امروز روز پست هست .
چقدر جای صندوقهای پستی و نامه هایی که ارسال می شد خالیست .
عشق های واقعی لابلای کاغذهای حقیقی که نه دستت میخورد دیلتشان کنی ونه با دزدیده شدن گوشی ات گمشان میکنی .
جای نامه هایی که وقتی بازشان میکردی کلی گل سرخ از لابلایش بیرون می ریخت خالیست
جای عشق این روزها خالیست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چقدر جای صندوقهای پستی و نامه هایی که ارسال می شد خالیست .
عشق های واقعی لابلای کاغذهای حقیقی که نه دستت میخورد دیلتشان کنی ونه با دزدیده شدن گوشی ات گمشان میکنی .
جای نامه هایی که وقتی بازشان میکردی کلی گل سرخ از لابلایش بیرون می ریخت خالیست
جای عشق این روزها خالیست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هر زنی برایِ زیباتر شدن ؛
باید یک مردِ عاشق ، داشته باشد ...
زن ها استعدادِ عجیبی در شیطنت و دلبری دارند ؛
اگر آنی که باید باشد ، باشد !!!
در زیباییِ آفرینشِ زن ها شکی نیست !
اما مردانِ عاشق ،
می توانند با یک نگاه و احساسِ ناب ؛
رویِ این مرغوبیتِ ذاتی ، تشدید بگذارند ...
شک ندارم تمامِ زنانِ شاد و موفق
جایی از دنیا مردِ عاشقی دارند ؛
که وجاهت و استعدادشان را تحسین می کند ... !
زنان ، بزرگ ترین معجزه ی آفرینشَند ...
باید یادشان آورد ...
باید تحسینِ شان کرد ...
باید عاشقِ شان بود !
#شما_فرستادین
@adelehz
باید یک مردِ عاشق ، داشته باشد ...
زن ها استعدادِ عجیبی در شیطنت و دلبری دارند ؛
اگر آنی که باید باشد ، باشد !!!
در زیباییِ آفرینشِ زن ها شکی نیست !
اما مردانِ عاشق ،
می توانند با یک نگاه و احساسِ ناب ؛
رویِ این مرغوبیتِ ذاتی ، تشدید بگذارند ...
شک ندارم تمامِ زنانِ شاد و موفق
جایی از دنیا مردِ عاشقی دارند ؛
که وجاهت و استعدادشان را تحسین می کند ... !
زنان ، بزرگ ترین معجزه ی آفرینشَند ...
باید یادشان آورد ...
باید تحسینِ شان کرد ...
باید عاشقِ شان بود !
#شما_فرستادین
@adelehz
اینکه آدمی گاهی تلاش میکند دیوارهای خانه دلش اینقدر بلند باشد و درهای خانه اش انقدر محکم باشد که هیچ کس راهی خانه اش نشود بد نیست گاهی انسان باید ازحریم احساسش محافظت کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حقیقتا میشه برای اون کوچیکه غش کرد
گرچه که عروسکه 😍
گرچه که عروسکه 😍
دلم دوستی می خواهد که چای گرم و حال خوب کنارش به وفور یافت شود.
چنین دوستی حق مسلم تک تک مان ست.
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
چنین دوستی حق مسلم تک تک مان ست.
#عادله_زمانی
📷سحر ابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نشود که پیرشوم و تو نیایی
ادرسم را فراموش نکن
سالها بعد پیرزنی آرام با گیسوانی صاف اما سفید روی آخرین نیمکت پارک ...
@adelehz
ادرسم را فراموش نکن
سالها بعد پیرزنی آرام با گیسوانی صاف اما سفید روی آخرین نیمکت پارک ...
@adelehz
دزدی که فقط دزدی مال نیست!گاهی چیزی را دزد می برد که هیچ کس نمی تواند ببیند نمی تواند بفهمد چه چیز سرقت شده ست .گاهی دزد به اعتماد آدم می زند ،به باور آدم به خوش بینی اش به دل ساده اش ..گاهی دزد داروندارت را می برد و کسی بو نمی برد.نمیدانم فرصت داشتن فرزندی را خواهم داشت یا نه ولی کاش میتوانستم به تمام مادر پدرهای دنیا بگویم که به کودکانشان بیاموزند که وقتی بزرگ شدند با اعتماد کسی بازی نکنند .
ادمی وقتی اعتمادش را باورش را از دست میدهد وقتی با تمام وجود اطمینان کرده ست و نهایتش اعتمادش را شکستند ناگهان تهی میشود خالی میشود ته دلش یک زمستان سخت شروع میشود .
این ست که اعتماد کسی را دزدیدن اینقدر بد ست .
میخواهیم بمانیم یا برویم شامل زندگی کسی باشیم یا نباشیم حداقل کاری نکنیم که ته دل کسی زمستان راه بیفتد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
ادمی وقتی اعتمادش را باورش را از دست میدهد وقتی با تمام وجود اطمینان کرده ست و نهایتش اعتمادش را شکستند ناگهان تهی میشود خالی میشود ته دلش یک زمستان سخت شروع میشود .
این ست که اعتماد کسی را دزدیدن اینقدر بد ست .
میخواهیم بمانیم یا برویم شامل زندگی کسی باشیم یا نباشیم حداقل کاری نکنیم که ته دل کسی زمستان راه بیفتد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش نمیدونم کدومشون بدترن...
شیاطین، یا آدمایی که از باور ما سوءاستفاده میکنند.
📽The Conjuring 2
@adelehz
شیاطین، یا آدمایی که از باور ما سوءاستفاده میکنند.
📽The Conjuring 2
@adelehz
زنده باش و زندگی کن ..
زندگی فرصتی ست که به هرکس یک بار داده میشود و بس ..
#عادله_زمانی
📷آزاده رضایی
صبح زیباتون بخیر
@adelehz
زندگی فرصتی ست که به هرکس یک بار داده میشود و بس ..
#عادله_زمانی
📷آزاده رضایی
صبح زیباتون بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح پنجشنبه که میرفتیم مدرسه :)))
@adelehz
@adelehz