هرشب
باآغاز فصل خواب
من دوست دارم چمدانم را بردارم و به جاده بزنم .به سرزمین رویا بروم و در خیابانهای خیال قدم بزنم .
گاهی ازخود میپرسم که چه کسی میداند من هنوز زنده ام یا نه و بعد باخود پاسخ میدهم تا روزی که قدرت رویاپردازی دارم تا زمانی که میتوانم از خیالم بهره ببرم ..وجود دارم و زنده ام و شاید همین دلخوشی کوچک هم برای ادامه دادن زندگی کافی باشد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
باآغاز فصل خواب
من دوست دارم چمدانم را بردارم و به جاده بزنم .به سرزمین رویا بروم و در خیابانهای خیال قدم بزنم .
گاهی ازخود میپرسم که چه کسی میداند من هنوز زنده ام یا نه و بعد باخود پاسخ میدهم تا روزی که قدرت رویاپردازی دارم تا زمانی که میتوانم از خیالم بهره ببرم ..وجود دارم و زنده ام و شاید همین دلخوشی کوچک هم برای ادامه دادن زندگی کافی باشد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهایی که زود خوابشان میبرد را دوست دارم ...آدمی که میتواند صندوق غصه را شب به شب به کناری بگذارد و در جعبه ی رویا را برای غرق آن شدن بگشاید ،قطعا موجودی ست دلخواه...
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
یاد من باشد امروز دم صبح ،
جور دیگر باشم ...
بد نگویم به هوا ، آب ، زمین !
مهربان باشم با مردم شهر ...
و فراموش کنم هر چه گذشت
فریدون مشیری
رورتون پر از خیر وبرکت❤️
@adelehz
جور دیگر باشم ...
بد نگویم به هوا ، آب ، زمین !
مهربان باشم با مردم شهر ...
و فراموش کنم هر چه گذشت
فریدون مشیری
رورتون پر از خیر وبرکت❤️
@adelehz
عزیز کوچکم
هرکجای دنیا که هستی
یادت نرود صبح به صبح
چایت را داغ بنوشی
روزت را گرم شروع کن تا گرم پیش رود تا گرم تمام شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکجای دنیا که هستی
یادت نرود صبح به صبح
چایت را داغ بنوشی
روزت را گرم شروع کن تا گرم پیش رود تا گرم تمام شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد.
پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود.
مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد.
روستایی ها همینطور به زنده به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد ...
مشکلات، مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم
@adelehz
پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود.
مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد.
روستایی ها همینطور به زنده به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد ...
مشکلات، مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم
@adelehz
گفتم زمان که بگذرد ازیادت خواهم برد
نه تنها از یاد نرفتی بلکه زمان راهم گم کردم .
واین همان خاصیتی ست که روزگاری در سرزمینهای دور پشت دریاها اسمش را عشق گذاشتند.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه تنها از یاد نرفتی بلکه زمان راهم گم کردم .
واین همان خاصیتی ست که روزگاری در سرزمینهای دور پشت دریاها اسمش را عشق گذاشتند.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Saleh Salehi [BibakMusic.com] – Saleh Salehi Refighe Ghadimi [BibakMusic.com]
رفیق داشته باشی 7سال باشه که یه روز ازش بیخبر نباشی برات این اهنگ و بفرسته ادم احساس شعف نکنه ؟😍💋
سارای مایی ❤️💋
سارای مایی ❤️💋
زندگی در شادی تعریف میشود.
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر بار که خورشید طلوع میکند
هربار که پرنده ای اواز صبحگاهی میخواند
یعنی زنده ای
و زندگی متاع پربهایی ست
از دست نده آن را ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هربار که پرنده ای اواز صبحگاهی میخواند
یعنی زنده ای
و زندگی متاع پربهایی ست
از دست نده آن را ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استادی میگفت آدمی خلق شده ست برای غم ..شاید غم و غصه راز عشق خدا باشد .میگفت تا دلت غم نگیرد تا درد غصه به جانت نشیند دلت ان طور که باید هوای خدا را نمیکند ان اندازه که باید دنبال شانه برای تکیه دادن نمیگردی .شاید خدا انسان را برای دل خودش افرید و غم را نیز در دلش جا داد تا آدمیزادش دلش بخواهد همیشه یادش کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم به مدتی که گذشت فکر می کردم .به آدمهایی که دیدم به ناراحتی ها و خوشی به این فکر کردم که یک تجربه متفاوت چقدر دنیا را در دید من تغییر داد.وچقدر سبب شد عاقل ترشوم و تصمیمات پخته تری بگیرم
اتفاقی که اصلا برایم خوشایند نبود و مدت زیادی مرا درگیر خود کرده بود .اما امروز که تمام استرس ها و ناراحتی ها به پایان رسیده ست من در پس باران شدید دیروز افق های جدیدی از روشنایی را میبینم و چیزهایی که شاید اگر این سختی را از سر نمیگذراندم هرگز قادر به دیدنشان نبودم.
آدمهایی را شناختم که خوب نبودند اما امروز که به آن روزها فکر میکنم احساس میکنم آشنایی با این جور آدمها برای هرکس حکم زدن واکسن را دارد یعنی تو با ویروسی که کمی آزارت میدهد دست و پنجه نرم میکنی تا از ویروسهای بزرگ تر بعدی محافظت شوی .تا پخته تر شوی و دیگر کسی نتواند آزارت بدهد.
چقدر پشت هر سختی و فرود خدا ایستاده ست تا درس بدهد به آدمها ...تا آدمها یادبگیرند و بدست آورند.اگر آهن به کوره نرود و ذوب نشود که ساخته نخواهد شد.
بهر روی می دانم که راه دراز ست و هنوز راه بسیاری مانده ست اما یادمیگیریم که هرچه خداوند بر سر راهم قرار داد را بپذیرم و به انچه او می داند و من نمیدانم احترام بگذرام.
#عادله_زمانی
@adelehz
اتفاقی که اصلا برایم خوشایند نبود و مدت زیادی مرا درگیر خود کرده بود .اما امروز که تمام استرس ها و ناراحتی ها به پایان رسیده ست من در پس باران شدید دیروز افق های جدیدی از روشنایی را میبینم و چیزهایی که شاید اگر این سختی را از سر نمیگذراندم هرگز قادر به دیدنشان نبودم.
آدمهایی را شناختم که خوب نبودند اما امروز که به آن روزها فکر میکنم احساس میکنم آشنایی با این جور آدمها برای هرکس حکم زدن واکسن را دارد یعنی تو با ویروسی که کمی آزارت میدهد دست و پنجه نرم میکنی تا از ویروسهای بزرگ تر بعدی محافظت شوی .تا پخته تر شوی و دیگر کسی نتواند آزارت بدهد.
چقدر پشت هر سختی و فرود خدا ایستاده ست تا درس بدهد به آدمها ...تا آدمها یادبگیرند و بدست آورند.اگر آهن به کوره نرود و ذوب نشود که ساخته نخواهد شد.
بهر روی می دانم که راه دراز ست و هنوز راه بسیاری مانده ست اما یادمیگیریم که هرچه خداوند بر سر راهم قرار داد را بپذیرم و به انچه او می داند و من نمیدانم احترام بگذرام.
#عادله_زمانی
@adelehz