوید، آن طبیب مشفق ،آنجا نشسته است، منتظر شماست.

📚📕📗📚
عرفان نظرآهاری
#شما_فرستادین
@adelehz
عنوان: بریت ماری اینجا بود
نویسنده: فردریک بکمن
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا بخوانیم:گاهی وقتی جایی باشید که دیده نشوید، باید بگریزید. دیده شدن حق هر انسانی است. مطمئن باشید جایی نه چندان دور قلب هایی منتظر لمس قلب تان هستند.
#چی_بخوانیم
@adelehz
Moaf
Evan Band WwW.Pop-Music.Ir
🎧 @adelehz
معاف
ایوان باند
شهرِ بزرگ است تنم
غم طرفى
من طرفى...

مولانای جان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما به همین محبتهای قشنگ شماست که حال خوب پیدا میکنیم .
ممنون که با بودنتون اینقد هوای مهربونی پر رنگ میشه😊❤️
از لرستان این همه راه رفتند تهران و ازاین مغازه قشنگ برام عکس فرستادن الهی همیشه زنده وشاد باشین 😊
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM