"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این خانم میاد از طلا فروشی دزدی کنه و گویا اسپری فلفلش چینی از کار در اومده و کار نکرده
و البته باقی ماجرا
@adelehz
مُشک را گفتند:
ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﮏ ﻋﯿﺐ ﻫﺴﺖ،
ﺑﺎ ﻫﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﺷﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﻫﯽ.
ﮔﻔﺖ: ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻪ ﻧﻨﮕﺮﻡ ﺑﺎ که هستم،
ﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﻨﮕﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﻦ که هستم...


👤 مولانا
📚 فيه ما فيه
@adelehz
هرچیز قدیمی اش طعم دیگری دارد.
مثل روزهای قدیمی
خانه های قدیمی
دوستی های قدیمی
و دل خوشی های قدیمی ..
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر سه بعدی یک باغ سیب
برای دیدن بهترست یک چشمتان را با دست بگیرید و با یک چشم این ویدیو را تماشا کنید تا حس کنید که کاملا در باغ هستید .
#شما_فرستادین
@adelehz
واقعیت این ست که هیچ آدمی در دنیا بی عیب و تقصیر نیست .
هیچکس بی نقص نیست و هرکس به اندازه خود بدی دارد .اما باید تلاش کرد که آدمی را پیدا کرد که در موازنه ی خوبی ها وبدی هایشان خوبی بر بدی چیره شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعد از سه روز تعطیلی فردا خیلی سخت شاغلین به کار برمیگردند.بنظرتون جامعه این روزها نسبت به سالهای گذشته تنبل تر شده ست ؟
anonymous poll

بله – 167
👍👍👍👍👍👍👍 89%

خیر – 20
👍 11%

👥 187 people voted so far. Poll closed.
صبح که باشد نمی شود امیدوار نبود .به هرچیزی که تا دیروز مبهم تربود و تاریک تر ولی اگر شب با آن سیاهی میتواند به نور منتهی شود یعنی همیشه امیدی وجود دارد...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
صبحانه اولین روز کاری هفته بعد از سه روز تعطیلی این چنین باید که باشد :)
@adelehz
زِ تو دیده چون بدوزم
که تویی چراغ دیده
ز تو کی کنار گیرم که
تو در میان جانی...♥️

خواجوی کرمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فضولی کردن
اصولا عاقبت نداره
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کارخانه غیر بهداشتی ترشی در حمیدیه
سوال اینجاست که وقتی خود مردم به خودشون رحم نمیکنند .چطورمیشه انتظار داشت خدا به مردم رحم کنه؟؟؟
یک درصد تصور کنید که یک مادرشیرده ازاین ترشی بخوره و عفونت یا میکروبی رو ناخواسته وارد بدن نوزادش کنه ...
منفعت طلبی تا کجا؟

@adelehz
چون مرا دوست داری
دنیا بزرگ‌ تر
آسمان وسیع‌ تر
دریا آبی‌ تر
گنجشک‌ها آزاد تر...
و من ،
هزاران بار زیباتر شده‌ام.....

سعاد الصباح
📷M
@adelehz
همه باغ دلم آثار خزان دارد ،
کو ؟
آن که سامان بدهد،
این همه ویرانی را ......
حسین منزوی
📷سحر ابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلخوش باش به باریکه‌‌ نوری که از بین چین های پرده، روی تخت تابیده.
به کتاب نیمه‌کاره‌ی روی میز. به داغی فنجانت در هوای سرد.
دلخوش باش به دو صندلی که هنوز روبه‌رو‌ی هم‌اند.
به تنظیم کردن زنگ ساعت برای صبح فردا.
به دفترچه‌ی کوچکی که رویاهایت را نگه‌ می‌دارد.
که معنیِ همین ریز ریزهای ساده، شاید "زندگی ادامه دارد" باشد.
@adelehz
Mano Bebakhsh
Iman Gholami
موزیک شب
منو ببخش
@adelehz
هرشب
باآغاز فصل خواب
من دوست دارم چمدانم را بردارم و به جاده بزنم .به سرزمین رویا بروم و در خیابانهای خیال قدم بزنم .
گاهی ازخود میپرسم که چه کسی میداند من هنوز زنده ام یا نه و بعد باخود پاسخ میدهم تا روزی که قدرت رویاپردازی دارم تا زمانی که میتوانم از خیالم بهره ببرم ..وجود دارم و زنده ام و شاید همین دلخوشی کوچک هم برای ادامه دادن زندگی کافی باشد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهایی که زود خوابشان میبرد را دوست دارم ...آدمی که میتواند صندوق غصه را شب به شب به کناری بگذارد و در جعبه ی رویا را برای غرق آن شدن بگشاید ،قطعا موجودی ست دلخواه...
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
یاد من باشد امروز دم صبح ،
جور دیگر باشم ...
بد نگویم به هوا ، آب ، زمین !
مهربان باشم با مردم شهر ...
و فراموش کنم هر چه گذشت
فریدون مشیری
رورتون پر از خیر وبرکت❤️
@adelehz