"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز روز پست هست .
چقدر جای صندوقهای پستی و نامه هایی که ارسال می شد خالیست .
عشق های واقعی لابلای کاغذهای حقیقی که نه دستت میخورد دیلتشان کنی ونه با دزدیده شدن گوشی ات گمشان میکنی .
جای نامه هایی که وقتی بازشان میکردی کلی گل سرخ از لابلایش بیرون می ریخت خالیست
جای عشق این روزها خالیست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا که تویی در بر
دگر غمی ندارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هر زنی برایِ زیباتر شدن ؛
باید یک مردِ عاشق ، داشته باشد ...
زن ها استعدادِ عجیبی در شیطنت و دلبری دارند ؛
اگر آنی که باید باشد ، باشد !!!
در زیباییِ آفرینشِ زن ها شکی نیست !
اما مردانِ عاشق ،
می توانند با یک نگاه و احساسِ ناب ؛
رویِ این مرغوبیتِ ذاتی ، تشدید بگذارند ...
شک ندارم تمامِ زنانِ شاد و موفق
جایی از دنیا مردِ عاشقی دارند ؛
که وجاهت و استعدادشان را تحسین می کند ... !
‌زنان ، بزرگ ترین معجزه ی آفرینشَند ...
باید یادشان آورد ...
باید تحسینِ شان کرد ...
باید عاشقِ شان بود !
#شما_فرستادین
@adelehz
اینکه آدمی گاهی تلاش میکند دیوارهای خانه دلش اینقدر بلند باشد و درهای خانه اش انقدر محکم باشد که هیچ کس راهی خانه اش نشود بد نیست گاهی انسان باید ازحریم احساسش محافظت کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حقیقتا میشه برای اون کوچیکه غش کرد
گرچه که عروسکه 😍
پاییز زیبای سوئد و ارامش محض
#شما_فرستادین
📷روژین
@adelehz
دلم دوستی می خواهد که چای گرم و حال خوب کنارش به وفور یافت شود.
چنین دوستی حق مسلم تک تک مان ست.
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نشود که پیرشوم و تو نیایی
ادرسم را فراموش نکن
سالها بعد پیرزنی آرام با گیسوانی صاف اما سفید روی آخرین نیمکت پارک ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دزدی که فقط دزدی مال نیست!گاهی چیزی را دزد می برد که هیچ کس نمی تواند ببیند نمی تواند بفهمد چه چیز سرقت شده ست .گاهی دزد به اعتماد آدم می زند ،به باور آدم به خوش بینی اش به دل ساده اش ..گاهی دزد داروندارت را می برد و کسی بو نمی برد.نمیدانم فرصت داشتن فرزندی را خواهم داشت یا نه ولی کاش میتوانستم به تمام مادر پدرهای دنیا بگویم که به کودکانشان بیاموزند که وقتی بزرگ شدند با اعتماد کسی بازی نکنند .
ادمی وقتی اعتمادش را باورش را از دست میدهد وقتی با تمام وجود اطمینان کرده ست و نهایتش اعتمادش را شکستند ناگهان تهی میشود خالی میشود ته دلش یک زمستان سخت شروع میشود .
این ست که اعتماد کسی را دزدیدن اینقدر بد ست .
میخواهیم بمانیم یا برویم شامل زندگی کسی باشیم یا نباشیم حداقل کاری نکنیم که ته دل کسی زمستان راه بیفتد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش نمی‌دونم کدومشون بدترن...
شیاطین، یا آدمایی که از باور ما سوءاستفاده می‌کنند.


📽The Conjuring 2
@adelehz
زنده باش و زندگی کن ..
زندگی فرصتی ست که به هرکس یک بار داده میشود و بس ..
#عادله_زمانی
📷آزاده رضایی
صبح زیباتون بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح پنجشنبه که میرفتیم مدرسه :)))
@adelehz
وآغوش امن ترین جای جهان ست.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا با غـم عـشق تـو مرا کار افتـاد
بیچـاره دلم در غـم بـسیار افتـاد..
مولانای جان
@adelehz