"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
کرسی یکی از دلایل سکته نکردن قدیمی‌ها بود!
به این دلیل که با گرم نگه داشتن پاها، جلوی لخته شدن خون در پاها را می‌گرفت و از سکته‌ی صبحگاهی جلوگیری می‌کرد.

@adelehz
از من که گذشت
اما به آدم بعدی بگو
که بوی عطرت بوی صداقت نیست
وطعم حرفهایت جز دروغ عایدی ندارد.
حداقل یک ساده دل در این دنیا کمترباشد دردهایش هم کمترمیشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
به دخترم بیاموزم که زیباترشدنش نه الزاما همیشه از ارایشگاهها وسالن های مدکه از کتابخانه ها و کتابفروشی ها هم بدست می آید...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابدا به تو حق نمیدم که بخوای بری ...❤️
@adelehz
وقتی پاهایت چنان خسته‌اند که به زور راه می‌روي... یک راند دیگر مبارزه کن!
وقتی بازوانت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری...یک راند دیگر مبارزه کن!
وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن!
و به یاد داشته باش مردی که تنها "یک" راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد…

محمدعلی‌ کلی
@adelehz
یه معلم با بچه های کلاس اولیش رفته اردو..معلم کفشاشو دراورده و همه ی بچه ها کفشاشونو دور کفش معلمشون به شکل یه حلقه دراوردند😍
نمیدونم چرا ولی این عکس و تصور این بچه ها ومعلمشون حال خوشگلی بهم میده 😊❤️
@adelehz
در این خاک
در این مزرعه ی پاک
به جز عشق
به جز مهر
دگر هیچ نکاریم ….

مولانای جان
صبح بخیر

@adelehz
ما به دنیا می آییم تا جهان را زیباتر کنیم..با مهربانی،این ثروت تمام نشدنی .ما به دنیا می آیم که دنیا تبدیل به جای بهتری برای زندگی شود واین ممکن نیست مگر با عشق مگر با مهربانی ..
#عادله_زمانی
@adelehz

صبح آمده
برخیز که خورشید تویي ...
درعالم
نا امیدی ، امید تویی ...
درجشن
طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که
به روی صبح خندید تویی ...

مولانای جان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قاعدتا باید دلتنگی برای کسی باشد که کنارت نیست و ازتو دورست
ولی گاهی دلتنگ کسی میشوی که کنارت نشسته ست ولی دیگر آدم سابق نیست...
@adelehz
Ehaam - Darya
🎧 @adelehz
موزیک شب
‍ ‍ اگر مادر شوهر شدم یادم باشد! حتما یادم باشد...

یادم باشد مادر شوهر که شدم آنقدر به عروسم بها بدهم که پسرم احساس رضایت کند. آخر پسرم جگر گوشه من است، نباید آزار ببیند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم در مقابل دختری که هم سن دختر خودم هست صبوری به خرج بدهم، آخر او جوانست و هنوز خیلی از مسایل را نمیداند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم طوری با دختر دیگران برخورد کنم که دوست دارم دیگران با دختر من برخورد کنند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم کاری نکنم پسرم میان عشق مادری و عشق همسری سردرگم شود. نیاز پسرم در زندگی آرامش است نه تنش!

یادم باشد که برای قضاوت عروسم به سخنان دخترم صحه نگذارم چون دخترم هم مثل عروسم بی تجربه است و جهان را از دید خام و ناپختگی مینگرد.

یادم باشد مادر شوهر که شدم از فداکاریهای عروسم تمجید کنم تا یاد بگیرد برای پسرم فداکاری کند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم کاری با عروسم نکنم که شکایت مرا نزد پسرم ببرد، آخر میان دو عشق، انتخاب یکی سخت میشود و حتما من شکست خواهم خورد زیرا پسرم پدر میشود و نمیتواند مادر فرزندش را رها کند و در کنار من آرام بگیرد.

یادم باشد مادر شوهر که شدم خوب بفهمم پسرم را روانه زندگی کرده ام و نباید کاری بکنم که او به سوی من بازگردد و دوباره مجرد شود، آخر او متاهل است و متعهد.

یادم باشد مادر شوهر که شدم به پسرم بگویم با همسرش وفاداری کند، متعهد بماند...خیانت نکند!

یادم باشد که یادم نرود که مادر شوهر شدن آسان است و مادر شوهر ماندن سخت. از امروز با هم در بهتر تربیت کردن خودمان و نسل آینده تلاش کنیم


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تقویم تان بی مهر شد..
قلب تان بی مهر نشود
اخرین روز ماه مهر بخیر
@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
پای رفتن را همه دارند اگر
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz