"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
به نظرمن احمقانه است که زنها می خواهند مساوی مردها باشند
آنها خیلی بالاترند و همیشه بوده اند
هر چیزی که به یک زن بدهی، او بهترش را به شما تحویل می دهد

اگر به او یک اسپرم بدهی، او یک بچه تحویلت می دهد
اگر به او یک ساختمان بدهی، او یک خانه تحویلت می دهد
اگر به او مواد غذایی بدهی، غذای آماده تحویلت می دهد

اگر به او یک لبخند بدهی، او همه قلبش را به تو می دهد
هر آنچه را که به او می دهی، اوچند برابرش می کند

پس در مقابل هم، آماده باش که اگر بهش آشغالی بدی، یک تن آشغال تحویلت بده!

👤ویلیام گلدینگ
@adelehz
دعای قدیمی ها بی حکمت نبوده ست این که میگویند به پای هم پیرشوید نه به دست هم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
فردا 14 مهر، روز تهران هست .

بلیت سینما نیم بهاست و بازدید از موزه‌ها رایگانه و بهترین فرصت برای طهران گردی ..


@adelehz
خوبِ من صبحِ دل انگیزت بخیر
ماه مهر است و پاییزت بخیر
صبحِ زیبا و هوایى دلفریب
بوی پاییز گلریزت بخیر

صبح روز پاییزی تون بخیر
@adelehz
جهت بخیر شدن روز ❤️
@adelehz
امروز بازدید موزه ها رایگان هستند در تهران..بریم ببینیم تا متوجه بشیم که ادمها چه چیزهایی چه ثروتها و اموالی رو تواین دنیا گذاشتند و رفتند شاید این حجم استرس برای مال دنیا را گذاشتیم کنار ...
@adelehz
همیشه ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ
ﻧﻤﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﭘﺮﻭﺍﺯِ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﻨﺪ...

ﺗﻮ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁن‌ها...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می خواد پیش نی نی بخوابه ...
@adelehz
دل آدمی مثل برگ درخت نیست که اگر ریخت بهاربعد باز جوانه بزند .دل آدمی مثل ریشه ی درخت ست که اگر پوسید دیگر جانی باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
رازهای یک زن را از چشمانش میتوان فهمید.زنان شاد چشمانی دارندکه می خندد زنان عاشق چشمانشان برق می زند و زنان تنها همانهایی هستند که گوشه چشمشان همواره نم دارد.چشمان شناسنامه های زنان هستند
#عادله_زمانی
بااین همه حجم از دلتنگی
فقط دلم خانه ی مادربزرگی را میخواهد که شب سردبارانی را آنجا زیر این لحاف های سنگین بخوابم درحالی که مادربزرگ موهایم را نوازش میکند ومیگوید مادرجان خدا بزرگ ست غمت نباشد...
هوای بارونی و دوست دارید؟
anonymous poll

بله خیلی 🌧 – 316
👍👍👍👍👍👍👍 92%

نه هوای صاف وبیشتر دوست دارم☀️ – 26
👍 8%

👥 342 people voted so far.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح در كوچه‌ی ما
منتظر خنده‌ی توست
وقت آن است
كه خورشيد مجدد باشی...

👤 ابراهیم فراهانی

صبح بخیر

@adelehz
خوبیای
پاییز و زمستون
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM