"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مرد باش
با هر ظاهر و وضعیت مالی و طبقه اجتماعی که داری .مرد باش
و مرد کیست ؟ همانی ست که خاطره ی عروسی یک دختر را بدل به بزرگترین کابوسش نمی کند...هرچندکه سالها بگذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا هزار امید ست
و هر هزار تویی
@adelehz
یادت
چراغ روشن این خانه ست
خودت هم که نباشی
چراغ خانه روشن می ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به کمند تو گرفتار و به دام تو اسیر
درِ آفاق گشاده‌ست ولیکن بسته‌ست
از سر زلف تو در پای دل ما زنجیر....
سعدی

شب زیبا
@adelehz
هر بامداد
تا نور مهر می‌دمد از کوه های دور
من بال می‌گشایم، چابک تر از نسیم
پیغام صبحدم را با شعرهای روشن
پرواز می‌دهم...

فریدون مشیری

@adelehz
حالی خوش و پاییزی براتون آرزومندم ❤️
@adelehz
❤️
باشد تا رستگار شویم 😍
@adelehz
میگفت جهان بین باش
نمیدانست من مدتهاست در چشمانت جهان را دیده ام ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ریپورت شدن پیج امیر تتلو بهترین خبر این مدت میتونه باشه ..
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
ریپورت شدن پیج امیر تتلو بهترین خبر این مدت میتونه باشه .. @adelehz
علت ریپورت شدن پیج امیر تتلو را میبینید.خشونت بارز کلامی علیه زنان
@adelehz
تو چه حُسنی؟!
که من اَت..
عاشقِ مادرزادم..
شهریار
@adelehz
خرمالوها را دوست دارم خرمالو ها مصداق دوست داشتن واقعی اند ..اگر چیزی را میخواهی باید صبر کنی آنقدر صبر کنی تا دیگر کال نباشد و طعم گسش آزارت ندهد ..
خرمالوها مصداق صبر برای رسیدن هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
قدر رفیق های جان را باید دانست
همانهایی که اهل گپ هستند و شنود آنهایی که دردهایت را میفهمند و میدانند کدام قسمت سمت چپ سینه ات درد میکند .
رفیق های جان آنها هستند که بی توجه به جنسیت و نژاد و زبان و طبقه اجتماعی شان حال آدم را خوب میکنند .اینها را باید که قدر دانست ..آنها که رفیق جانند و مرهم دل ..
#عادله_زمانی
@adelehz
دل با من و جان بی‌تو
نَسْپاری و بِسْپارم
کام از تو و تاب از من
نَسْتانم و بِسْتانی

رهی معیرى
📷پریسا راغیان
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Tina – Lalaei
گاهی بجای موزیک شب یک لالایی میگذارم .لالایی ها پنجره ای از احساس پاک مادرانه ست که در این روزهای سخت شنیدن شان خالی از لطف نیست