"زنی که‌گم کردم "
4.37K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
و خداوند پس از به وجود آمدن جنگ،حسد، فقر و غربت
بوسه را آفرید ..میخواست جهان زیباتر و زندگی قابل تحمل تر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدمها با هر نژاد،فرهنگ،زبان و ملیت در ذات یکسان هستند .همه مان عاشق ارامشیم دلمان شادی میخواهد و غم هایمان تقریبا یک جنس ست .روزی که بیاموزیم از مواجهه شدن با ادمهایی که متفاوت از ما هستند نهراسیم و انها راقضاوت نکنیم و از زیبایی های فرهنگ شان لذت ببریم می توانیم ادعا کنیم که خواهان دنیایی مدرن هستیم .
بنی ادم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند.
#عادله_زمانی
کلیپ زیبایی از فرهنگ روستاییان آذری زبان
تا چند
کنیم از تو
قناعت به نگاهی...

شهریار
@adelehz
تمام یک روز طرف
دم چای غروب یک طرف
#چای_تایم
@adelehz
Afghanistan
Hamed Pahlan
@adelehz
دلبر اففان
حامد پهلان
دوست داشتنت
شیرین ترین گناه من بود .
هرگز از آن نادم نشدم ...
از مادرمان آموخته بودم در تاریخ نیامده ست که حوا از خوردن سیب سرخ پشیمان بوده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من و دل بریدن از تو
چه محال خنده داری ...
📷 Fati.ch
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این خانم میاد از طلا فروشی دزدی کنه و گویا اسپری فلفلش چینی از کار در اومده و کار نکرده
و البته باقی ماجرا
@adelehz
مُشک را گفتند:
ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﮏ ﻋﯿﺐ ﻫﺴﺖ،
ﺑﺎ ﻫﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﺷﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﻫﯽ.
ﮔﻔﺖ: ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻪ ﻧﻨﮕﺮﻡ ﺑﺎ که هستم،
ﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﻨﮕﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﻦ که هستم...


👤 مولانا
📚 فيه ما فيه
@adelehz
هرچیز قدیمی اش طعم دیگری دارد.
مثل روزهای قدیمی
خانه های قدیمی
دوستی های قدیمی
و دل خوشی های قدیمی ..
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر سه بعدی یک باغ سیب
برای دیدن بهترست یک چشمتان را با دست بگیرید و با یک چشم این ویدیو را تماشا کنید تا حس کنید که کاملا در باغ هستید .
#شما_فرستادین
@adelehz
واقعیت این ست که هیچ آدمی در دنیا بی عیب و تقصیر نیست .
هیچکس بی نقص نیست و هرکس به اندازه خود بدی دارد .اما باید تلاش کرد که آدمی را پیدا کرد که در موازنه ی خوبی ها وبدی هایشان خوبی بر بدی چیره شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعد از سه روز تعطیلی فردا خیلی سخت شاغلین به کار برمیگردند.بنظرتون جامعه این روزها نسبت به سالهای گذشته تنبل تر شده ست ؟
anonymous poll

بله – 167
👍👍👍👍👍👍👍 89%

خیر – 20
👍 11%

👥 187 people voted so far. Poll closed.
صبح که باشد نمی شود امیدوار نبود .به هرچیزی که تا دیروز مبهم تربود و تاریک تر ولی اگر شب با آن سیاهی میتواند به نور منتهی شود یعنی همیشه امیدی وجود دارد...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
صبحانه اولین روز کاری هفته بعد از سه روز تعطیلی این چنین باید که باشد :)
@adelehz
زِ تو دیده چون بدوزم
که تویی چراغ دیده
ز تو کی کنار گیرم که
تو در میان جانی...♥️

خواجوی کرمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فضولی کردن
اصولا عاقبت نداره
@adelehz