"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
این شبها ،من برای شما از خدا
خنده طلب میکنم ...خنده ای از دلخوشی و آرامی که خدایمان خدای دلخوشی هاست❤️
@adelehz
تو توبه نامه را بنویس وامضا کردنش با من...
شب آرام ...درپناه خیرالحافظین🌙
@adelehz
هواخواه توام جانا و می‌دانم
که می‌دانی ...


#حافظ
@adelehz
کاش میشد وقتی میروی
چشمانت را برای من بگذاری...
برای شبهایم فانوس لازم است..
#عادله_زمانی
@adelehz
یادمان بماند
گاهی بعضی از دوست داشتن ها
بهای سنگینی برای پرداختن میطلبد.
#عادله_زمانی
@adelehz
این یک قانون کهن دنیاست

قانونی نامکتوب :

هر کسی که چیزی بیشتر دارد

در همان دَم چیزی هم کمتر دارد !

@adelehz
به نظر من هر ادمی باید ته کمد لباسش
رختی داشته باشدکه هیچ کس به جزیک نفر
را لایق دیدن آن برتنش نداند.اگربه ان روز برسی میتوانی بگویی عاشق شده ای..
#عادله_زمانی
@adelehz
تحمل خزان کار دشواری ست
البته آسانتر میشود
اگه امید آمدن بهار درپس خانه
ذهنت آرام آرام جوانه زنان درحال قد کشیدن باشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوعدد کپل پا😊👇👶❤️ هربار در زندگی سختی ها تاب وتوانتان را برید حتما به عکس بچه ها نگاهی بیندازید تا معجزه رویش وبالیدن را به چشم ببینید وایمان یابید که خدایی که توانا ست بررویاندن چنین گلهایی حتما قادر به حل مشکلات شما نیزمیباشد❤️❤️❤️❤️
@adelehz
شبانه های مرا،
می‌شود سحر باشی !؟

#محمدعلی_بهمنی

پ.ن خواب آرام وجهان رام 🌙🌙🌙
@adelehz
پاییز اگر همه جا را درو کند
دستش به عشق من و تو نمیخورد
من صبح اول مهر عاشقت شدم
چاقو که دسته ی خود را نمیبُرد

پ.ن صبح به خوشی🌹بریم سهم امروزمون رو ازخدا بگیریم😊❤️🌹
@adelehz
هزار چراغ لازم است
تا دلم بعد رفتنت دوباره
روشن شود.🕯
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ زنی نازیبا نیست
اگرقلبی عاشق و دستی بخشنده و
چشمانی غمخوار داشته باشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
لباس خوشگلاشونو پوشیدن مامانشون ببرتشون مهمونی😊❤️🌹💋😍🐶🐾
@adelehz
برای دیگران خواب شاید دلیلی برای رفع
خستگی باشد اما برای من رفع دلتنگی ست.
امید دیدنت درخواب صدبار بیشتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی یک عکس
ادم راتاجایی میبرد
که هزارکاروان وساربان هم نخواهدتوانست..
#عادله_زمانی
@adelehz
تو
مرا جان و جهانی

#مولانا
@adelehz
باتشکر ازحضورت
که اگر این دلگرمی جاودانه به تو نبود
روزمان هم شبیه شبت سیاه میشد.
دلخوشیم به آنچه تومصلحت میدانی
که جز این راهی برای ارامش نمی یابیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب آرام🌙
وقتی صبح میشد باقی گل ها بازمی شدند.
اما وقتی گل من شکفته میشد صبح شروع میشد..فرق گل من بابقیه دراین بود..
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️کسی چه میدونه !شاید صبح یک نفر یه جای دنیاهم با بیداری شما اغازبشه.