"زنی کهگم کردم "
Saleh Salehi [BibakMusic.com] – Saleh Salehi Refighe Ghadimi [BibakMusic.com]
رفیق داشته باشی 7سال باشه که یه روز ازش بیخبر نباشی برات این اهنگ و بفرسته ادم احساس شعف نکنه ؟😍💋
سارای مایی ❤️💋
سارای مایی ❤️💋
زندگی در شادی تعریف میشود.
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر بار که خورشید طلوع میکند
هربار که پرنده ای اواز صبحگاهی میخواند
یعنی زنده ای
و زندگی متاع پربهایی ست
از دست نده آن را ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هربار که پرنده ای اواز صبحگاهی میخواند
یعنی زنده ای
و زندگی متاع پربهایی ست
از دست نده آن را ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استادی میگفت آدمی خلق شده ست برای غم ..شاید غم و غصه راز عشق خدا باشد .میگفت تا دلت غم نگیرد تا درد غصه به جانت نشیند دلت ان طور که باید هوای خدا را نمیکند ان اندازه که باید دنبال شانه برای تکیه دادن نمیگردی .شاید خدا انسان را برای دل خودش افرید و غم را نیز در دلش جا داد تا آدمیزادش دلش بخواهد همیشه یادش کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم به مدتی که گذشت فکر می کردم .به آدمهایی که دیدم به ناراحتی ها و خوشی به این فکر کردم که یک تجربه متفاوت چقدر دنیا را در دید من تغییر داد.وچقدر سبب شد عاقل ترشوم و تصمیمات پخته تری بگیرم
اتفاقی که اصلا برایم خوشایند نبود و مدت زیادی مرا درگیر خود کرده بود .اما امروز که تمام استرس ها و ناراحتی ها به پایان رسیده ست من در پس باران شدید دیروز افق های جدیدی از روشنایی را میبینم و چیزهایی که شاید اگر این سختی را از سر نمیگذراندم هرگز قادر به دیدنشان نبودم.
آدمهایی را شناختم که خوب نبودند اما امروز که به آن روزها فکر میکنم احساس میکنم آشنایی با این جور آدمها برای هرکس حکم زدن واکسن را دارد یعنی تو با ویروسی که کمی آزارت میدهد دست و پنجه نرم میکنی تا از ویروسهای بزرگ تر بعدی محافظت شوی .تا پخته تر شوی و دیگر کسی نتواند آزارت بدهد.
چقدر پشت هر سختی و فرود خدا ایستاده ست تا درس بدهد به آدمها ...تا آدمها یادبگیرند و بدست آورند.اگر آهن به کوره نرود و ذوب نشود که ساخته نخواهد شد.
بهر روی می دانم که راه دراز ست و هنوز راه بسیاری مانده ست اما یادمیگیریم که هرچه خداوند بر سر راهم قرار داد را بپذیرم و به انچه او می داند و من نمیدانم احترام بگذرام.
#عادله_زمانی
@adelehz
اتفاقی که اصلا برایم خوشایند نبود و مدت زیادی مرا درگیر خود کرده بود .اما امروز که تمام استرس ها و ناراحتی ها به پایان رسیده ست من در پس باران شدید دیروز افق های جدیدی از روشنایی را میبینم و چیزهایی که شاید اگر این سختی را از سر نمیگذراندم هرگز قادر به دیدنشان نبودم.
آدمهایی را شناختم که خوب نبودند اما امروز که به آن روزها فکر میکنم احساس میکنم آشنایی با این جور آدمها برای هرکس حکم زدن واکسن را دارد یعنی تو با ویروسی که کمی آزارت میدهد دست و پنجه نرم میکنی تا از ویروسهای بزرگ تر بعدی محافظت شوی .تا پخته تر شوی و دیگر کسی نتواند آزارت بدهد.
چقدر پشت هر سختی و فرود خدا ایستاده ست تا درس بدهد به آدمها ...تا آدمها یادبگیرند و بدست آورند.اگر آهن به کوره نرود و ذوب نشود که ساخته نخواهد شد.
بهر روی می دانم که راه دراز ست و هنوز راه بسیاری مانده ست اما یادمیگیریم که هرچه خداوند بر سر راهم قرار داد را بپذیرم و به انچه او می داند و من نمیدانم احترام بگذرام.
#عادله_زمانی
@adelehz
چو گل در باغ حسنش خوش بخندم
چو صبح از آفتابش خوش برآیم
مولانای جان
صبح سرد خزانی تون بخیر وعافیت
@adelehz
چو صبح از آفتابش خوش برآیم
مولانای جان
صبح سرد خزانی تون بخیر وعافیت
@adelehz
لحظاتی وجود دارد که ما خوشبختیم اما بشکلی غافل منتظریم تا خوشبختی از راه برسد.لحظاتی که کوتاهند زودگذرند و موجب آرامش ما هستند اما حس نمیشوند .برای ادامه دادن خوشبختی راه طولانی نباید رفت فقط کمی باید دقیق تر به اطراف نگریست ...
پ.ن آرامش و خوشبختی خاصی در عکس دیده میشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
پ.ن آرامش و خوشبختی خاصی در عکس دیده میشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنده خدا حق داشت نخواد راهتون بده 😐
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هرروز
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
اینجا تکه ایست از بهشت .
کتابخانه مملو از کتاب هر کلمه از هر صفحه ی این کتابها پنجره ایست به جهانی بهتر به افق های وسیع تر به دنیایی سبز تر
آنها که کتاب میخوانند آنقدر غرق در دانستن میشوند که ندانستن ها نمیتوانند آزارشان بدهند
کتابها این دوستان بی ادعا هرکجا که باشند سکوت هست آرامش هست و عمق یک دل آرامی
#عادله_زمانی
@adelehz
کتابخانه مملو از کتاب هر کلمه از هر صفحه ی این کتابها پنجره ایست به جهانی بهتر به افق های وسیع تر به دنیایی سبز تر
آنها که کتاب میخوانند آنقدر غرق در دانستن میشوند که ندانستن ها نمیتوانند آزارشان بدهند
کتابها این دوستان بی ادعا هرکجا که باشند سکوت هست آرامش هست و عمق یک دل آرامی
#عادله_زمانی
@adelehz