"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
امروز بازدید موزه ها رایگان هستند در تهران..بریم ببینیم تا متوجه بشیم که ادمها چه چیزهایی چه ثروتها و اموالی رو تواین دنیا گذاشتند و رفتند شاید این حجم استرس برای مال دنیا را گذاشتیم کنار ...
@adelehz
همیشه ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ
ﻧﻤﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﭘﺮﻭﺍﺯِ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﻨﺪ...

ﺗﻮ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁن‌ها...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می خواد پیش نی نی بخوابه ...
@adelehz
دل آدمی مثل برگ درخت نیست که اگر ریخت بهاربعد باز جوانه بزند .دل آدمی مثل ریشه ی درخت ست که اگر پوسید دیگر جانی باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
رازهای یک زن را از چشمانش میتوان فهمید.زنان شاد چشمانی دارندکه می خندد زنان عاشق چشمانشان برق می زند و زنان تنها همانهایی هستند که گوشه چشمشان همواره نم دارد.چشمان شناسنامه های زنان هستند
#عادله_زمانی
بااین همه حجم از دلتنگی
فقط دلم خانه ی مادربزرگی را میخواهد که شب سردبارانی را آنجا زیر این لحاف های سنگین بخوابم درحالی که مادربزرگ موهایم را نوازش میکند ومیگوید مادرجان خدا بزرگ ست غمت نباشد...
هوای بارونی و دوست دارید؟
anonymous poll

بله خیلی 🌧 – 316
👍👍👍👍👍👍👍 92%

نه هوای صاف وبیشتر دوست دارم☀️ – 26
👍 8%

👥 342 people voted so far.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح در كوچه‌ی ما
منتظر خنده‌ی توست
وقت آن است
كه خورشيد مجدد باشی...

👤 ابراهیم فراهانی

صبح بخیر

@adelehz
خوبیای
پاییز و زمستون
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

زندگی خالی نیست
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست
آری تاشقایق هست زندگی باید کرد

سهراب سپهری

۱۵ مهر زادروز سهراب سپهری
@adelehz
امروز روز ملی عشایر و روستاییان ست. ومن چقد ارزو داشتم که توی روستاهای کنارجاده ای که توی مسافرتها میدمشون باقی بمونم ^_^ وزیر چادر عشایر شبی تاصبح ستاره بشمارم روزتون مبارک زحمت کشان مهربان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
معجزه ی زلزله برای یک جوان قطع نخاع شده ...هر چیزی در زندگی را بااغوش باز بپذیریم اوکسی ست که جز خیر از وی به بندگان نمی رسد.گرچه ندانیم ونفهمیم.
@adelehz
خوشا پاییز و چای های عصرش خصوصا وقتی یخ میکنه آدم :)))
@adelehz
Donya
mahasti
🎧 @adelehz
دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه ...
عشق می دونید چیه ؟
شماید به خدا
عزیزیدخیلییییی ❤️❤️❤️❤️
@adelehz
پاییز زیبای نروژ
طبیعت اینقدر سخاوتمندست که هرجای جهان زیباست ..
#شما_فرستادین
📷طاری
@adelehz
چقدر امسال زود اومده ایشون ..🌧
@adelehz