"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مرا که عاشقت بودم مثل برگ خزان باد برد ..تورا که وفای ماندن نبود چه خواهی شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
فرستنده :دریا
چرا میخوانیم : چون این کتاب دوست داشتنی واقعا یک عاشقانه ارام ست بهمراه کلام قشنگ نادر ابراهیمی..
#چی_بخوانیم
@adelehz
شفای زندگی
لوییز هی
فرستنده : لیلا
چرا میخوانیم : این کتاب به من آموخت علتهای روانی بیماریهای جسمی چیست؟واگر تمرین های کتاب راانجام دهیم زندگی خودمان را دگرگون میکنیم.
#چی_بخوانیم
@adelehz
دوستان عزیز یه عالمه کتاب معرفی کردید ومن چقدر خوشحالم و ممنون❤️❤️
کتابها زیاده و من برای همه ی کتابها نوبت بندی کردم و همه رو میذارم
پس ممکنه کمی طول بکشه اما همه از کتابهای قشنگی که معرفی کردید مستفیض میشن ❤️❤️❤️
مرسی ازهمه تون مهربونا
#چی_بخوانیم
@adelehz
عصر جمعه
عصر دلتنگی ست
اگر نباشی ،اگر در را نزنی اگر پای چای عصرم ننشینی .
این که راز سالها دلگیری عصر جمعه این ست که تو نمی آیی و در این خانه را نمی زند .
#عادله_زمانی
@adelehz
دل کوچه باغ های قدیمی پرست از قرارهای یواشکی عاشقانه ی سالهای دور ...
از عشاقی که معلوم نیست بهم رسیدند یا فراق بینشان دیوار کشید .
عشاقی که حتی کسی بعد از سالیان دراز نمی داند کجایند و اگر هستند هنوز عاشقند یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من اورا دوست داشتم
آوا گاوالدا
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا میخوانم : خطوطی که به ما می گوید هر نگه داشتنی عشق و تفاهم نیست. گاهی باید گذاشت و گذشت...

#چی_بخوانیم
@adelehz
سخت گذشت تا فهمیدم ؛
ما محکومیم به دوست داشتنِ کسانی که دوستمان دارند !
باید یاد بگیریم ؛
کسانی را بخواهیم که ما را می خواهند ،
باید گوویِ احساسمان را از میدانِ رابطه هایِ یک طرفه ، برداریم !
این قانونِ دنیاست ...
قانونِ ناگزیری ؛
که تاوانِ شکستنِ آن ؛
"شکستن" است .
@adelehz
جاناتان مرغ دریایی
ریچارد باخ
فرستنده :ابراهیم
چرا میخوانیم : چون به من می آموزد که نسبت به افکار ؛ عقاید و دانسته های گذشتگان کمی شک کنم و سنت شکن باشم ؛ تا بتوانم مسیرهای ناشناخته ی را تجربه و کشف کنم .
#چی_بخوانیم
@adelehz
قدیم تر ها
در ها چوبی بود
و پشت درهای چوبی دختران چادر گل گلی نشسته بودند که عشقهایشان را روی ظرفهای شله زرد نذری نقش می زدند...
قدیم تر ها هم شله زردها شیرین تربود و خوش عطر تر هم خانه ها آرام تر و هم عشق ها واقعی تر
کاش قدیم تر ها باز میگشت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهار میثاق
دون میگویل روییز
فرستنده : ❤️
چرا بخوانیم : به من آموخت باید از قالبهایی که بخاطر دیگران براخودم ساختم دربیام و برترس هام غلبه کنم تا به ارامش برسم 😊

#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هوا، آرام !
شب، خاموش !

راهِ آسمان ها، باز !
زمان، در بستر شب خواب و بيدار است .


فريدون مشيری
شب زیبا
@adelehz

ای صبا گر بگذری
بر کوی مهرافشان دوست
یار ما را گو سلامی،
دل همیشه یاد اوست

حافظ
صبح به خیر ❤️
‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌
@adelehz
صبحونه صبح شنبه کمی مفصل تر❤️

#شما_فرستادین
📷علی
@adelehz
کاش امروز خدا به زندگی تک تک مان طعم یک شیرینی تازه مربایی بدهد^_^
#طعم_روز
@adelehz
صبح به صبح
روزت را با دعا شروع کن .
دعا برای آرامش برای سکوت برای رویدن گلها در مسیر راهت .
دعا برای آفتاب برای لبخند برای یک لحظه شادی عمیق
و خلاصه که دعا برای تمام چیزهایی که پولی نیستند ولی زندگی را زیباتر میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
قلندر و قلعه
سید یحیی یثربی
فرستنده: نیلوفر
چرا می خوانیم: زندگینامه شیخ سهروردی از زبان نویسنده؛ چقدر خوب است که ما با شخصیتهای مهم و عرفانی در فرهنگ و تمدن ایران نیز آشنا بشویم؛
و حال و هوای عرفانی و همدلی با وجود تفاوت ظاهری مذاهب و همچنین شناخت جنبه های عرفانی وجود انسان.
#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM