تودر جان منی من غم ندارم
توایمان منی من کم ندارم...
پ.ن تورادوست دارم حتی درسخت ترین لحظات زندگیم،چرا که لایق دوست داشتن و عشقی پادشاها..بارالها..
شب آرام🌙
@adelehz
توایمان منی من کم ندارم...
پ.ن تورادوست دارم حتی درسخت ترین لحظات زندگیم،چرا که لایق دوست داشتن و عشقی پادشاها..بارالها..
شب آرام🌙
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صب بخیر😊امیدوارم روزقشنگی داشته باشین❤️❤️🐞🐞
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Art of Trading
دومين شماره مجله زنان و زندگي منتشر شد| ١٢٨ صفحه ➕ يك بچه مجله ٣٢ صفحه اي
ما با كلي حرفاي تازه اومديم.....😊😀✌🏻️
👈🏻مجله اي براي زنان، درباره زندگي
@zananozendegi 🌺
ما با كلي حرفاي تازه اومديم.....😊😀✌🏻️
👈🏻مجله اي براي زنان، درباره زندگي
@zananozendegi 🌺
زنها برگردن هایشان گردنبند می آویزند
تافراموش نکنند بغضهایی را که درگلو آویخته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
تافراموش نکنند بغضهایی را که درگلو آویخته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
یادت هست میگفتی عاشق داستانهای کوتاهی بیاتاکوتاهترین داستان دنیارا برایت بگویم:
دلم برایت تنگ شده..
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم برایت تنگ شده..
#عادله_زمانی
@adelehz
مطمینم یکی از باباها کولر دنیا را خاموش کرده !وگرنه این حجم ازگرما توجیه دیگه ای نداره😰😓👇
@adelehz
@adelehz
تمام اصلهای حقوق بشر را خواندم
و جای یک اصل را خالی یافتم,
و اصل دیگری را به آن افزودم!
عزیز من
اصل سی و یکم:
هرانسانی حق دارد هر کسی را که میخواهد,
دوست داشته باشد!
#پابلو_نرودا
@adelehz
و جای یک اصل را خالی یافتم,
و اصل دیگری را به آن افزودم!
عزیز من
اصل سی و یکم:
هرانسانی حق دارد هر کسی را که میخواهد,
دوست داشته باشد!
#پابلو_نرودا
@adelehz
نه عاشق ترین زن جهانم نه دیوانه ترین..
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
@adelehz
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل است دیگر ،گاهی هیچ جوری باز نمیشود..
@adelehz
@adelehz
یقین دارم خداجان خیلی طبع لطیفی دارد .اصلا خودش یک پا شاعر است .وگرنه شما ببین آفرینش شب به این روش دلبرانه و طنازانه توجیه دیگری نمیتواند داشته باشد ❤️ شب آرام ...🎼😊🌙
@adelehz
@adelehz
.
خورشیدِ دلم، سلامم ارزانیِ تو
صبح آمده باز هم به مهمانی تو
تا جایِ منِ غریبِ دور افتاده
صد بوسه زند به رویِ پیشانیِ تو
#مهدی_امیری
پ.ن صبح به خیروشادی🌞سهمتون از برکت فراوان☀️
@adelehz
خورشیدِ دلم، سلامم ارزانیِ تو
صبح آمده باز هم به مهمانی تو
تا جایِ منِ غریبِ دور افتاده
صد بوسه زند به رویِ پیشانیِ تو
#مهدی_امیری
پ.ن صبح به خیروشادی🌞سهمتون از برکت فراوان☀️
@adelehz
برای دوست داشتن هیچ وقت دیر نیست.
اما برای گفتنش به طرف مقابل گاهی بشدت دیر است ...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما برای گفتنش به طرف مقابل گاهی بشدت دیر است ...
#عادله_زمانی
@adelehz