آدم موفق راهش را میرود و حسود پشت سرش حرف میزند. خون خونش را میخورد و وقت و توانش را صرف خراب کردن او میکند اما حق با پرتغالیهاست که میگویند: کاروان میگذرد و سگها فقط عوعو میکنند!
به جای حسادت کردن به دیگران و تلاش برای کوچک نشان دادن آنها، خودمان را بزرگ کنیم. به رشد خودمان فکر کنیم. اینطور این همه حرص و البته قرص مُسکن نمیخوریم!
آدمهای موفق، چراغ راهند. مثل فانوسدریایی. آنها آن سوی توفان ایستادهاند، تلاش کنیم از آنها این نکته را یاد بگیریم که ما هم میتوانیم موفق شویم به شرطی که به جای حسادت، بجنگیم، کار کنیم و راهمان را باز کنیم.
به کسانی که پشت سرتان با حسادت حرف میزنند لبخند بزنید.
آنها جایشان همان جاست؛ درست پشت سرتان!
آنها را دوست داشته باشید چون تنها کسانی هستند که موفقیت شما را باور دارند و با حسادت کردن به آن اعتراف میکنند!
احسان محمدی
@adelehz
به جای حسادت کردن به دیگران و تلاش برای کوچک نشان دادن آنها، خودمان را بزرگ کنیم. به رشد خودمان فکر کنیم. اینطور این همه حرص و البته قرص مُسکن نمیخوریم!
آدمهای موفق، چراغ راهند. مثل فانوسدریایی. آنها آن سوی توفان ایستادهاند، تلاش کنیم از آنها این نکته را یاد بگیریم که ما هم میتوانیم موفق شویم به شرطی که به جای حسادت، بجنگیم، کار کنیم و راهمان را باز کنیم.
به کسانی که پشت سرتان با حسادت حرف میزنند لبخند بزنید.
آنها جایشان همان جاست؛ درست پشت سرتان!
آنها را دوست داشته باشید چون تنها کسانی هستند که موفقیت شما را باور دارند و با حسادت کردن به آن اعتراف میکنند!
احسان محمدی
@adelehz
از رسیدن به کسی که عاشقش هستی و عاشقت هست نباید هراسید
از پیج و خم های جاده،از سنگ های بین راه و ازهرچیزی که کمی تلخ یا کمی سخت ست .
چون گلی که روی قله بروید گران تر از گلی ست که در جاده و پیش پا افتاده می روید .
#عادله_زمانی
@adelehz
از پیج و خم های جاده،از سنگ های بین راه و ازهرچیزی که کمی تلخ یا کمی سخت ست .
چون گلی که روی قله بروید گران تر از گلی ست که در جاده و پیش پا افتاده می روید .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه صدای زیبایی
یک لحظه فکر کردم ماه رمضون های کودکی ست پای سفره افطار در یک غروب پاییزی قبل از ربنای شجریان از تلویزیون صدای قران پخش میشه ...
خسته نباشی اوستا
خدا نگهدار خودت و صدای قشنگت
@adelehz
یک لحظه فکر کردم ماه رمضون های کودکی ست پای سفره افطار در یک غروب پاییزی قبل از ربنای شجریان از تلویزیون صدای قران پخش میشه ...
خسته نباشی اوستا
خدا نگهدار خودت و صدای قشنگت
@adelehz
و خداوند پس از به وجود آمدن جنگ،حسد، فقر و غربت
بوسه را آفرید ..میخواست جهان زیباتر و زندگی قابل تحمل تر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
بوسه را آفرید ..میخواست جهان زیباتر و زندگی قابل تحمل تر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدمها با هر نژاد،فرهنگ،زبان و ملیت در ذات یکسان هستند .همه مان عاشق ارامشیم دلمان شادی میخواهد و غم هایمان تقریبا یک جنس ست .روزی که بیاموزیم از مواجهه شدن با ادمهایی که متفاوت از ما هستند نهراسیم و انها راقضاوت نکنیم و از زیبایی های فرهنگ شان لذت ببریم می توانیم ادعا کنیم که خواهان دنیایی مدرن هستیم .
بنی ادم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند.
#عادله_زمانی
کلیپ زیبایی از فرهنگ روستاییان آذری زبان
بنی ادم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند.
#عادله_زمانی
کلیپ زیبایی از فرهنگ روستاییان آذری زبان
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت
شیرین ترین گناه من بود .
هرگز از آن نادم نشدم ...
از مادرمان آموخته بودم در تاریخ نیامده ست که حوا از خوردن سیب سرخ پشیمان بوده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شیرین ترین گناه من بود .
هرگز از آن نادم نشدم ...
از مادرمان آموخته بودم در تاریخ نیامده ست که حوا از خوردن سیب سرخ پشیمان بوده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
Sormeh
Shahin Alavi (Uod), Kaveh Vares (Piano), Farhoud Biglarbeygi (Flute…
موزیک شب
سرمه
بی کلام
سرمه
بی کلام
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این خانم میاد از طلا فروشی دزدی کنه و گویا اسپری فلفلش چینی از کار در اومده و کار نکرده
و البته باقی ماجرا
@adelehz
و البته باقی ماجرا
@adelehz
مُشک را گفتند:
ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﮏ ﻋﯿﺐ ﻫﺴﺖ،
ﺑﺎ ﻫﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﺷﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﻫﯽ.
ﮔﻔﺖ: ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻪ ﻧﻨﮕﺮﻡ ﺑﺎ که هستم،
ﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﻨﮕﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﻦ که هستم...
👤 مولانا
📚 فيه ما فيه
@adelehz
ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﮏ ﻋﯿﺐ ﻫﺴﺖ،
ﺑﺎ ﻫﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﺷﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﻫﯽ.
ﮔﻔﺖ: ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻪ ﻧﻨﮕﺮﻡ ﺑﺎ که هستم،
ﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﻨﮕﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﻦ که هستم...
👤 مولانا
📚 فيه ما فيه
@adelehz
هرچیز قدیمی اش طعم دیگری دارد.
مثل روزهای قدیمی
خانه های قدیمی
دوستی های قدیمی
و دل خوشی های قدیمی ..
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
مثل روزهای قدیمی
خانه های قدیمی
دوستی های قدیمی
و دل خوشی های قدیمی ..
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر سه بعدی یک باغ سیب
برای دیدن بهترست یک چشمتان را با دست بگیرید و با یک چشم این ویدیو را تماشا کنید تا حس کنید که کاملا در باغ هستید .
#شما_فرستادین
@adelehz
برای دیدن بهترست یک چشمتان را با دست بگیرید و با یک چشم این ویدیو را تماشا کنید تا حس کنید که کاملا در باغ هستید .
#شما_فرستادین
@adelehz
واقعیت این ست که هیچ آدمی در دنیا بی عیب و تقصیر نیست .
هیچکس بی نقص نیست و هرکس به اندازه خود بدی دارد .اما باید تلاش کرد که آدمی را پیدا کرد که در موازنه ی خوبی ها وبدی هایشان خوبی بر بدی چیره شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچکس بی نقص نیست و هرکس به اندازه خود بدی دارد .اما باید تلاش کرد که آدمی را پیدا کرد که در موازنه ی خوبی ها وبدی هایشان خوبی بر بدی چیره شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعد از سه روز تعطیلی فردا خیلی سخت شاغلین به کار برمیگردند.بنظرتون جامعه این روزها نسبت به سالهای گذشته تنبل تر شده ست ؟
anonymous poll
بله – 167
👍👍👍👍👍👍👍 89%
خیر – 20
👍 11%
👥 187 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله – 167
👍👍👍👍👍👍👍 89%
خیر – 20
👍 11%
👥 187 people voted so far. Poll closed.