این یک قانون کهن دنیاست
قانونی نامکتوب :
هر کسی که چیزی بیشتر دارد
در همان دَم چیزی هم کمتر دارد !
@adelehz
قانونی نامکتوب :
هر کسی که چیزی بیشتر دارد
در همان دَم چیزی هم کمتر دارد !
@adelehz
به نظر من هر ادمی باید ته کمد لباسش
رختی داشته باشدکه هیچ کس به جزیک نفر
را لایق دیدن آن برتنش نداند.اگربه ان روز برسی میتوانی بگویی عاشق شده ای..
#عادله_زمانی
@adelehz
رختی داشته باشدکه هیچ کس به جزیک نفر
را لایق دیدن آن برتنش نداند.اگربه ان روز برسی میتوانی بگویی عاشق شده ای..
#عادله_زمانی
@adelehz
تحمل خزان کار دشواری ست
البته آسانتر میشود
اگه امید آمدن بهار درپس خانه
ذهنت آرام آرام جوانه زنان درحال قد کشیدن باشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
البته آسانتر میشود
اگه امید آمدن بهار درپس خانه
ذهنت آرام آرام جوانه زنان درحال قد کشیدن باشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوعدد کپل پا😊👇👶❤️ هربار در زندگی سختی ها تاب وتوانتان را برید حتما به عکس بچه ها نگاهی بیندازید تا معجزه رویش وبالیدن را به چشم ببینید وایمان یابید که خدایی که توانا ست بررویاندن چنین گلهایی حتما قادر به حل مشکلات شما نیزمیباشد❤️❤️❤️❤️
@adelehz
@adelehz
پاییز اگر همه جا را درو کند
دستش به عشق من و تو نمیخورد
من صبح اول مهر عاشقت شدم
چاقو که دسته ی خود را نمیبُرد
پ.ن صبح به خوشی🌹بریم سهم امروزمون رو ازخدا بگیریم😊❤️🌹
@adelehz
دستش به عشق من و تو نمیخورد
من صبح اول مهر عاشقت شدم
چاقو که دسته ی خود را نمیبُرد
پ.ن صبح به خوشی🌹بریم سهم امروزمون رو ازخدا بگیریم😊❤️🌹
@adelehz
برای دیگران خواب شاید دلیلی برای رفع
خستگی باشد اما برای من رفع دلتنگی ست.
امید دیدنت درخواب صدبار بیشتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
خستگی باشد اما برای من رفع دلتنگی ست.
امید دیدنت درخواب صدبار بیشتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
باتشکر ازحضورت
که اگر این دلگرمی جاودانه به تو نبود
روزمان هم شبیه شبت سیاه میشد.
دلخوشیم به آنچه تومصلحت میدانی
که جز این راهی برای ارامش نمی یابیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب آرام🌙
که اگر این دلگرمی جاودانه به تو نبود
روزمان هم شبیه شبت سیاه میشد.
دلخوشیم به آنچه تومصلحت میدانی
که جز این راهی برای ارامش نمی یابیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب آرام🌙
وقتی صبح میشد باقی گل ها بازمی شدند.
اما وقتی گل من شکفته میشد صبح شروع میشد..فرق گل من بابقیه دراین بود..
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️کسی چه میدونه !شاید صبح یک نفر یه جای دنیاهم با بیداری شما اغازبشه.
اما وقتی گل من شکفته میشد صبح شروع میشد..فرق گل من بابقیه دراین بود..
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️کسی چه میدونه !شاید صبح یک نفر یه جای دنیاهم با بیداری شما اغازبشه.
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه لبخندیم میزنه جوجو جان😊🌹💋😉🐶
@adelehz
@adelehz
شبیه یک شاخه گل
که خریده نشود و درمغازه گلفروشی بپوسد.
دوستت دارم هم که به وقتش گفته نشود در دل میپوسد..
#عادله_زمانی
@adelehz
که خریده نشود و درمغازه گلفروشی بپوسد.
دوستت دارم هم که به وقتش گفته نشود در دل میپوسد..
#عادله_زمانی
@adelehz