زندگی خالی نیست
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست
آری تاشقایق هست زندگی باید کرد
سهراب سپهری
۱۵ مهر زادروز سهراب سپهری
@adelehz
زندگی خالی نیست
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست
آری تاشقایق هست زندگی باید کرد
سهراب سپهری
۱۵ مهر زادروز سهراب سپهری
@adelehz
امروز روز ملی عشایر و روستاییان ست. ومن چقد ارزو داشتم که توی روستاهای کنارجاده ای که توی مسافرتها میدمشون باقی بمونم ^_^ وزیر چادر عشایر شبی تاصبح ستاره بشمارم روزتون مبارک زحمت کشان مهربان
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
معجزه ی زلزله برای یک جوان قطع نخاع شده ...هر چیزی در زندگی را بااغوش باز بپذیریم اوکسی ست که جز خیر از وی به بندگان نمی رسد.گرچه ندانیم ونفهمیم.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خداوند برای هرکس همون قدر وجود داره که او به خداوند ایمان داره، این یک رابطهی دو طرفه است.
👤مصطفی مستور
صبح به خیر
@adelehz
👤مصطفی مستور
صبح به خیر
@adelehz
روز کودک من و یاد روزهای خوب بچگی میندازه چقدر اون نصفه روز کامل که کارتون پخش میکرد تلوزیون به جون ما میچسبید ....
@adelehz
@adelehz
جانم
برگهای پاییزی را ببین که چگونه از آغوش درخت بر زمین می افتند اگر رهایمان کنند زرد میشویم بیا دست هم را محکم تر بگیریم تاسرنوشتمان برزمین افتادن نباشد.
#عادله_زمانی
📷پری ناز
پاییز اتاوا ،کانادا
برگهای پاییزی را ببین که چگونه از آغوش درخت بر زمین می افتند اگر رهایمان کنند زرد میشویم بیا دست هم را محکم تر بگیریم تاسرنوشتمان برزمین افتادن نباشد.
#عادله_زمانی
📷پری ناز
پاییز اتاوا ،کانادا
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه حیوون خونگی دارین یک بر هیچ ازبقیه جلووید اینقدر که این کوچلوها نفسن ^_^
@adelehz
@adelehz
حیوون خونگی دارین؟
anonymous poll
نه – 205
👍👍👍👍👍👍👍 80%
بله🐱🐶 – 50
👍👍 20%
👥 255 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
نه – 205
👍👍👍👍👍👍👍 80%
بله🐱🐶 – 50
👍👍 20%
👥 255 people voted so far. Poll closed.
صبحها چراغها را خاموش کن و بگذار نور خورشید راهش را به خانه ات بازکند .بگذار پرده ها کناربروند وگرمای نور وارد جانت شود .صبح مگر فلسفه ای غیر ازنور دارد؟
#عادله_زمانی
صبح وعاقب تون بخیر
@adelehz
#عادله_زمانی
صبح وعاقب تون بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندراحوالات حال زیبای خزانی🍂
@adelehz
@adelehz