Forwarded from "زنی کهگم کردم "
چای ها
با تمام تلخی شان
آرام کننده اند.
من این تلخی آرام کننده را از هزار شیرینی بی قرار کننده بیشتر میخواهم .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
با تمام تلخی شان
آرام کننده اند.
من این تلخی آرام کننده را از هزار شیرینی بی قرار کننده بیشتر میخواهم .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آموختهام که وابسته نباید شد!
نه به هیچکس، نه به هیچ رابطهای
و این لعنتی، نشدنیترین کاری بود
که آموختهام!
📚 گریز ناپذير
👤آنا گاوالدا
@adelehz
نه به هیچکس، نه به هیچ رابطهای
و این لعنتی، نشدنیترین کاری بود
که آموختهام!
📚 گریز ناپذير
👤آنا گاوالدا
@adelehz
از من به تو نصیحت
یک روز
تمام خوابهایی که دیدی رویاهایی که بافتی
جان میگیرند ...می آیند و پیدایت میکنند
فقط صبور باش..
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
یک روز
تمام خوابهایی که دیدی رویاهایی که بافتی
جان میگیرند ...می آیند و پیدایت میکنند
فقط صبور باش..
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
ﺗﻮ ﺭﺍ نمی ﺩﺍﻧﻢ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺗﻔﺎﻗﻬﺎی ﺧﻮﺏِ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻣﺎﻧﺪﻩ
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ روزهای ﺷﻴﺮﻳﻦ ﻧﻴﺎﻣﺪﻩ
ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪی ﻛﻪ یک ﺭﻭﺯ ﺑﺮ ﺩﻟﻤﺎﻥ می ﻧﺸﻴﻨﺪ
ﺑﻪ ﺍﺟﺎﺑﺖ ﺷﺪﻥ ﺩﻋﺎﻫﺎﻳﻤﺎﻥ
ﺑﻪ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﻳﻤﺎﻥ
ﺑﻪ ﻣﺤﻮ ﺷﺪﻥ ﻏﻢ های ﺩﻳﺮﻳﻨﻪ ﻣﺎﻥ
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ
روزی ﺍﺯ ﺭﺍﻩ می ﺭﺳﺪ
ﻭ ﻣﺎ برای یک ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﻛﻪ ﺷﺪﻩ
آنچنان ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ زندگی ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ است..
@adelehz
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺗﻔﺎﻗﻬﺎی ﺧﻮﺏِ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻣﺎﻧﺪﻩ
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ روزهای ﺷﻴﺮﻳﻦ ﻧﻴﺎﻣﺪﻩ
ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪی ﻛﻪ یک ﺭﻭﺯ ﺑﺮ ﺩﻟﻤﺎﻥ می ﻧﺸﻴﻨﺪ
ﺑﻪ ﺍﺟﺎﺑﺖ ﺷﺪﻥ ﺩﻋﺎﻫﺎﻳﻤﺎﻥ
ﺑﻪ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﻳﻤﺎﻥ
ﺑﻪ ﻣﺤﻮ ﺷﺪﻥ ﻏﻢ های ﺩﻳﺮﻳﻨﻪ ﻣﺎﻥ
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ
روزی ﺍﺯ ﺭﺍﻩ می ﺭﺳﺪ
ﻭ ﻣﺎ برای یک ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﻛﻪ ﺷﺪﻩ
آنچنان ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ زندگی ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ است..
@adelehz
آدم موفق راهش را میرود و حسود پشت سرش حرف میزند. خون خونش را میخورد و وقت و توانش را صرف خراب کردن او میکند اما حق با پرتغالیهاست که میگویند: کاروان میگذرد و سگها فقط عوعو میکنند!
به جای حسادت کردن به دیگران و تلاش برای کوچک نشان دادن آنها، خودمان را بزرگ کنیم. به رشد خودمان فکر کنیم. اینطور این همه حرص و البته قرص مُسکن نمیخوریم!
آدمهای موفق، چراغ راهند. مثل فانوسدریایی. آنها آن سوی توفان ایستادهاند، تلاش کنیم از آنها این نکته را یاد بگیریم که ما هم میتوانیم موفق شویم به شرطی که به جای حسادت، بجنگیم، کار کنیم و راهمان را باز کنیم.
به کسانی که پشت سرتان با حسادت حرف میزنند لبخند بزنید.
آنها جایشان همان جاست؛ درست پشت سرتان!
آنها را دوست داشته باشید چون تنها کسانی هستند که موفقیت شما را باور دارند و با حسادت کردن به آن اعتراف میکنند!
احسان محمدی
@adelehz
به جای حسادت کردن به دیگران و تلاش برای کوچک نشان دادن آنها، خودمان را بزرگ کنیم. به رشد خودمان فکر کنیم. اینطور این همه حرص و البته قرص مُسکن نمیخوریم!
آدمهای موفق، چراغ راهند. مثل فانوسدریایی. آنها آن سوی توفان ایستادهاند، تلاش کنیم از آنها این نکته را یاد بگیریم که ما هم میتوانیم موفق شویم به شرطی که به جای حسادت، بجنگیم، کار کنیم و راهمان را باز کنیم.
به کسانی که پشت سرتان با حسادت حرف میزنند لبخند بزنید.
آنها جایشان همان جاست؛ درست پشت سرتان!
آنها را دوست داشته باشید چون تنها کسانی هستند که موفقیت شما را باور دارند و با حسادت کردن به آن اعتراف میکنند!
احسان محمدی
@adelehz
از رسیدن به کسی که عاشقش هستی و عاشقت هست نباید هراسید
از پیج و خم های جاده،از سنگ های بین راه و ازهرچیزی که کمی تلخ یا کمی سخت ست .
چون گلی که روی قله بروید گران تر از گلی ست که در جاده و پیش پا افتاده می روید .
#عادله_زمانی
@adelehz
از پیج و خم های جاده،از سنگ های بین راه و ازهرچیزی که کمی تلخ یا کمی سخت ست .
چون گلی که روی قله بروید گران تر از گلی ست که در جاده و پیش پا افتاده می روید .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه صدای زیبایی
یک لحظه فکر کردم ماه رمضون های کودکی ست پای سفره افطار در یک غروب پاییزی قبل از ربنای شجریان از تلویزیون صدای قران پخش میشه ...
خسته نباشی اوستا
خدا نگهدار خودت و صدای قشنگت
@adelehz
یک لحظه فکر کردم ماه رمضون های کودکی ست پای سفره افطار در یک غروب پاییزی قبل از ربنای شجریان از تلویزیون صدای قران پخش میشه ...
خسته نباشی اوستا
خدا نگهدار خودت و صدای قشنگت
@adelehz
و خداوند پس از به وجود آمدن جنگ،حسد، فقر و غربت
بوسه را آفرید ..میخواست جهان زیباتر و زندگی قابل تحمل تر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
بوسه را آفرید ..میخواست جهان زیباتر و زندگی قابل تحمل تر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz