چقدر طول میکشد تا بتوانم بفهمم که چیزی که رفته برنمیگردد نه عمر نه زمان نه کودکی نه حال خاص خوب یا بد گذشته ..
چقدر باید بزرگ شوم تا یادبگیرم در لحظه زندگی کنم!
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
چقدر باید بزرگ شوم تا یادبگیرم در لحظه زندگی کنم!
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
به دریا بسپارم که ببرد تمام دلتنگی ها را
شاید که به رسم دریا دلتنگی را بکشد و به ساحل بازپس اورد.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
شاید که به رسم دریا دلتنگی را بکشد و به ساحل بازپس اورد.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
ای مهربانتر از برگ در بوسههای باران
بیداری ستاره، در چشم جویباران
آیینهٔ نگاهت پیوند صبح و ساحل
لبخندِ گاهگاهت صبح ستاره باران
👤 محمدرضا شفیعی کدکنی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
بیداری ستاره، در چشم جویباران
آیینهٔ نگاهت پیوند صبح و ساحل
لبخندِ گاهگاهت صبح ستاره باران
👤 محمدرضا شفیعی کدکنی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
خداوندا به خاطر هرچیزی که به من دادی شکر ..هرچیزی که گاه به چشمم نمی آید ولی جز از کرم و لطف تو نیست.هرآنچه را دارم در دستت میگذارم ومیدانم که در دست تو جز خیر ،چیزی وجود ندارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"جهنم در این دنیاست؛ بهشت هم.
نگرانی در مورد جهنم و خیالبافی درباره بهشت را کنار بگذار، زیرا هر دوی آن ها درون همین لحظه هستند.
هربار که عاشق می شویم، به بهشت عروج می کنیم. هربار که از کسی متنفر میشوی، به یک نفر حسادت میورزی و یا بافردی نزاع میکنی، مستقیما درون آتش جهنم نفوذ میکنی"
ملت عشق
الیف شافاک
@adelehz
نگرانی در مورد جهنم و خیالبافی درباره بهشت را کنار بگذار، زیرا هر دوی آن ها درون همین لحظه هستند.
هربار که عاشق می شویم، به بهشت عروج می کنیم. هربار که از کسی متنفر میشوی، به یک نفر حسادت میورزی و یا بافردی نزاع میکنی، مستقیما درون آتش جهنم نفوذ میکنی"
ملت عشق
الیف شافاک
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
روز جهانی بدون سوتین برای جلب توجه زنان به سرطان مهیب پستان..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
سرطان به خودی خود مهیب و ترسناک است اما برای یک زن سرطان پستان و درخطر افتادن بخشی از زنانگی او قطعا ترسناکتر است ..لذا برای تمام زنانی که امروز در خط مقدم جنگ بااین دیوسیاه هستند دعا میکنیم که خداوند دراین راه تنهایشان نگذارد و قدرت ایمان وباورشان ، براینکه پیروز این جنگ انها هستند پایدار نگاهشان دارد.
به امید روزی که دیگر هرگز بیماری به نام سرطان وجود نداشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به امید روزی که دیگر هرگز بیماری به نام سرطان وجود نداشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تغییرات در سینه ها را جدی بگیرید و از کنار هر نشانه ی کوچک به راحتی عبور نکنید .
@adelehz
@adelehz
بازگشت ظفرمندانه تلگرام این فرزند گمشده را به آغوش خانواده ها تبریک میگم :))))
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شیرینی های کاکتوسی 🌵❤️
@adelehz
@adelehz
مدتها پیش اتفاق عجیبی در زندگی من رخ داد مسیر آرام و مشخص زندگیم به یکباره بهم ریخت .باد،باران طوفان آسمان روزهایم سیاه شده بود و خیال میکردم انتهای طوفان روشنی ست ..
بهمین خیال طوفان را میگذراندم ،آدم ها را تحمل میکردم و باخودم تاب می اوردم .روزی اما که بلاخره طوفان رفته بود و من مانده بودم میان یک شهر طوفان زده که هیچ یک از خانه هایش دیگر سالم نبود هیچ کدام ازجاده هایش،باغ ها و درختانش از طوفان جان به سلامت بدر نبرده بود...میان چنین شهری که تمام زمینش خیس باران بود بروی زمین نشسته بودم در حالی که سرما تا انتهای استخوانهایم نفوذ میکرد ...باورهایم ازبین رفته بود و حس میکردم دستم خالیست .
اما من همیشه انچنان مستاصل بروی زمین نشسته باقی نماندم با تابش خورشید همین که کمی شانه های یخ کرده ام گرم شد هوس کردم بلند شوم ..دلم میخواست شهرم را دوباره بسازم شهر احساسم ،باورم ،وهرچیزی که ازدست داده بودم..از آن اتفاق مدتها میگذرد دیگر شهر من آنقدر مفلوک نیست همه ی خانه هایش ساخته نشده اما همان چند تایی را که ساختم دوبار محکم تر از قبل ست ..هفته هاست حتی یک قطره اشک نریخته ام .دیگر بایاد اوری ان روزها گریه نمیکنم حتی بغض هم نه...
شاید قوی تر شده ام ،شاید بزرگ تر شده ام شاید زمان قلب وروحم را مداوا کرده ست ...هرچه باشد این خوبست ،خوب ست که بعد از هر طوفان میتوان دوباره هوس برخاستن کرد که بعد از هر شکستن دوباره دنبال تکه هایت بگردی و کنارهم بچینی شان ...وشاید زندگی همین باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بهمین خیال طوفان را میگذراندم ،آدم ها را تحمل میکردم و باخودم تاب می اوردم .روزی اما که بلاخره طوفان رفته بود و من مانده بودم میان یک شهر طوفان زده که هیچ یک از خانه هایش دیگر سالم نبود هیچ کدام ازجاده هایش،باغ ها و درختانش از طوفان جان به سلامت بدر نبرده بود...میان چنین شهری که تمام زمینش خیس باران بود بروی زمین نشسته بودم در حالی که سرما تا انتهای استخوانهایم نفوذ میکرد ...باورهایم ازبین رفته بود و حس میکردم دستم خالیست .
اما من همیشه انچنان مستاصل بروی زمین نشسته باقی نماندم با تابش خورشید همین که کمی شانه های یخ کرده ام گرم شد هوس کردم بلند شوم ..دلم میخواست شهرم را دوباره بسازم شهر احساسم ،باورم ،وهرچیزی که ازدست داده بودم..از آن اتفاق مدتها میگذرد دیگر شهر من آنقدر مفلوک نیست همه ی خانه هایش ساخته نشده اما همان چند تایی را که ساختم دوبار محکم تر از قبل ست ..هفته هاست حتی یک قطره اشک نریخته ام .دیگر بایاد اوری ان روزها گریه نمیکنم حتی بغض هم نه...
شاید قوی تر شده ام ،شاید بزرگ تر شده ام شاید زمان قلب وروحم را مداوا کرده ست ...هرچه باشد این خوبست ،خوب ست که بعد از هر طوفان میتوان دوباره هوس برخاستن کرد که بعد از هر شکستن دوباره دنبال تکه هایت بگردی و کنارهم بچینی شان ...وشاید زندگی همین باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
جان خوش است
اما نمیخواهم که جان گویم تو را
خواهم از جان خوشتری یابم
که آن گویم تو را...
👤هلالی جغتایی
@adelehz
اما نمیخواهم که جان گویم تو را
خواهم از جان خوشتری یابم
که آن گویم تو را...
👤هلالی جغتایی
@adelehz