قلندر و قلعه
سید یحیی یثربی
فرستنده: نیلوفر
چرا می خوانیم: زندگینامه شیخ سهروردی از زبان نویسنده؛ چقدر خوب است که ما با شخصیتهای مهم و عرفانی در فرهنگ و تمدن ایران نیز آشنا بشویم؛
و حال و هوای عرفانی و همدلی با وجود تفاوت ظاهری مذاهب و همچنین شناخت جنبه های عرفانی وجود انسان.
#چی_بخوانیم
@adelehz
سید یحیی یثربی
فرستنده: نیلوفر
چرا می خوانیم: زندگینامه شیخ سهروردی از زبان نویسنده؛ چقدر خوب است که ما با شخصیتهای مهم و عرفانی در فرهنگ و تمدن ایران نیز آشنا بشویم؛
و حال و هوای عرفانی و همدلی با وجود تفاوت ظاهری مذاهب و همچنین شناخت جنبه های عرفانی وجود انسان.
#چی_بخوانیم
@adelehz
در زندگی، تعداد محدودی بله در اختیار ما قرار دارد، که پیش از بهکارگیریشان، باید با تعداد بیشماری خیر، از آنها محافظت کنیم!
کریستین بوبن
@adelehz
کریستین بوبن
@adelehz
سیزده دلیل برای اینکه ...
جی آشر
فرستنده: نسیم داوودی
چرا بخوانیم : این کتاب فوق العادس. یادمون میده که رفتارمون هرچند درنظر خودمون کم اهمیت ممکنه زندگی بقیه رو به طور خیلی ناجوری تحت الشعاع قرار بده.عالیِ عاااالی
#چی_بخوانیم
@adelehz
جی آشر
فرستنده: نسیم داوودی
چرا بخوانیم : این کتاب فوق العادس. یادمون میده که رفتارمون هرچند درنظر خودمون کم اهمیت ممکنه زندگی بقیه رو به طور خیلی ناجوری تحت الشعاع قرار بده.عالیِ عاااالی
#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بین راه یادش اومد بچه داره ...
@adelehz
@adelehz
هنگامی که نیچه گریست
اروین یالوم
فرستنده : هانیه محمدی
چرا بخوانیم : تلفیقی از آموزش و داستان.
داستان عشق نافرجام نیچه به لوسالومه و البته آموزش جلسات روان درمانی به شیوه وجودی.
کتاب پر از جملات کلیدی ناب و تاثیرگذار است مثل: شکستن پیمان زناشویی بهتر از شکسته شدن توسط این پیمان است.
بامطالعه این کتاب میتونیم تاحدی با زندگی نامه شخصیت های جذابی مثل نیچه؛ بروئر و فروید آشنا بشیم.
#چی_بخوانیم
@adelehz
اروین یالوم
فرستنده : هانیه محمدی
چرا بخوانیم : تلفیقی از آموزش و داستان.
داستان عشق نافرجام نیچه به لوسالومه و البته آموزش جلسات روان درمانی به شیوه وجودی.
کتاب پر از جملات کلیدی ناب و تاثیرگذار است مثل: شکستن پیمان زناشویی بهتر از شکسته شدن توسط این پیمان است.
بامطالعه این کتاب میتونیم تاحدی با زندگی نامه شخصیت های جذابی مثل نیچه؛ بروئر و فروید آشنا بشیم.
