اگر امروز همان روزی نیست که رویاهایت را تحقق یافته ببینی
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
To Take ...To Hold
Yanni
روزتون رو آرام و ملایم آغاز کنید .
@adelehz
@adelehz
"شازده کوچولو"
نویسنده: انتوان دوسنت اگزوپری
فرستنده:لیلا
چرا بخوانیم : یه شاهکار واقعی
هزار بار بخونی بازم کمه نگاه به دنیا و ادمها با یه دید کاملا متفاوت
تو این کتاب سادگی و بی ریایی محض رو که نایابترینه میشه دید
#چی_بخوانیم
@adelehz
نویسنده: انتوان دوسنت اگزوپری
فرستنده:لیلا
چرا بخوانیم : یه شاهکار واقعی
هزار بار بخونی بازم کمه نگاه به دنیا و ادمها با یه دید کاملا متفاوت
تو این کتاب سادگی و بی ریایی محض رو که نایابترینه میشه دید
#چی_بخوانیم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
شهریار کوچولو گفت: – سلام.
سوزنبان گفت: – سلام.
شهریار کوچولو گفت: – تو چه کار میکنی اینجا؟
سوزنبان گفت: – مسافرها را به دستههای هزارتایی تقسیم میکنم و قطارهایی را که میبَرَدشان گاهی به سمت راست میفرستم گاهی به سمت چپ. و همان دم سریعالسیری با چراغهای روشن و غرّشی رعدوار اتاقک سوزنبانی را به لرزه انداخت.
– عجب عجلهای دارند! پیِ چی میروند؟
سوزنبان گفت: – از خودِ آتشکارِ لکوموتیف هم بپرسی نمیداند!
سریعالسیر دیگری با چراغهای روشن غرّید و در جهت مخالف گذشت .
شهریار کوچولو پرسید: – برگشتند که؟
سوزنبان گفت: – اینها اولیها نیستند. آنها رفتند اینها برمیگردند.
– جایی را که بودند خوش نداشتند؟
سوزنبان گفت: – آدمیزاد هیچ وقت جایی را که هست خوش ندارد.
و رعدِ سریعالسیرِ نورانیِ ثالثی غرّید.
شهریار کوچولو پرسید: – اینها دارند مسافرهای اولی را دنبال میکنند؟
سوزنبان گفت: – اینها هیچ چیزی را دنبال نمیکنند. آن تو یا خوابشان میبَرَد یا دهندره میکنند. فقط بچههاند که دماغشان را فشار میدهند به شیشهها.
شهریار کوچولو گفت: – فقط بچههاند که میدانند پیِ چی میگردند. بچههاند که کُلّی وقت صرف یک عروسک پارچهای میکنند و عروسک برایشان آن قدر اهمیت به هم میرساند که اگر یکی آن را ازشان کِش برود میزنند زیر گریه..
سوزنبان گفت: – بخت، یارِ بچههاست.
👤آنتواندوسنتاگزوپری
📚شازده کوچولو
@adelehz
سوزنبان گفت: – سلام.
شهریار کوچولو گفت: – تو چه کار میکنی اینجا؟
سوزنبان گفت: – مسافرها را به دستههای هزارتایی تقسیم میکنم و قطارهایی را که میبَرَدشان گاهی به سمت راست میفرستم گاهی به سمت چپ. و همان دم سریعالسیری با چراغهای روشن و غرّشی رعدوار اتاقک سوزنبانی را به لرزه انداخت.
– عجب عجلهای دارند! پیِ چی میروند؟
سوزنبان گفت: – از خودِ آتشکارِ لکوموتیف هم بپرسی نمیداند!
سریعالسیر دیگری با چراغهای روشن غرّید و در جهت مخالف گذشت .
شهریار کوچولو پرسید: – برگشتند که؟
سوزنبان گفت: – اینها اولیها نیستند. آنها رفتند اینها برمیگردند.
– جایی را که بودند خوش نداشتند؟
سوزنبان گفت: – آدمیزاد هیچ وقت جایی را که هست خوش ندارد.
و رعدِ سریعالسیرِ نورانیِ ثالثی غرّید.
