"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تلاش کن شبیه مردی باشی که دوست داری وارد زندگی خواهرت بشه ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ﮐﻮﻟﻪ ﺑـﺎﺭﯾﺴﺖ
ﭘﺮ ﺍﺯ ﻫﯿـﭻ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺷـﺎﻧـﻪ ﻣﺎﺳـﺖ..🍂

ﻗﯿﺼﺮ ﺍﻣﯿﻦ ﭘﻮﺭ
📷مونا دربندی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه های یه مدرسه ابتدایی اینطوری نظافتچی مدرسه رو سوپرایز میکنن.و خوب جامعه ای که چنین نسل قدرشناس ومهربونی رو تربیت کنه خیلی اینده روشنی داره
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‌این دختر نوشته: تعطیلات از خوابگاه دانشگاه بعد از دو سال رفتم روستامون خانوادمو ببینم.
دیدم بغل موهای بابام سفید شده و دستاش ترک برداشته. پدر کشاورزم منو برد شهر بهم ناهار داد، موقع خداحافظی میخواست بهم پول تو جیبی بده.از موهای سفید و دستای ترک خوردش خجالت کشیدم، پولش تو دستم سنگینی می‌کرد. گفتم فقط بغلم کن.
چقدر ما مدیون پدرهامونیم و چقدر ناتوانیم در جبران کردن ..

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای من همین خوبه
که با رویات میشینم
تورو از دور می بوسم..
تورو از دور می بینم ...
@adelehz
آن عشق که در پرده بماند
به چه ارزد؟!
عشق است و همین
لذت اظهار و دگر هیچ ...

شفایی اصفهانی
@adelehz
هرشب خیالت ست و یک سیاره ی تنها برای من ..
نگو که هفت میلیارد ادم اینجا دراین سیاره زندگی میکنند .نمی دانی من بی تو میان هفت میلیارد ادم هم تنها هستم.
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای چای
دمت گرم که دم آمدہ‌ای
ای صبح
چه خوش به جام جم آمدہ‌ای ...
ای دختر آفتاب
ناز قدمت
شادم که بجای
هرچه غم آمدہ‌ای ..

شهراد میدری
@adelehz
هر چیزی با
سعی کردن برای یافتن دلخوشی ها
زیباتر بنظر می رسد .
روزهای خوبتر هم بلاخره از راه می رسند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح ست و چای خوش رنگ
@adelehz
باید یاد بگیرید نمی توانید محبوب همگان باشید.
شما می توانید بهترین آلوی دنیا باشید، رسیده، آبدار، شیرین و خوشمزه.
اما یادتان باشد، هستند آدمهایی که آلو دوست ندارند!

زندگی، عشق و دیگر هیچ
لئو بوسکالیا
@adelehz
انتظار کشیدن بیهوده ترین امر عالم ست .آن چیزی که باید بشود و یا آن کسی که باید بیاید بی توجه به زجری که آدمی میکشد ،رخ می دهد و یا می آید..انتظارطعم گسی دارد مثل چشیدن یک خرمالوی نارس ....
#عادله_زمانی
@adelehz
‏خواهشا جوری دروغ نگید
که آدم از خودش بپرسه
چیکار کردم که
اینقد خر به نظر رسیدم :(


@adelehz