"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تقویم تان بی مهر شد..
قلب تان بی مهر نشود
اخرین روز ماه مهر بخیر
@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
پای رفتن را همه دارند اگر
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی اینقدر دلت ازنیفتادن یک اتفاق که به آن
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرچیزی و که میخواید از ما خانمها بگیرید ولی از خرید کردن منع مون نکنید این یک حس غریزی ست که از تولد تا مرگ همراه ماست :))))
@adelehz
1
از امیدهای واهی خسته ام..
مثل سربازی که با تفنگی خالی گوشه ی میدان جنگی با پایی زخم خورده افتاده باشد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رایلی جان هستند ایشون
صب به صب میاد سر دیوار اسباب بازی شو میندازه تو پیاده رو که عابرین باهاش بازی کنند
من مردم برای ایشون 😍😍
@adelehz
وقت چای ست و در کردن خستگی های روز...
هرکجا هستید چای و قلبتان گرم باشد و شاد...
#چای_تایم
@adelehz
Monday
Ludovico Einaudi
🎶🌙
موزیک شب
@adelehz
مادر بزرگ .....
چقدر به وجودت نياز دارم
حيف كه نيستي ....
چقدر مي خواهمت ...
مي خواهم سرم را روي چادر نماز گلدارت بگذارم و تمام عطر ياس سپيد جانمازت را نفس بكشم....
مادر بزرگ هواي گريه دارم ، مي خواهم يك دل سير برايت درد دل كنم و تو لبخند بزني و با همان آرامش هميشگي باز هم بگويي:
"خدايا به اميد تو .،نه به اميد خلق روزگار "

سپيده
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییزِ کوچکِ من،
گنجایشِ هزار بهار
گنجایشِ هزار شکفتن دارد
پاییزِ کوچکِ من
دنیایِ سازشِ همه رنگ­‌هاست
با يكديگر!...

حسین منزوی

@adelehz
‏تو را
‏در روزگاری دوست دارم،
‏که عشق را نمی‌ شناسند...!

نزار قبانی
@adelehz
ما هم روزی نوستالژی خواهیم شد
حداقل تلاش کنیم برای آنهایی که یادمان میکنند نوستالژی شیرینی باشیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سوز دلی دارم
که می‌گیرد قرارت را!
شاید به این پاییز
بسپاری بهارت را..
بوی تو در پیراهنم ،
جا مانده .. می‌ترسم؛
یک هرزه باد از من
بگیرد یادگارت را…

👤مهدی فرجی
@adelehz
‌من شيفته ی خوشی های ساده ام. همین فنجان چای عصر گاهی !
این ها آخرين پناه جان های خسته اند....

#اسکار_وایلد
#چای_تایم
@adelehz
عشق نقطه مقابل هوس ست .منظور از عشق عشقی افلاطونی بدون هیچ نوع تمایلات جسمی نیست و نخواهد بود اما رابطه ای که فقط بر مبنای تمایلات جسمی وجنسی ساخته شود شایسته نام عشق نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz