"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
نام کتاب: راز داوینچی
نویسنده: دن براون
فرستنده: باران
چرا میخوانم: یک رمان عاشقانه- تاریخی- جنایی که هم پر از اطلاعات تاریخی در مورد فراماسونرها، هم جذاب.
انقدر جذابه که از شروع کتاب تا تمام شدنش نمیتونید برید سراغ یه کار دیگه.
#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤️هرکاری رو میکنیم قشنگ انجامش بدیم❤️
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
این پیام و دیدم شارژ از انرژی شدم . آفرین به شما بانو دستان پربرکت و بساط دانایی و دانش شما مایه افتخار و خوشحالی ست...❤️ @adelehz
اصفهان خیابان نیکبخت مرداویج،شیخ صدوق
این خانم عزیز در این خیابانها کتاب میفروشند دوستانی که اصفهان هستند لطفا بهشون برای خرید کتابهای مورد نیازشون سربزنند .کتابها جذابند و آدمهای مربوط با کتابها دوست داشتنی ❤️
@adelehz
هرچقدرهم عاشق بودن باکسی باشی بازهم نهایت خواسته ات اینست که با مادرت دریک عصر ساکت چای بنوشی و ازچشمانش جان بگیری..عشق همیشه ازخانه شروع میشود
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
کتاب معجره شکرگزاری
نویسنده : راندا برن
فرستنده : پردیس
چرا میخوانیم : این کتاب به معنای واقعی معجزه است پس از خواندن و اجرای روزانه فعالیتش معجزه واقعی در درون آدم اتفاق میفته جوری که بعد از تمام شدن کتاب و تمرینها شکرگزاری و دیدن زیباییها تبدیل به تکه ای از وجود آدم میشه این کتاب شگفتی زندگی من بود .مطالعه این کتاب رو به همه توصیه میکنم شما هم معجزه رو در زندگیتون تجربه کنید🌹
#چی_بخوانیم
@adelehz
Baghe Khoshkide
Mandana Khazraei
🎧 @adelehz
موزیک شب
باغ خشکیده
ماندانا خضرابی
هر صبحدم نسیم گل از بوستان توست
الحان بلبل از نفس دوستان توست

سعدی
@adelehz
اگر امروز همان روزی نیست که رویاهایت را تحقق یافته ببینی
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
To Take ...To Hold
Yanni
روزتون رو آرام و ملایم آغاز کنید .
@adelehz
❤️❤️❤️❤️
#شما_فرستادین
#صبونه
📷مرضی بانو بختیاری
@adelehz
"شازده کوچولو"
نویسنده: انتوان دوسنت اگزوپری
فرستنده:لیلا
چرا بخوانیم : یه شاهکار واقعی
هزار بار بخونی بازم کمه نگاه به دنیا و ادمها با یه دید کاملا متفاوت
تو این کتاب سادگی و بی ریایی محض رو که نایابترینه میشه دید
#چی_بخوانیم
@adelehz
شهریار کوچولو گفت: – سلام.
سوزن‌بان گفت: – سلام.
شهریار کوچولو گفت: – تو چه کار می‌کنی این‌جا؟

سوزن‌بان گفت: – مسافرها را به دسته‌های هزارتایی تقسیم می‌کنم و قطارهایی را که می‌بَرَدشان گاهی به سمت راست می‌فرستم گاهی به سمت چپ. و همان دم سریع‌السیری با چراغ‌های روشن و غرّشی رعدوار اتاقک سوزن‌بانی را به لرزه انداخت.
– عجب عجله‌ای دارند! پیِ چی می‌روند؟
سوزن‌بان گفت: – از خودِ آتش‌کارِ لکوموتیف هم بپرسی نمی‌داند!
سریع‌السیر دیگری با چراغ‌های روشن غرّید و در جهت مخالف گذشت .
شهریار کوچولو پرسید: – برگشتند که؟
سوزن‌بان گفت: – این‌ها اولی‌ها نیستند. آن‌ها رفتند این‌ها برمی‌گردند.
– جایی را که بودند خوش نداشتند؟
سوزن‌بان گفت: – آدمی‌زاد هیچ وقت جایی را که هست خوش ندارد.
و رعدِ سریع‌السیرِ نورانیِ ثالثی غرّید.
شهریار کوچولو پرسید: – این‌ها دارند مسافرهای اولی را دنبال می‌کنند؟
سوزن‌بان گفت: – این‌ها هیچ چیزی را دنبال نمی‌کنند. آن تو یا خواب‌شان می‌بَرَد یا دهن‌دره می‌کنند. فقط بچه‌هاند که دماغ‌شان را فشار می‌دهند به شیشه‌ها.
شهریار کوچولو گفت: – فقط بچه‌هاند که می‌دانند پیِ چی می‌گردند. بچه‌هاند که کُلّی وقت صرف یک عروسک پارچه‌ای می‌کنند و عروسک برای‌شان آن قدر اهمیت به هم می‌رساند که اگر یکی آن را ازشان کِش برود می‌زنند زیر گریه..
سوزن‌بان گفت: – بخت، یارِ بچه‌هاست.



👤آنتوان‌دوسنت‌اگزوپری
📚شازده کوچولو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کتابها خسته اند, وقت کردید قلقلکی به آنها بدهید !📔

24 آبان، روز کتاب و کتاب‌خوانی را به تمام دوست داران کتاب تبریک می‌گوییم 🌹

@adelehz
افتاده ام، در کوی تو ،
پیچیده ام،بر موی تو،
نازیده ام ،بر روی تو،
آن دل ،که بردی باز ده،

مولانای جان
@adelehz
نامه های عاشقانه یک پیامبر
جبران خلیل جبران
فرستنده : مونا دربندی
چرا میخوانم : این کتاب فوق العاده هست . خیلی دوستش دارم و تمام جملات مهمش رو خط کشیدم چون بسیار الهام بخشه و جملاتش به درد هر دوره ای از زندگی میخوره .
#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا که عاشقت بودم مثل برگ خزان باد برد ..تورا که وفای ماندن نبود چه خواهی شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
فرستنده :دریا
چرا میخوانیم : چون این کتاب دوست داشتنی واقعا یک عاشقانه ارام ست بهمراه کلام قشنگ نادر ابراهیمی..
#چی_بخوانیم
@adelehz
شفای زندگی
لوییز هی
فرستنده : لیلا
چرا میخوانیم : این کتاب به من آموخت علتهای روانی بیماریهای جسمی چیست؟واگر تمرین های کتاب راانجام دهیم زندگی خودمان را دگرگون میکنیم.
#چی_بخوانیم
@adelehz