Yar Yar
Omid Hajili
🎧 @adelehz
آخر هفته قشنگی داشته باشید عزیزای دل❤️❤️
آخر هفته قشنگی داشته باشید عزیزای دل❤️❤️
🌷🌷🌷
▪️همه ی ما میمیریم...
همه ی ما!
▫️بدون استثنا،
کمی دیرتر،
کمی زودتر،
▪️یک دفعه ناگهانی
تمام می شویم...
▫️یک روز همین خانه ای که سقف دارد خانه عنکبوت ها و لانه ی خفاش ها می شود،
همین ماشینی که دوستش داریم زیر باران در یک گورستان ماشین زنگ می زند،
همین بچه هایی که نفس مان به نفس شان بند است، می روند پی زندگیشان،
حتی نمی آیند آبی بریزند روی سنگ مزارمان...
▪️قبل از ما میلیاردها انسان روی این کره ی خاکی راه رفته اند.
مغرورانه گفته اند: مگر من اجازه بدم!
مگر از روی جنازه ی من رد بشید...
و حالا کسی حتی نمی تواند هم استخوان های جنازه شان را پیدا کند که از روی آن رد بشود یا نشود!
▫️قبل از ما کسانی زیسته اند که زیبا بوده اند،
دلفریب،
مثل آهو خرامان راه رفته اند.
زمین زیر پای تکان خوردن جواهراتشان لرزیده.
سیب ها از سرخی گونه هایشان رنگ باخته اند
و حالا
کسی حتی نامشان را هم به خاطر نمی آورد.
▪️قبل از ما کسانی بوده اند که در جمجمه ی دشمنانشان شراب ریخته اند و خورده اند.
سرداران و امیرانی که گرزهای گران داشته اند، پنجه در پنجه شیر انداخته اند،
از گلوله نترسیده اند
و حالا
کسی نمی داند در کجای تاریخ گم شده اند!
▫️همه این کینه ها،
همه ی این تلخی ها،
همه ی این زخم زبان زدن ها،
همه ی این کوفت کردن دقیقه ها به جان هم،
همه ی این زهر ریختن ها،
تهمت زدن ها،
توهین کردن ها به هم
همه..
تمام می شود.
▪️از یاد می رود و هیچ سودی ندارد جز اینکه زندگی را به جان خودمان و همدیگر زهر کنیم.
▫️اگر می توانیم به هم حس خوب بدهیم
کنار هم بمانیم
و اگر نه، راهمان را کج کنیم.
دورتر بایستیم و یادمان نرود که همه ی ما می میریم.
همه ی ما.
بدون استثناء ، کمی دیرتر.
کمی زودتر.
یک دفعه.
ناگهانی ...
#شما_فرستادین
@adelehz
▪️همه ی ما میمیریم...
همه ی ما!
▫️بدون استثنا،
کمی دیرتر،
کمی زودتر،
▪️یک دفعه ناگهانی
تمام می شویم...
▫️یک روز همین خانه ای که سقف دارد خانه عنکبوت ها و لانه ی خفاش ها می شود،
همین ماشینی که دوستش داریم زیر باران در یک گورستان ماشین زنگ می زند،
همین بچه هایی که نفس مان به نفس شان بند است، می روند پی زندگیشان،
حتی نمی آیند آبی بریزند روی سنگ مزارمان...
▪️قبل از ما میلیاردها انسان روی این کره ی خاکی راه رفته اند.
مغرورانه گفته اند: مگر من اجازه بدم!
مگر از روی جنازه ی من رد بشید...
و حالا کسی حتی نمی تواند هم استخوان های جنازه شان را پیدا کند که از روی آن رد بشود یا نشود!
▫️قبل از ما کسانی زیسته اند که زیبا بوده اند،
دلفریب،
مثل آهو خرامان راه رفته اند.
زمین زیر پای تکان خوردن جواهراتشان لرزیده.
سیب ها از سرخی گونه هایشان رنگ باخته اند
و حالا
کسی حتی نامشان را هم به خاطر نمی آورد.
▪️قبل از ما کسانی بوده اند که در جمجمه ی دشمنانشان شراب ریخته اند و خورده اند.
سرداران و امیرانی که گرزهای گران داشته اند، پنجه در پنجه شیر انداخته اند،
از گلوله نترسیده اند
و حالا
کسی نمی داند در کجای تاریخ گم شده اند!
▫️همه این کینه ها،
همه ی این تلخی ها،
همه ی این زخم زبان زدن ها،
همه ی این کوفت کردن دقیقه ها به جان هم،
همه ی این زهر ریختن ها،
تهمت زدن ها،
توهین کردن ها به هم
همه..
تمام می شود.
▪️از یاد می رود و هیچ سودی ندارد جز اینکه زندگی را به جان خودمان و همدیگر زهر کنیم.
▫️اگر می توانیم به هم حس خوب بدهیم
کنار هم بمانیم
و اگر نه، راهمان را کج کنیم.
دورتر بایستیم و یادمان نرود که همه ی ما می میریم.
همه ی ما.
بدون استثناء ، کمی دیرتر.
کمی زودتر.
یک دفعه.
ناگهانی ...
#شما_فرستادین
@adelehz
چقدر طول میکشد تا بتوانم بفهمم که چیزی که رفته برنمیگردد نه عمر نه زمان نه کودکی نه حال خاص خوب یا بد گذشته ..
چقدر باید بزرگ شوم تا یادبگیرم در لحظه زندگی کنم!
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
چقدر باید بزرگ شوم تا یادبگیرم در لحظه زندگی کنم!
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
به دریا بسپارم که ببرد تمام دلتنگی ها را
شاید که به رسم دریا دلتنگی را بکشد و به ساحل بازپس اورد.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
شاید که به رسم دریا دلتنگی را بکشد و به ساحل بازپس اورد.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
ای مهربانتر از برگ در بوسههای باران
بیداری ستاره، در چشم جویباران
آیینهٔ نگاهت پیوند صبح و ساحل
لبخندِ گاهگاهت صبح ستاره باران
👤 محمدرضا شفیعی کدکنی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
بیداری ستاره، در چشم جویباران
آیینهٔ نگاهت پیوند صبح و ساحل
لبخندِ گاهگاهت صبح ستاره باران
👤 محمدرضا شفیعی کدکنی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
خداوندا به خاطر هرچیزی که به من دادی شکر ..هرچیزی که گاه به چشمم نمی آید ولی جز از کرم و لطف تو نیست.هرآنچه را دارم در دستت میگذارم ومیدانم که در دست تو جز خیر ،چیزی وجود ندارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"جهنم در این دنیاست؛ بهشت هم.
نگرانی در مورد جهنم و خیالبافی درباره بهشت را کنار بگذار، زیرا هر دوی آن ها درون همین لحظه هستند.
هربار که عاشق می شویم، به بهشت عروج می کنیم. هربار که از کسی متنفر میشوی، به یک نفر حسادت میورزی و یا بافردی نزاع میکنی، مستقیما درون آتش جهنم نفوذ میکنی"
ملت عشق
الیف شافاک
@adelehz
نگرانی در مورد جهنم و خیالبافی درباره بهشت را کنار بگذار، زیرا هر دوی آن ها درون همین لحظه هستند.
هربار که عاشق می شویم، به بهشت عروج می کنیم. هربار که از کسی متنفر میشوی، به یک نفر حسادت میورزی و یا بافردی نزاع میکنی، مستقیما درون آتش جهنم نفوذ میکنی"
ملت عشق
الیف شافاک
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
روز جهانی بدون سوتین برای جلب توجه زنان به سرطان مهیب پستان..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
سرطان به خودی خود مهیب و ترسناک است اما برای یک زن سرطان پستان و درخطر افتادن بخشی از زنانگی او قطعا ترسناکتر است ..لذا برای تمام زنانی که امروز در خط مقدم جنگ بااین دیوسیاه هستند دعا میکنیم که خداوند دراین راه تنهایشان نگذارد و قدرت ایمان وباورشان ، براینکه پیروز این جنگ انها هستند پایدار نگاهشان دارد.
به امید روزی که دیگر هرگز بیماری به نام سرطان وجود نداشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به امید روزی که دیگر هرگز بیماری به نام سرطان وجود نداشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تغییرات در سینه ها را جدی بگیرید و از کنار هر نشانه ی کوچک به راحتی عبور نکنید .
@adelehz
@adelehz