"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
لحظاتی وجود دارد که ما خوشبختیم اما بشکلی غافل منتظریم تا خوشبختی از راه برسد.لحظاتی که کوتاهند زودگذرند و موجب آرامش ما هستند اما حس نمیشوند .برای ادامه دادن خوشبختی راه طولانی نباید رفت فقط کمی باید دقیق تر به اطراف نگریست ...
پ.ن آرامش و خوشبختی خاصی در عکس دیده میشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنده خدا حق داشت نخواد راهتون بده 😐
@adelehz
هرروز
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اسامی عجیب ملت و
آخه میمونه،نارنگی،گداباجی ،زشتو شد اسم ؟😐
همه رو بخونید جالبه
@adelehz
اینجا تکه ایست از بهشت .
کتابخانه مملو از کتاب هر کلمه از هر صفحه ی این کتابها پنجره ایست به جهانی بهتر به افق های وسیع تر به دنیایی سبز تر
آنها که کتاب میخوانند آنقدر غرق در دانستن میشوند که ندانستن ها نمیتوانند آزارشان بدهند
کتابها این دوستان بی ادعا هرکجا که باشند سکوت هست آرامش هست و عمق یک دل آرامی
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشحالی فروشی در بازار تهران 😍
مغازه مداد فروشی
@adelehz
نام کتاب:زندگی نزیسته ات را زندگی کن.
نویسنده: رابرت الکس جانسون
فرستنده :هستی
چرا میخوانم : آزاد شدن از زندان های تکرار و روز مرگی بعد از سی سالگی
#چی_بخوانیم
@adelehz
نام کتاب : ملت عشق
نویسنده:الیف شافاک
فرستنده :سحر
چرا میخوانم : کتابی که به من یاد داد رها شوم از چهارچوبهایی که ساخته شده که فقط باعث شدن زندگی نکنم و کمکم کرد در بیام از پیله و مثل یه پروانه رها شم..
#چی_بخوانیم
@adelehz
کائنات وجودى واحد است .
همه چيز و همه کس با نخى نامرئى به هم بسته‌اند !
مبادا آه کسى را بر آورى !
ديگرى را بخصوص اگر از تو ضعيف‌تر باشد، بيازارى‌!
فراموش نکن که اندوه آدمى تنها ، در آن سوى دنيا ممکن است همه انسان‌ها را اندوهگين کند و شادمانى يک نفر ممکن است همه را شادمان کند ...

✍🏼 اليف شافاک
📙 ملت عشق
@adelehz
نام کتاب :چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فرستنده : سحر
چرا میخوانیم : این کتاب زندگی منو زیر و رو کرد فهمیدم همه اتفاقاتی که برامون می افته و رفتارهامون نتیجه اعمال خودمونه..
#چی_بخوانیم
@adelehz
حال خوب یعنی عطر کاغذ وقتی کتابی نو رو ورق میزنی 📚📙
@adelehz
این پیام و دیدم شارژ از انرژی شدم .
آفرین به شما بانو
دستان پربرکت و بساط دانایی و دانش شما مایه افتخار و خوشحالی ست...❤️
@adelehz
گاهی زرد میشوی و ممکن ست بریزی نترس ..درخت هرسال اگر لباس کهنه از تن بدر نکند فرصت دیدن جوانه ها و رخت نو را نخواهد داشت ...
#عادله_زمانی
صبح شما بخیر مهربونها
@adelehz
اصلا صبحونه املت و نیمرو یعنی چندتا جون اضافه میکنی :)))))
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک عمر
در انتظارِ کسی هستی
که درکت کند و تو را
همان‌گونه که هستی بپذیرد.
و عاقبت
درمی‌یابی که او
از همان آغاز
خودت بوده‌ای...
ریچارد باخ

+هوای خودت را داشته باش .
@adelehz
نام کتاب :چراغ ها را من خاموش میکنم.
نویسنده : زویا پیرزاد
فرستنده : هما
چرا میخوانم : این کتاب یه کتاب زنانه زیباست که خواندنش لذت بخشه،ومارو بدون تعارف با احساسات سرکوب شدمون رودررو میکنه..
#چی_بخوانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پدر یکی از اعضای خوب کانال که همیشه عکسهای زیبایی میفرستند برامون سحر عزیز، امروز عمل دارند.
لطفا هرجا هستید برای بهبودی ایشون وتمام بیماران دعای خیر بفرستید
ویادمون نره هردعای خیری به خودمون برمیگرده خیر وخوبی گستره ی فراخی داره آنچنان که هم شامل دعا کننده میشود و هم دعا گیرنده .. در بیان خیر دست را باز بگذاریم
@adelehz