"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram

صبح آمده
برخیز که خورشید تویي ...
درعالم
نا امیدی ، امید تویی ...
درجشن
طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که
به روی صبح خندید تویی ...

مولانای جان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قاعدتا باید دلتنگی برای کسی باشد که کنارت نیست و ازتو دورست
ولی گاهی دلتنگ کسی میشوی که کنارت نشسته ست ولی دیگر آدم سابق نیست...
@adelehz
Ehaam - Darya
🎧 @adelehz
موزیک شب
‍ ‍ اگر مادر شوهر شدم یادم باشد! حتما یادم باشد...

یادم باشد مادر شوهر که شدم آنقدر به عروسم بها بدهم که پسرم احساس رضایت کند. آخر پسرم جگر گوشه من است، نباید آزار ببیند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم در مقابل دختری که هم سن دختر خودم هست صبوری به خرج بدهم، آخر او جوانست و هنوز خیلی از مسایل را نمیداند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم طوری با دختر دیگران برخورد کنم که دوست دارم دیگران با دختر من برخورد کنند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم کاری نکنم پسرم میان عشق مادری و عشق همسری سردرگم شود. نیاز پسرم در زندگی آرامش است نه تنش!

یادم باشد که برای قضاوت عروسم به سخنان دخترم صحه نگذارم چون دخترم هم مثل عروسم بی تجربه است و جهان را از دید خام و ناپختگی مینگرد.

یادم باشد مادر شوهر که شدم از فداکاریهای عروسم تمجید کنم تا یاد بگیرد برای پسرم فداکاری کند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم کاری با عروسم نکنم که شکایت مرا نزد پسرم ببرد، آخر میان دو عشق، انتخاب یکی سخت میشود و حتما من شکست خواهم خورد زیرا پسرم پدر میشود و نمیتواند مادر فرزندش را رها کند و در کنار من آرام بگیرد.

یادم باشد مادر شوهر که شدم خوب بفهمم پسرم را روانه زندگی کرده ام و نباید کاری بکنم که او به سوی من بازگردد و دوباره مجرد شود، آخر او متاهل است و متعهد.

یادم باشد مادر شوهر که شدم به پسرم بگویم با همسرش وفاداری کند، متعهد بماند...خیانت نکند!

یادم باشد که یادم نرود که مادر شوهر شدن آسان است و مادر شوهر ماندن سخت. از امروز با هم در بهتر تربیت کردن خودمان و نسل آینده تلاش کنیم


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تقویم تان بی مهر شد..
قلب تان بی مهر نشود
اخرین روز ماه مهر بخیر
@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
پای رفتن را همه دارند اگر
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی اینقدر دلت ازنیفتادن یک اتفاق که به آن
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرچیزی و که میخواید از ما خانمها بگیرید ولی از خرید کردن منع مون نکنید این یک حس غریزی ست که از تولد تا مرگ همراه ماست :))))
@adelehz
1
از امیدهای واهی خسته ام..
مثل سربازی که با تفنگی خالی گوشه ی میدان جنگی با پایی زخم خورده افتاده باشد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رایلی جان هستند ایشون
صب به صب میاد سر دیوار اسباب بازی شو میندازه تو پیاده رو که عابرین باهاش بازی کنند
من مردم برای ایشون 😍😍
@adelehz
وقت چای ست و در کردن خستگی های روز...
هرکجا هستید چای و قلبتان گرم باشد و شاد...
#چای_تایم
@adelehz
Monday
Ludovico Einaudi
🎶🌙
موزیک شب
@adelehz
مادر بزرگ .....
چقدر به وجودت نياز دارم
حيف كه نيستي ....
چقدر مي خواهمت ...
مي خواهم سرم را روي چادر نماز گلدارت بگذارم و تمام عطر ياس سپيد جانمازت را نفس بكشم....
مادر بزرگ هواي گريه دارم ، مي خواهم يك دل سير برايت درد دل كنم و تو لبخند بزني و با همان آرامش هميشگي باز هم بگويي:
"خدايا به اميد تو .،نه به اميد خلق روزگار "

سپيده
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییزِ کوچکِ من،
گنجایشِ هزار بهار
گنجایشِ هزار شکفتن دارد
پاییزِ کوچکِ من
دنیایِ سازشِ همه رنگ­‌هاست
با يكديگر!...

حسین منزوی

@adelehz
‏تو را
‏در روزگاری دوست دارم،
‏که عشق را نمی‌ شناسند...!

نزار قبانی
@adelehz