"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا که عاشقت بودم مثل برگ خزان باد برد ..تورا که وفای ماندن نبود چه خواهی شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
فرستنده :دریا
چرا میخوانیم : چون این کتاب دوست داشتنی واقعا یک عاشقانه ارام ست بهمراه کلام قشنگ نادر ابراهیمی..
#چی_بخوانیم
@adelehz
شفای زندگی
لوییز هی
فرستنده : لیلا
چرا میخوانیم : این کتاب به من آموخت علتهای روانی بیماریهای جسمی چیست؟واگر تمرین های کتاب راانجام دهیم زندگی خودمان را دگرگون میکنیم.
#چی_بخوانیم
@adelehz
دوستان عزیز یه عالمه کتاب معرفی کردید ومن چقدر خوشحالم و ممنون❤️❤️
کتابها زیاده و من برای همه ی کتابها نوبت بندی کردم و همه رو میذارم
پس ممکنه کمی طول بکشه اما همه از کتابهای قشنگی که معرفی کردید مستفیض میشن ❤️❤️❤️
مرسی ازهمه تون مهربونا
#چی_بخوانیم
@adelehz
عصر جمعه
عصر دلتنگی ست
اگر نباشی ،اگر در را نزنی اگر پای چای عصرم ننشینی .
این که راز سالها دلگیری عصر جمعه این ست که تو نمی آیی و در این خانه را نمی زند .
#عادله_زمانی
@adelehz
دل کوچه باغ های قدیمی پرست از قرارهای یواشکی عاشقانه ی سالهای دور ...
از عشاقی که معلوم نیست بهم رسیدند یا فراق بینشان دیوار کشید .
عشاقی که حتی کسی بعد از سالیان دراز نمی داند کجایند و اگر هستند هنوز عاشقند یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من اورا دوست داشتم
آوا گاوالدا
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا میخوانم : خطوطی که به ما می گوید هر نگه داشتنی عشق و تفاهم نیست. گاهی باید گذاشت و گذشت...

#چی_بخوانیم
@adelehz
سخت گذشت تا فهمیدم ؛
ما محکومیم به دوست داشتنِ کسانی که دوستمان دارند !
باید یاد بگیریم ؛
کسانی را بخواهیم که ما را می خواهند ،
باید گوویِ احساسمان را از میدانِ رابطه هایِ یک طرفه ، برداریم !
این قانونِ دنیاست ...
قانونِ ناگزیری ؛
که تاوانِ شکستنِ آن ؛
"شکستن" است .
@adelehz
جاناتان مرغ دریایی
ریچارد باخ
فرستنده :ابراهیم
چرا میخوانیم : چون به من می آموزد که نسبت به افکار ؛ عقاید و دانسته های گذشتگان کمی شک کنم و سنت شکن باشم ؛ تا بتوانم مسیرهای ناشناخته ی را تجربه و کشف کنم .
#چی_بخوانیم
@adelehz
قدیم تر ها
در ها چوبی بود
و پشت درهای چوبی دختران چادر گل گلی نشسته بودند که عشقهایشان را روی ظرفهای شله زرد نذری نقش می زدند...
قدیم تر ها هم شله زردها شیرین تربود و خوش عطر تر هم خانه ها آرام تر و هم عشق ها واقعی تر
کاش قدیم تر ها باز میگشت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهار میثاق
دون میگویل روییز
فرستنده : ❤️
چرا بخوانیم : به من آموخت باید از قالبهایی که بخاطر دیگران براخودم ساختم دربیام و برترس هام غلبه کنم تا به ارامش برسم 😊

#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هوا، آرام !
شب، خاموش !

راهِ آسمان ها، باز !
زمان، در بستر شب خواب و بيدار است .


فريدون مشيری
شب زیبا
@adelehz

ای صبا گر بگذری
بر کوی مهرافشان دوست
یار ما را گو سلامی،
دل همیشه یاد اوست

حافظ
صبح به خیر ❤️
‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌
@adelehz
صبحونه صبح شنبه کمی مفصل تر❤️

#شما_فرستادین
📷علی
@adelehz
کاش امروز خدا به زندگی تک تک مان طعم یک شیرینی تازه مربایی بدهد^_^
#طعم_روز
@adelehz
صبح به صبح
روزت را با دعا شروع کن .
دعا برای آرامش برای سکوت برای رویدن گلها در مسیر راهت .
دعا برای آفتاب برای لبخند برای یک لحظه شادی عمیق
و خلاصه که دعا برای تمام چیزهایی که پولی نیستند ولی زندگی را زیباتر میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
قلندر و قلعه
سید یحیی یثربی
فرستنده: نیلوفر
چرا می خوانیم: زندگینامه شیخ سهروردی از زبان نویسنده؛ چقدر خوب است که ما با شخصیتهای مهم و عرفانی در فرهنگ و تمدن ایران نیز آشنا بشویم؛
و حال و هوای عرفانی و همدلی با وجود تفاوت ظاهری مذاهب و همچنین شناخت جنبه های عرفانی وجود انسان.
#چی_بخوانیم
@adelehz