"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دل با من و جان بی‌تو
نَسْپاری و بِسْپارم
کام از تو و تاب از من
نَسْتانم و بِسْتانی

رهی معیرى
📷پریسا راغیان
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Tina – Lalaei
گاهی بجای موزیک شب یک لالایی میگذارم .لالایی ها پنجره ای از احساس پاک مادرانه ست که در این روزهای سخت شنیدن شان خالی از لطف نیست
صبح را در کنج این خانه مجوی
رو به بالا کن...به بالا روز شد!

مولانای جان

صبح به خیر ❤️
@adelehz
روانشناسان می گویند:
هر روز سه اتفاق خوشایندی که برایتان افتاده است را بنویسید.

سه اتفاق حتی کوچک.
این کار را برای ٢١ روز ادامه دهید.
"سه اتفاق هر روز باید مختص آن روز باشند."

این کار مغز را عادت می دهد که بر روی مسائل مثبت تمرکز کند و بر طبق تحقیقات انجام شده، چنین عادتی
(حتی بیشتر از حس موفقیت)
باعث خوشحالی شما می شود ...


@adelehz
گاهی به این فکر کن که رها کنی هرآن چیز را که برغم تلاش و کوششت نتوانسته ای درستش کنی یا بدستش بیاوری
تلاش افزون نکن، فقط رها کن و خواهی دید که اگر مصلحتی باشد از راهی که هرگز تصورش را نمیکنی به تو بازخواهد گشت .واگر نه، چه بهتر که رهایش کردی .. به خدا بسپار
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نسل سوخته ماییم 😔
بخاطر اهنگ و رقص چندبار رفتم دفتر 😡
حالا اینارو ببین
عجب ..
@adelehz
انواع سیب حاصل ازیک باغ
آدمها چیزی شبیه این سیب ها هستند،هرکدام شان طعم و عطر و رنگ خودشان را دارند .منحصر به خودشان اما تمامشان کنار هم زیبا هستند .و یک باغ خانه ی همه ی سیب هاست .
#عادله_زمانی
@adelehz
شیرین تر از همیشه بخند
این زندگی چای تلخی ست
که کنارش قند نگذاشتند...
رسول ادهمی
📷نسیم
#چای_تایم
@adelehz
بیا دوباره صبح شده ست
ومن نمیدانم که تو طلوع کردی برای دوباره صبح شدن
یا صبح آغاز شده ست تا تو بتوانی طلوع کنی اما هرچه هست آخرش بتو می رسد...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
جانا
کمی بخند
چای صبح بدون قند نمی چسبد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشا صبحی که چون
ازخواب خیزم به آغوش تو
ازبستر گریزم .
سایه
@adelehz
به زنها باید گفت
یادشان آورد
که بودنشان
حال زمین را خوب می‌کند...


@adelehz
چای ها
با تمام تلخی شان
آرام کننده اند.
من این تلخی آرام کننده را از هزار شیرینی بی قرار کننده بیشتر میخواهم .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
حرف نزدن دلهره ای بود ..
و حرف زدن و درست فهمیده نشدن دلهره ای دیگر ...


ژان کریستف


@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آموخته‌ام که وابسته نباید شد!
نه به هیچ‌کس، نه به هیچ رابطه‌ای
و این لعنتی، نشدنی‌ترین کاری بود
که آموخته‌ام!

📚 گریز ناپذير
👤آنا گاوالدا

@adelehz