"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
‌من شيفته ی خوشی های ساده ام. همین فنجان چای عصر گاهی !
این ها آخرين پناه جان های خسته اند....

#اسکار_وایلد
#چای_تایم
@adelehz
عشق نقطه مقابل هوس ست .منظور از عشق عشقی افلاطونی بدون هیچ نوع تمایلات جسمی نیست و نخواهد بود اما رابطه ای که فقط بر مبنای تمایلات جسمی وجنسی ساخته شود شایسته نام عشق نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاد کردن قلبی با یک عمل ،
بهتر از هزاران سَری است که به نیایش خم شده باشد ...!

👤مهاتما گاندی

@adelehz
من اگر شازده کوچلو بودم حتما به گلم یاد میدادم که بداند .هیچ زمستانی ماندنی نیست وهیچ بهاری برای همیشه پشت کوه قاف زندانی نشده.وبلاخره به او می رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
صدا کن مرا
و من در طلوع گل یاسی
پشت انگشت های تو بیدار خواهم شد.

سهراب سپهری
@adelehz
دنیا پر از رنگ ست .و اگر دنیای تو خاکستری یا سیاه ست خودت مقصری !رنگهای دنیا را به زندگیت بپاش تو مسوول حال خوب خودت هستی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه حکایت همان مهمانی ست که همیشه منتظر رسیدنش بودم اما وقتی می رسید چیزی کم می امد و لذت رسیدن مهمان اب میشد و به زمین می رفت ..جمعه امدنش خوب ست ولی ماندنش دل را ناارام میکند وهیچکس نمی داند چرا ...
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی شاید خودت هرگز ندانی اما من هر جمعه با تو هزار باغ گل را میگردم و هزار ترانه ی ناب عاشقی میشنوم و اینها همه درحالیست که نه تو اینجایی و نه باغ گلی باقی مانده ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم جمعه ی کودکی و بساط خاله بازی را میخواهد زغوغای جهان فارغ ..
@adelehz
دل تون هوای بازی های کودکانه رو کرده ؟
anonymous poll

بله .خیلی زیاد 😊 – 135
👍👍👍👍👍👍👍 84%

نه بابا دیگه از ما گذشت – 26
👍 16%

👥 161 people voted so far. Poll closed.
یک ربعه دارم به این میخندم
عاشق شعارهای شورای دانش اموزی شدم
اردوی تفریحی به خارج با هواپیما :)))))
@adelehz
ناهار ظهر جمعه قطعا باید این شکلی باشه که اکثرا هم نیست 😐
@adelehz
ای که همه نگاهِ من،
خورده گره به روی تو
تا نرود نفس زِ تن،
پا نکشم زِ کوی تو...!

حسین منزوی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روز هنرمند مبارک .
این روز رو تبریک میگم به مادرانی که هنرمندانه در روزهای سخت و نداری کودکانشان را به دبستانها فرستادند و ازانها تحصیل کنندگان موفق ساختند .
این روز رو به پدران تبریک میگم که این روزها زیر چرخ جان فرسای دشواری های اقتصادی چون ستونی محکم ایستاده اند تا سقف خانه و خانواده خراب نشود .
این روز رو تبریک میگم به معلمها خصوصا معلمهای کلاس اولی وقتی بعد از 9ماه کودک بی سواد دیروز را با قلم و حروف و اعداد اشنا میکنند .
این روز را تبریک میگم به باغبانها همان هایی که گلها به دستانشان و چشم ما به دیدن هنر شان در باغها و کوچه ها عادت دارد
روز هنرمند رو تبریک میگم به تمام کارگرها و بناها و معمارها وقتی ازیک زمین خالی و خشک و یک تل خاک، بنایی به وسعت خانه خلق میکنند.
این روز رو به همه پزشکان تبریک میگم وقتی ارمغان سلامتی را به بیماران خسته از دنیا هدیه می دهند .
روز هنرمند را باید به قنادها تبریک گفت وقتی از چند ماده ی بی مزه طعم و عطر و شیرینی می افرینند ..
این روز را به همه مان باید تبریک بگویند ما که هرکدام در شغل و عرصه کاری خودمان، مشغول کنارهم چیدن و ساختن هستیم هرکدام به نحوی هنرمندیم و باید قدر هنرمان را بدانیم.هنر در واقع همین کاریست که ما میکنیم زندگی کردن و پیدا کردن راه هایی برای زیباتر کردن زندگی ...
#عادله_زمانی
روز هنرمند مبارک ...
@adelehz
تو نیستی
غم ِ پاییز را
چه خواهم کرد؟
و بی پرنده گیِ
عصرهای آبان را...

اصغر معاذی
#چای_تایم
@adelehz
تو را چه غم كه شب ما دراز ميگذرد،
كه روزگار تو در خواب ناز ميگذرد...
صائب تبريزي

شب زیبا
@adelehz