"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اولین برف نروژ
بخت تون سفید ^-^
#شما_فرستادین
📷الی
@adelehz
بگردید و کسی را بیابید که راه خوشحال کردن تان را بلد باشد .
همان میشود که یک روز میفهمید تمام معیارهای ظاهری اگر طرف بلد نباشد شما را بخنداند بی معنا میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلخ تراز نبودنت این ست که دیگر بودنت هم نمیتواند دلم را آباد کند .
یعنی امروز که برمیگردم و به روزهایی که دلتنگ بودم فکرمیکنم حس میکنم خفه میشوم .یک دست نامریی بیخ گلویم را میگیرد وتا یادم نمی روی خفگی رهایم نمیکند .تلخ ست ولی دیگر برایم بیگانه شدی روزی دلتنگ ان محبت خواهی شد روزی که بسیار دیرست روزی که نه محبتی باقی مانده ونه مرا پیدا میکنی...
#عادله_زمانی
@adelehz
همه باغ دلم آثار خزان دارد ،
کو ؟
آن که سامان بدهد،
این همه ویرانی را ......
حسین منزوی
📷پریسا راغیان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب هالوین تون این شکلی بامزه😊😍
@adelehz
راه صبح از شهر
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
باغ های لابلای قالی ها
همان جایی که روح مردمان پیشین در بین درختانش باقی مانده ست .
گره های کور بلاخره باعث بوجود امدن باغهای آباد می شوند..
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش امروز طعم یک انار رسیده و تازه بدهد..شیرین،سرخ،زیبا ..
#طعم_روز
@adelehz
پر کن از باده ی چشمت
قدح صبحِ مرا،
خود بگو
من زِ تو سرمست شوم،
یا خورشيد؟!

مولانای جان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نوستالژی
اونم چه نوستالژی
چه زود گذشت ...😔
@adelehz
یادبگیرم که زندگی به من چیزی بدهکار نیست این خودم هستم که زندگی کردن را به خودم بدهکارم .واین عمری که با افسوس گذشته و نگرانی اینده میگذرانم صرفا بر بدهکاریم خواهد افزود ...
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی ادم میاد خونه و مادرشو نمیبینه
حس میکنه اشتباهی وارد خونه ی کس دیگه ای شده همین اندازه غریب ..
@adelehz
یک جان چه بود صد جان منی....

مولانای جان
@adelehz
اینکه کسی را گم کنیم
وهرگزپیدایش نکنیم.
بسیاربهتراست ازاینکه کسی
درکنارمان انقدرتغییرکند
که توگویی گمش کردیم..
#عادله_زمانی
@adelehz