شهریار کوچولو پرسید: – اینها دارند مسافرهای اولی را دنبال میکنند؟
سوزنبان گفت: – اینها هیچ چیزی را دنبال نمیکنند. آن تو یا خوابشان میبَرَد یا دهندره میکنند. فقط بچههاند که دماغشان را فشار میدهند به شیشهها.
شهریار کوچولو گفت: – فقط بچههاند که میدانند پیِ چی میگردند. بچههاند که کُلّی وقت صرف یک عروسک پارچهای میکنند و عروسک برایشان آن قدر اهمیت به هم میرساند که اگر یکی آن را ازشان کِش برود میزنند زیر گریه..
سوزنبان گفت: – بخت، یارِ بچههاست.
👤آنتواندوسنتاگزوپری
📚شازده کوچولو
@adelehz
کتابها خسته اند, وقت کردید قلقلکی به آنها بدهید !📔
24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی را به تمام دوست داران کتاب تبریک میگوییم 🌹
@adelehz
24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی را به تمام دوست داران کتاب تبریک میگوییم 🌹
@adelehz
افتاده ام، در کوی تو ،
پیچیده ام،بر موی تو،
نازیده ام ،بر روی تو،
آن دل ،که بردی باز ده،
مولانای جان
@adelehz
پیچیده ام،بر موی تو،
نازیده ام ،بر روی تو،
آن دل ،که بردی باز ده،
مولانای جان
@adelehz
نامه های عاشقانه یک پیامبر
جبران خلیل جبران
فرستنده : مونا دربندی
چرا میخوانم : این کتاب فوق العاده هست . خیلی دوستش دارم و تمام جملات مهمش رو خط کشیدم چون بسیار الهام بخشه و جملاتش به درد هر دوره ای از زندگی میخوره .
#چی_بخوانیم
@adelehz
جبران خلیل جبران
فرستنده : مونا دربندی
چرا میخوانم : این کتاب فوق العاده هست . خیلی دوستش دارم و تمام جملات مهمش رو خط کشیدم چون بسیار الهام بخشه و جملاتش به درد هر دوره ای از زندگی میخوره .
#چی_بخوانیم
@adelehz
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
فرستنده :دریا
چرا میخوانیم : چون این کتاب دوست داشتنی واقعا یک عاشقانه ارام ست بهمراه کلام قشنگ نادر ابراهیمی..
#چی_بخوانیم
@adelehz
نادر ابراهیمی
فرستنده :دریا
چرا میخوانیم : چون این کتاب دوست داشتنی واقعا یک عاشقانه ارام ست بهمراه کلام قشنگ نادر ابراهیمی..
#چی_بخوانیم
@adelehz
شفای زندگی
لوییز هی
فرستنده : لیلا
چرا میخوانیم : این کتاب به من آموخت علتهای روانی بیماریهای جسمی چیست؟واگر تمرین های کتاب راانجام دهیم زندگی خودمان را دگرگون میکنیم.
#چی_بخوانیم
@adelehz
لوییز هی
فرستنده : لیلا
چرا میخوانیم : این کتاب به من آموخت علتهای روانی بیماریهای جسمی چیست؟واگر تمرین های کتاب راانجام دهیم زندگی خودمان را دگرگون میکنیم.
#چی_بخوانیم
@adelehz
دوستان عزیز یه عالمه کتاب معرفی کردید ومن چقدر خوشحالم و ممنون❤️❤️
کتابها زیاده و من برای همه ی کتابها نوبت بندی کردم و همه رو میذارم
پس ممکنه کمی طول بکشه اما همه از کتابهای قشنگی که معرفی کردید مستفیض میشن ❤️❤️❤️
مرسی ازهمه تون مهربونا
#چی_بخوانیم
@adelehz
کتابها زیاده و من برای همه ی کتابها نوبت بندی کردم و همه رو میذارم
پس ممکنه کمی طول بکشه اما همه از کتابهای قشنگی که معرفی کردید مستفیض میشن ❤️❤️❤️
مرسی ازهمه تون مهربونا
#چی_بخوانیم
@adelehz
عصر جمعه
عصر دلتنگی ست
اگر نباشی ،اگر در را نزنی اگر پای چای عصرم ننشینی .
این که راز سالها دلگیری عصر جمعه این ست که تو نمی آیی و در این خانه را نمی زند .
#عادله_زمانی
@adelehz
عصر دلتنگی ست
اگر نباشی ،اگر در را نزنی اگر پای چای عصرم ننشینی .
این که راز سالها دلگیری عصر جمعه این ست که تو نمی آیی و در این خانه را نمی زند .
#عادله_زمانی
@adelehz
دل کوچه باغ های قدیمی پرست از قرارهای یواشکی عاشقانه ی سالهای دور ...
از عشاقی که معلوم نیست بهم رسیدند یا فراق بینشان دیوار کشید .
عشاقی که حتی کسی بعد از سالیان دراز نمی داند کجایند و اگر هستند هنوز عاشقند یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
از عشاقی که معلوم نیست بهم رسیدند یا فراق بینشان دیوار کشید .
عشاقی که حتی کسی بعد از سالیان دراز نمی داند کجایند و اگر هستند هنوز عاشقند یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من اورا دوست داشتم
آوا گاوالدا
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا میخوانم : خطوطی که به ما می گوید هر نگه داشتنی عشق و تفاهم نیست. گاهی باید گذاشت و گذشت...
#چی_بخوانیم
@adelehz
آوا گاوالدا
فرستنده : اورانوس تاج الدینی
چرا میخوانم : خطوطی که به ما می گوید هر نگه داشتنی عشق و تفاهم نیست. گاهی باید گذاشت و گذشت...
#چی_بخوانیم
@adelehz
سخت گذشت تا فهمیدم ؛
ما محکومیم به دوست داشتنِ کسانی که دوستمان دارند !
باید یاد بگیریم ؛
کسانی را بخواهیم که ما را می خواهند ،
باید گوویِ احساسمان را از میدانِ رابطه هایِ یک طرفه ، برداریم !
این قانونِ دنیاست ...
قانونِ ناگزیری ؛
که تاوانِ شکستنِ آن ؛
"شکستن" است .
@adelehz
ما محکومیم به دوست داشتنِ کسانی که دوستمان دارند !
باید یاد بگیریم ؛
کسانی را بخواهیم که ما را می خواهند ،
باید گوویِ احساسمان را از میدانِ رابطه هایِ یک طرفه ، برداریم !
این قانونِ دنیاست ...
قانونِ ناگزیری ؛
که تاوانِ شکستنِ آن ؛
"شکستن" است .
@adelehz
جاناتان مرغ دریایی
ریچارد باخ
فرستنده :ابراهیم
چرا میخوانیم : چون به من می آموزد که نسبت به افکار ؛ عقاید و دانسته های گذشتگان کمی شک کنم و سنت شکن باشم ؛ تا بتوانم مسیرهای ناشناخته ی را تجربه و کشف کنم .
#چی_بخوانیم
@adelehz
ریچارد باخ
فرستنده :ابراهیم
چرا میخوانیم : چون به من می آموزد که نسبت به افکار ؛ عقاید و دانسته های گذشتگان کمی شک کنم و سنت شکن باشم ؛ تا بتوانم مسیرهای ناشناخته ی را تجربه و کشف کنم .
#چی_بخوانیم
@adelehz
قدیم تر ها
در ها چوبی بود
و پشت درهای چوبی دختران چادر گل گلی نشسته بودند که عشقهایشان را روی ظرفهای شله زرد نذری نقش می زدند...
قدیم تر ها هم شله زردها شیرین تربود و خوش عطر تر هم خانه ها آرام تر و هم عشق ها واقعی تر
کاش قدیم تر ها باز میگشت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
در ها چوبی بود
و پشت درهای چوبی دختران چادر گل گلی نشسته بودند که عشقهایشان را روی ظرفهای شله زرد نذری نقش می زدند...
قدیم تر ها هم شله زردها شیرین تربود و خوش عطر تر هم خانه ها آرام تر و هم عشق ها واقعی تر
کاش قدیم تر ها باز میگشت ...
#عادله_زمانی
@adelehz