تلخ تراز نبودنت این ست که دیگر بودنت هم نمیتواند دلم را آباد کند .
یعنی امروز که برمیگردم و به روزهایی که دلتنگ بودم فکرمیکنم حس میکنم خفه میشوم .یک دست نامریی بیخ گلویم را میگیرد وتا یادم نمی روی خفگی رهایم نمیکند .تلخ ست ولی دیگر برایم بیگانه شدی روزی دلتنگ ان محبت خواهی شد روزی که بسیار دیرست روزی که نه محبتی باقی مانده ونه مرا پیدا میکنی...
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی امروز که برمیگردم و به روزهایی که دلتنگ بودم فکرمیکنم حس میکنم خفه میشوم .یک دست نامریی بیخ گلویم را میگیرد وتا یادم نمی روی خفگی رهایم نمیکند .تلخ ست ولی دیگر برایم بیگانه شدی روزی دلتنگ ان محبت خواهی شد روزی که بسیار دیرست روزی که نه محبتی باقی مانده ونه مرا پیدا میکنی...
#عادله_زمانی
@adelehz
همه باغ دلم آثار خزان دارد ،
کو ؟
آن که سامان بدهد،
این همه ویرانی را ......
حسین منزوی
📷پریسا راغیان
@adelehz
کو ؟
آن که سامان بدهد،
این همه ویرانی را ......
حسین منزوی
📷پریسا راغیان
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینم از هالوین 🕸🎃🎃👻
@adelehz
@adelehz
راه صبح از شهر
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
باغ های لابلای قالی ها
همان جایی که روح مردمان پیشین در بین درختانش باقی مانده ست .
گره های کور بلاخره باعث بوجود امدن باغهای آباد می شوند..
#عادله_زمانی
@adelehz
همان جایی که روح مردمان پیشین در بین درختانش باقی مانده ست .
گره های کور بلاخره باعث بوجود امدن باغهای آباد می شوند..
#عادله_زمانی
@adelehz
یادبگیرم که زندگی به من چیزی بدهکار نیست این خودم هستم که زندگی کردن را به خودم بدهکارم .واین عمری که با افسوس گذشته و نگرانی اینده میگذرانم صرفا بر بدهکاریم خواهد افزود ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی ادم میاد خونه و مادرشو نمیبینه
حس میکنه اشتباهی وارد خونه ی کس دیگه ای شده همین اندازه غریب ..
@adelehz
حس میکنه اشتباهی وارد خونه ی کس دیگه ای شده همین اندازه غریب ..
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اینکه کسی را گم کنیم
وهرگزپیدایش نکنیم.
بسیاربهتراست ازاینکه کسی
درکنارمان انقدرتغییرکند
که توگویی گمش کردیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
وهرگزپیدایش نکنیم.
بسیاربهتراست ازاینکه کسی
درکنارمان انقدرتغییرکند
که توگویی گمش کردیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
در آخرین پاییزی که می شناختم تورا زیر آخرین درختی که برگهای زردش را بیاد تو قدم زده بودم.و با آخرین آهنگی که بیادت شنیدم به خودم قول دادم فراموشت کنم.و آن آخرین قولی بود که هرگز نتوانستم عملی اش کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
همین لحظه که میگذرد شاید روزی زیباترین خاطرات گذشته ام باشد .و من نباید آن را در انتظار اینده ای نامعلوم از دست بدهم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz