"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Donya
mahasti
🎧 @adelehz
دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه ...
عشق می دونید چیه ؟
شماید به خدا
عزیزیدخیلییییی ❤️❤️❤️❤️
@adelehz
پاییز زیبای نروژ
طبیعت اینقدر سخاوتمندست که هرجای جهان زیباست ..
#شما_فرستادین
📷طاری
@adelehz
چقدر امسال زود اومده ایشون ..🌧
@adelehz
خداوند برای هرکس همون قدر وجود داره که او به خداوند ایمان داره، این یک رابطه‌ی دو طرفه است.

👤مصطفی مستور

صبح به خیر
@adelehz
Bah Bah
<unknown>
16 مهر روز جهانی کودک😍تقدیم به دلبندای خوشمزتون😍😘
#شما_فرستادین
@adelehz
روز کودک من و یاد روزهای خوب بچگی میندازه چقدر اون نصفه روز کامل که کارتون پخش میکرد تلوزیون به جون ما میچسبید ....
@adelehz
جانم
برگهای پاییزی را ببین که چگونه از آغوش درخت بر زمین می افتند اگر رهایمان کنند زرد میشویم بیا دست هم را محکم تر بگیریم تاسرنوشتمان برزمین افتادن نباشد.
#عادله_زمانی
📷پری ناز
پاییز اتاوا ،کانادا
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه حیوون خونگی دارین یک بر هیچ ازبقیه جلووید اینقدر که این کوچلوها نفسن ^_^
@adelehz
حیوون خونگی دارین؟
anonymous poll

نه – 205
👍👍👍👍👍👍👍 80%

بله🐱🐶 – 50
👍👍 20%

👥 255 people voted so far. Poll closed.
صبحها چراغها را خاموش کن و بگذار نور خورشید راهش را به خانه ات بازکند .بگذار پرده ها کناربروند وگرمای نور وارد جانت شود .صبح مگر فلسفه ای غیر ازنور دارد؟
#عادله_زمانی
صبح وعاقب تون بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندراحوالات حال زیبای خزانی🍂
@adelehz
در اسلو گل پنبه و به عنوان گل تازه میفروشند چه جالب.
#شما_فرستادین
📷الی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز روز پست هست .
چقدر جای صندوقهای پستی و نامه هایی که ارسال می شد خالیست .
عشق های واقعی لابلای کاغذهای حقیقی که نه دستت میخورد دیلتشان کنی ونه با دزدیده شدن گوشی ات گمشان میکنی .
جای نامه هایی که وقتی بازشان میکردی کلی گل سرخ از لابلایش بیرون می ریخت خالیست
جای عشق این روزها خالیست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا که تویی در بر
دگر غمی ندارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هر زنی برایِ زیباتر شدن ؛
باید یک مردِ عاشق ، داشته باشد ...
زن ها استعدادِ عجیبی در شیطنت و دلبری دارند ؛
اگر آنی که باید باشد ، باشد !!!
در زیباییِ آفرینشِ زن ها شکی نیست !
اما مردانِ عاشق ،
می توانند با یک نگاه و احساسِ ناب ؛
رویِ این مرغوبیتِ ذاتی ، تشدید بگذارند ...
شک ندارم تمامِ زنانِ شاد و موفق
جایی از دنیا مردِ عاشقی دارند ؛
که وجاهت و استعدادشان را تحسین می کند ... !
‌زنان ، بزرگ ترین معجزه ی آفرینشَند ...
باید یادشان آورد ...
باید تحسینِ شان کرد ...
باید عاشقِ شان بود !
#شما_فرستادین
@adelehz