#چی_بخوانیم
@adelehz
اگه میتونستید همین لحظه حاضر بودید همه چیز و کس رو رها کنید و برای مدت نامعلومی برید سفر؟جایی که جز خودتون هیچ کس ندونه کجایید ؟
anonymous poll
بله حتما🎒 – 110
👍👍👍👍👍👍👍 71%
نه – 46
👍👍👍 29%
👥 156 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله حتما🎒 – 110
👍👍👍👍👍👍👍 71%
نه – 46
👍👍👍 29%
👥 156 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من از لطافت صبح
من از طراوت نور
من از نوازش آن مهربان،
چنان سرمست،
که گاه، درهمه آفاق،
میگشودم بال؛ که مست،
برهمه افلاک، میفشاندم دست
فریدون مشیری
@adelehz
من از طراوت نور
من از نوازش آن مهربان،
چنان سرمست،
که گاه، درهمه آفاق،
میگشودم بال؛ که مست،
برهمه افلاک، میفشاندم دست
فریدون مشیری
@adelehz
شبها زودتر بخوابید و کافی
شام رو زودتر بخورید
تا صبح میل به خوردن صبحونه داشته باشین البته نوع صبونه هم بی تاثیر نیست :)
صبح قشنگتون بخیر
@adelehz
شام رو زودتر بخورید
تا صبح میل به خوردن صبحونه داشته باشین البته نوع صبونه هم بی تاثیر نیست :)
صبح قشنگتون بخیر
@adelehz
کتابهایی که عاشقشونم . دنیای زیبا و گاهی پیچیده ی زنان رو نشون میده
فرستنده : مونا دربندی
#چی_بخوانیم
@adelehz
فرستنده : مونا دربندی
#چی_بخوانیم
@adelehz
👆👆👆👆👆
یکی از اعضای کانال عنوان کردند که ازاین کتاب مجموعه سریالی ساخته شده به نام خود کتاب 13دلیل برای اینکه اگر مایل بودید میتونید دنبال کنید .
@adelehz
یکی از اعضای کانال عنوان کردند که ازاین کتاب مجموعه سریالی ساخته شده به نام خود کتاب 13دلیل برای اینکه اگر مایل بودید میتونید دنبال کنید .
@adelehz
📚 نشانی دکترم را به شما می دهم
ما که دماغمان را عمل نکردیم و گونه نکاشتیم ، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشم هایمان رنگی نبود ؛ رفتیم و کتاب خواندیم ؛ و با هر کتابی که خواندیم ، دیدیم که زیباتر شدیم ، آنقدر که هر بار که در آینه نگاه کردیم ، گفتیم : خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت.
می دانی آن جراح که هر روز ما را زیباتر می کند ، اسمش چیست؟ اسمش« کتاب» است.
چاقویش درد ندارد ، اما همه اش درمان است.
هزینه اش هم هر قدر که باشد به این زیبایی می ارزد.
من نشانی مطب این پزشک را به همه زنان می دهم:
به اولین کتابفروشی که رسیدید ، بی وقت قبلی داخل شوید، آن طبیب مشفق ،آنجا نشسته است، منتظر شماست.
📚📕📗📚
عرفان نظرآهاری
#شما_فرستادین
@adelehz
ما که دماغمان را عمل نکردیم و گونه نکاشتیم ، ما که خط لب نداشتیم و مژه مصنوعی نداشتیم، ما که موی بلوند و قد بلند نداشتیم، ما که چشم هایمان رنگی نبود ؛ رفتیم و کتاب خواندیم ؛ و با هر کتابی که خواندیم ، دیدیم که زیباتر شدیم ، آنقدر که هر بار که در آینه نگاه کردیم ، گفتیم : خوب شد خدا ما را آفرید وگرنه جهان چیزی از زیبایی کم داشت.
می دانی آن جراح که هر روز ما را زیباتر می کند ، اسمش چیست؟ اسمش« کتاب» است.
چاقویش درد ندارد ، اما همه اش درمان است.
هزینه اش هم هر قدر که باشد به این زیبایی می ارزد.
من نشانی مطب این پزشک را به همه زنان می دهم:
به اولین کتابفروشی که رسیدید ، بی وقت قبلی داخل شوید، آن طبیب مشفق ،آنجا نشسته است، منتظر شماست.
📚📕📗📚
عرفان نظرآهاری
#شما_فرستادین
@adelehz
عنوان: بریت ماری اینجا بود
نویسنده: فردریک بکمن
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا بخوانیم:گاهی وقتی جایی باشید که دیده نشوید، باید بگریزید. دیده شدن حق هر انسانی است. مطمئن باشید جایی نه چندان دور قلب هایی منتظر لمس قلب تان هستند.
#چی_بخوانیم
@adelehz
نویسنده: فردریک بکمن
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا بخوانیم:گاهی وقتی جایی باشید که دیده نشوید، باید بگریزید. دیده شدن حق هر انسانی است. مطمئن باشید جایی نه چندان دور قلب هایی منتظر لمس قلب تان هستند.
#چی_بخوانیم
@adelehz