ما بهم نیازمندیم نه فقط به خاطر عشق
چون ما درواقع دو نیمه ی یک جواهریم که از یکی از ما نباشد جواهر کامل نمیشود و ارزشی نخواهد داشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
چون ما درواقع دو نیمه ی یک جواهریم که از یکی از ما نباشد جواهر کامل نمیشود و ارزشی نخواهد داشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
نام کتاب : کلیدر
نویسنده: جناب آقای محمود دولت آبادی
فرستنده : پریسا راغیان
چرا بخوانیم : مگر می شود گفت ایرانی هستم اگر این کتاب را نخوانده باشم؟
تاریخ زنده ی کشورم همراه با زیباترین رمان عشق و امید و آرزو و وطن پرستی و درس انسانیت!
#چی_بخوانیم
@adelehz
نویسنده: جناب آقای محمود دولت آبادی
فرستنده : پریسا راغیان
چرا بخوانیم : مگر می شود گفت ایرانی هستم اگر این کتاب را نخوانده باشم؟
تاریخ زنده ی کشورم همراه با زیباترین رمان عشق و امید و آرزو و وطن پرستی و درس انسانیت!
#چی_بخوانیم
@adelehz
نام کتاب: راز داوینچی
نویسنده: دن براون
فرستنده: باران
چرا میخوانم: یک رمان عاشقانه- تاریخی- جنایی که هم پر از اطلاعات تاریخی در مورد فراماسونرها، هم جذاب.
انقدر جذابه که از شروع کتاب تا تمام شدنش نمیتونید برید سراغ یه کار دیگه.
#چی_بخوانیم
@adelehz
نویسنده: دن براون
فرستنده: باران
چرا میخوانم: یک رمان عاشقانه- تاریخی- جنایی که هم پر از اطلاعات تاریخی در مورد فراماسونرها، هم جذاب.
انقدر جذابه که از شروع کتاب تا تمام شدنش نمیتونید برید سراغ یه کار دیگه.
#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤️هرکاری رو میکنیم قشنگ انجامش بدیم❤️
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
این پیام و دیدم شارژ از انرژی شدم . آفرین به شما بانو دستان پربرکت و بساط دانایی و دانش شما مایه افتخار و خوشحالی ست...❤️ @adelehz
اصفهان خیابان نیکبخت مرداویج،شیخ صدوق
این خانم عزیز در این خیابانها کتاب میفروشند دوستانی که اصفهان هستند لطفا بهشون برای خرید کتابهای مورد نیازشون سربزنند .کتابها جذابند و آدمهای مربوط با کتابها دوست داشتنی ❤️
@adelehz
این خانم عزیز در این خیابانها کتاب میفروشند دوستانی که اصفهان هستند لطفا بهشون برای خرید کتابهای مورد نیازشون سربزنند .کتابها جذابند و آدمهای مربوط با کتابها دوست داشتنی ❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هرچقدرهم عاشق بودن باکسی باشی بازهم نهایت خواسته ات اینست که با مادرت دریک عصر ساکت چای بنوشی و ازچشمانش جان بگیری..عشق همیشه ازخانه شروع میشود
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
کتاب معجره شکرگزاری
نویسنده : راندا برن
فرستنده : پردیس
چرا میخوانیم : این کتاب به معنای واقعی معجزه است پس از خواندن و اجرای روزانه فعالیتش معجزه واقعی در درون آدم اتفاق میفته جوری که بعد از تمام شدن کتاب و تمرینها شکرگزاری و دیدن زیباییها تبدیل به تکه ای از وجود آدم میشه این کتاب شگفتی زندگی من بود .مطالعه این کتاب رو به همه توصیه میکنم شما هم معجزه رو در زندگیتون تجربه کنید🌹
#چی_بخوانیم
@adelehz
نویسنده : راندا برن
فرستنده : پردیس
چرا میخوانیم : این کتاب به معنای واقعی معجزه است پس از خواندن و اجرای روزانه فعالیتش معجزه واقعی در درون آدم اتفاق میفته جوری که بعد از تمام شدن کتاب و تمرینها شکرگزاری و دیدن زیباییها تبدیل به تکه ای از وجود آدم میشه این کتاب شگفتی زندگی من بود .مطالعه این کتاب رو به همه توصیه میکنم شما هم معجزه رو در زندگیتون تجربه کنید🌹
#چی_بخوانیم
@adelehz
اگر امروز همان روزی نیست که رویاهایت را تحقق یافته ببینی
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
To Take ...To Hold
Yanni
روزتون رو آرام و ملایم آغاز کنید .
@adelehz
@adelehz
"شازده کوچولو"
نویسنده: انتوان دوسنت اگزوپری
فرستنده:لیلا
چرا بخوانیم : یه شاهکار واقعی
هزار بار بخونی بازم کمه نگاه به دنیا و ادمها با یه دید کاملا متفاوت
تو این کتاب سادگی و بی ریایی محض رو که نایابترینه میشه دید
#چی_بخوانیم
@adelehz
نویسنده: انتوان دوسنت اگزوپری
فرستنده:لیلا
چرا بخوانیم : یه شاهکار واقعی
هزار بار بخونی بازم کمه نگاه به دنیا و ادمها با یه دید کاملا متفاوت
تو این کتاب سادگی و بی ریایی محض رو که نایابترینه میشه دید
#چی_بخوانیم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
شهریار کوچولو گفت: – سلام.
سوزنبان گفت: – سلام.
شهریار کوچولو گفت: – تو چه کار میکنی اینجا؟
سوزنبان گفت: – مسافرها را به دستههای هزارتایی تقسیم میکنم و قطارهایی را که میبَرَدشان گاهی به سمت راست میفرستم گاهی به سمت چپ. و همان دم سریعالسیری با چراغهای روشن و غرّشی رعدوار اتاقک سوزنبانی را به لرزه انداخت.
– عجب عجلهای دارند! پیِ چی میروند؟
سوزنبان گفت: – از خودِ آتشکارِ لکوموتیف هم بپرسی نمیداند!
سریعالسیر دیگری با چراغهای روشن غرّید و در جهت مخالف گذشت .
شهریار کوچولو پرسید: – برگشتند که؟
سوزنبان گفت: – اینها اولیها نیستند. آنها رفتند اینها برمیگردند.
– جایی را که بودند خوش نداشتند؟
سوزنبان گفت: – آدمیزاد هیچ وقت جایی را که هست خوش ندارد.
و رعدِ سریعالسیرِ نورانیِ ثالثی غرّید.
شهریار کوچولو پرسید: – اینها دارند مسافرهای اولی را دنبال میکنند؟
سوزنبان گفت: – اینها هیچ چیزی را دنبال نمیکنند. آن تو یا خوابشان میبَرَد یا دهندره میکنند. فقط بچههاند که دماغشان را فشار میدهند به شیشهها.
شهریار کوچولو گفت: – فقط بچههاند که میدانند پیِ چی میگردند. بچههاند که کُلّی وقت صرف یک عروسک پارچهای میکنند و عروسک برایشان آن قدر اهمیت به هم میرساند که اگر یکی آن را ازشان کِش برود میزنند زیر گریه..
سوزنبان گفت: – بخت، یارِ بچههاست.
👤آنتواندوسنتاگزوپری
📚شازده کوچولو
@adelehz
سوزنبان گفت: – سلام.
شهریار کوچولو گفت: – تو چه کار میکنی اینجا؟
سوزنبان گفت: – مسافرها را به دستههای هزارتایی تقسیم میکنم و قطارهایی را که میبَرَدشان گاهی به سمت راست میفرستم گاهی به سمت چپ. و همان دم سریعالسیری با چراغهای روشن و غرّشی رعدوار اتاقک سوزنبانی را به لرزه انداخت.
– عجب عجلهای دارند! پیِ چی میروند؟
سوزنبان گفت: – از خودِ آتشکارِ لکوموتیف هم بپرسی نمیداند!
سریعالسیر دیگری با چراغهای روشن غرّید و در جهت مخالف گذشت .
شهریار کوچولو پرسید: – برگشتند که؟
سوزنبان گفت: – اینها اولیها نیستند. آنها رفتند اینها برمیگردند.
– جایی را که بودند خوش نداشتند؟
سوزنبان گفت: – آدمیزاد هیچ وقت جایی را که هست خوش ندارد.
و رعدِ سریعالسیرِ نورانیِ ثالثی غرّید.
شهریار کوچولو پرسید: – اینها دارند مسافرهای اولی را دنبال میکنند؟
سوزنبان گفت: – اینها هیچ چیزی را دنبال نمیکنند. آن تو یا خوابشان میبَرَد یا دهندره میکنند. فقط بچههاند که دماغشان را فشار میدهند به شیشهها.
شهریار کوچولو گفت: – فقط بچههاند که میدانند پیِ چی میگردند. بچههاند که کُلّی وقت صرف یک عروسک پارچهای میکنند و عروسک برایشان آن قدر اهمیت به هم میرساند که اگر یکی آن را ازشان کِش برود میزنند زیر گریه..
سوزنبان گفت: – بخت، یارِ بچههاست.
👤آنتواندوسنتاگزوپری
📚شازده کوچولو
@adelehz
کتابها خسته اند, وقت کردید قلقلکی به آنها بدهید !📔
24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی را به تمام دوست داران کتاب تبریک میگوییم 🌹
@adelehz
24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی را به تمام دوست داران کتاب تبریک میگوییم 🌹
@adelehz
افتاده ام، در کوی تو ،
پیچیده ام،بر موی تو،
نازیده ام ،بر روی تو،
آن دل ،که بردی باز ده،
مولانای جان
@adelehz
پیچیده ام،بر موی تو،
نازیده ام ،بر روی تو،
آن دل ،که بردی باز ده،
مولانای جان
@adelehz
نامه های عاشقانه یک پیامبر
جبران خلیل جبران
فرستنده : مونا دربندی
چرا میخوانم : این کتاب فوق العاده هست . خیلی دوستش دارم و تمام جملات مهمش رو خط کشیدم چون بسیار الهام بخشه و جملاتش به درد هر دوره ای از زندگی میخوره .
#چی_بخوانیم
@adelehz
جبران خلیل جبران
فرستنده : مونا دربندی
چرا میخوانم : این کتاب فوق العاده هست . خیلی دوستش دارم و تمام جملات مهمش رو خط کشیدم چون بسیار الهام بخشه و جملاتش به درد هر دوره ای از زندگی میخوره .
#چی_بخوانیم
@adelehz