"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اینکه کسی را گم کنیم
وهرگزپیدایش نکنیم.
بسیاربهتراست ازاینکه کسی
درکنارمان انقدرتغییرکند
که توگویی گمش کردیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبحونه ی خونه مادربزرگ در صبح جمعه :)))
@adelehz
در آخرین پاییزی که می شناختم تورا زیر آخرین درختی که برگهای زردش را بیاد تو قدم زده بودم.و با آخرین آهنگی که بیادت شنیدم به خودم قول دادم فراموشت کنم.و آن آخرین قولی بود که هرگز نتوانستم عملی اش کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
به من
در عمق نگاهت
که نا کجای جهانست
وطن بده ...!

افشین یداللهی

@adelehz
همین لحظه که میگذرد شاید روزی زیباترین خاطرات گذشته ام باشد .و من نباید آن را در انتظار اینده ای نامعلوم از دست بدهم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک جمعه ی سرد پاییزی که دلم میخواست دوباره کسی را ببینم .پشت پنجره نشسته بودم باران ریز می بارید و درختان تلاش میکردند آخرین برگهای زرد را از تن باز کنند و راهی خیابان کنند .دلم یک لیوان چای گرم می خواست ازهمان چای های گرمی که سردی دلت را می زداید یخ وجودت را کم کم میشکند .تو خوب میدانستی پاییز فصل آواز خواندن چلچله ها و بلبل ها نیست .نه هم فصل آمدن پرستوهاست ...این فصل ،فصل کلاغها و آواز دلگیرشان ست ..
در آن جمعه سرد دلم گپ زدن بسیار میخواست و در عینش سکوت چنین تضادی را هیچ کجا نمی توانستی پیدا کنی .
در برابر تمام قطرات بارانی که می بارید مسوول بودم ،مسوول تمام لبخندهای که زیر این بارانها نزده بودم ..تمام روزهایی که زیر کمان رنگین و باران گاه و بیگاهش در آغوشت نکشیده بودم ..
حالا این سوی پنجره به بارانها خیره بودم و به تویی که مدتها بود رفته ای و خدا میدانست برخواهی گشت یا نه ..میدانستم که مرا مقصر میدانی میدانستم که جرم رها کردنت را به گردن من انداختی شاید برای همین بدون خداحافظی رفتی ..
مرا ببخش اگر رهایت کردم .شاید روزی دوباره پیدایت کنم پشت این پنجره که امروز میدان آوازهای دلخراش کلاغ هاست شاید روزی دوباره پرستوها برگردند و چلچله ها پیام بهار را بیاورند شاید روزی که دیر نیست ،دور نیست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Ghasedak
Mehdi Yarahi
🎧 @adelehz
قاصدک
مهدی یراحی
یزد
چه هوا و فضای
شعر و عشق خیزی
ته دل آدم گرم میشه ...
@adelehz
ای که می پرسی نشان عشق چیست ؟
عشق چیزی جز ظهور مهر نیست

هرکجا عشق آید و ساکن شود
هرچه ناممکن بود ، ممکن شود .


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
taghat biar
fereydun aserayi
🎧 @adelehz
طاقت بیار
فریدون آسرایی
تو صبر کن ...
شاید سخت باشد اما ممکن ست
بلاخره یک روز یک جایی کاکتوس زندگیت شروع به گل دادن می کند ..
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
"شنبه"مي تواند
رويايى ترين روز
براى شروعِ تصميم هاى جديد باشد
وقتي من
دوست داشتنت را
از همين اولين ساعاتش
شروع ميكنم....

علي قاضي نظام
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرد باش
با هر ظاهر و وضعیت مالی و طبقه اجتماعی که داری .مرد باش
و مرد کیست ؟ همانی ست که خاطره ی عروسی یک دختر را بدل به بزرگترین کابوسش نمی کند...هرچندکه سالها بگذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا هزار امید ست
و هر هزار تویی
@adelehz
یادت
چراغ روشن این خانه ست
خودت هم که نباشی
چراغ خانه روشن می ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz