آدمیزاد یک بار عاشق میشود و همان یک بارست که می ماند وباقی عشقها تلاشی برای پیدا کردن وادامه دادن همان حس خاص قبلی ست...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
از گذر زمان
چه چیز می ماند جز خاطره
پس در ساختن بهترین خاطرات برای خود و دیگران کوشا باشیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
چه چیز می ماند جز خاطره
پس در ساختن بهترین خاطرات برای خود و دیگران کوشا باشیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز اگر ادم بود شاید همان پیرمرد خسته و فرسوده ی توی پارک بود که سیگارش را سیگار روشن میکرد وهمیشه به افقی دور خیره می ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
به نظرمن احمقانه است که زنها می خواهند مساوی مردها باشند
آنها خیلی بالاترند و همیشه بوده اند
هر چیزی که به یک زن بدهی، او بهترش را به شما تحویل می دهد
اگر به او یک اسپرم بدهی، او یک بچه تحویلت می دهد
اگر به او یک ساختمان بدهی، او یک خانه تحویلت می دهد
اگر به او مواد غذایی بدهی، غذای آماده تحویلت می دهد
اگر به او یک لبخند بدهی، او همه قلبش را به تو می دهد
هر آنچه را که به او می دهی، اوچند برابرش می کند
پس در مقابل هم، آماده باش که اگر بهش آشغالی بدی، یک تن آشغال تحویلت بده!
👤ویلیام گلدینگ
@adelehz
آنها خیلی بالاترند و همیشه بوده اند
هر چیزی که به یک زن بدهی، او بهترش را به شما تحویل می دهد
اگر به او یک اسپرم بدهی، او یک بچه تحویلت می دهد
اگر به او یک ساختمان بدهی، او یک خانه تحویلت می دهد
اگر به او مواد غذایی بدهی، غذای آماده تحویلت می دهد
اگر به او یک لبخند بدهی، او همه قلبش را به تو می دهد
هر آنچه را که به او می دهی، اوچند برابرش می کند
پس در مقابل هم، آماده باش که اگر بهش آشغالی بدی، یک تن آشغال تحویلت بده!
👤ویلیام گلدینگ
@adelehz
دعای قدیمی ها بی حکمت نبوده ست این که میگویند به پای هم پیرشوید نه به دست هم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
فردا 14 مهر، روز تهران هست .
بلیت سینما نیم بهاست و بازدید از موزهها رایگانه و بهترین فرصت برای طهران گردی ..
@adelehz
بلیت سینما نیم بهاست و بازدید از موزهها رایگانه و بهترین فرصت برای طهران گردی ..
@adelehz
خوبِ من صبحِ دل انگیزت بخیر
ماه مهر است و پاییزت بخیر
صبحِ زیبا و هوایى دلفریب
بوی پاییز گلریزت بخیر
صبح روز پاییزی تون بخیر
@adelehz
ماه مهر است و پاییزت بخیر
صبحِ زیبا و هوایى دلفریب
بوی پاییز گلریزت بخیر
صبح روز پاییزی تون بخیر
@adelehz
امروز بازدید موزه ها رایگان هستند در تهران..بریم ببینیم تا متوجه بشیم که ادمها چه چیزهایی چه ثروتها و اموالی رو تواین دنیا گذاشتند و رفتند شاید این حجم استرس برای مال دنیا را گذاشتیم کنار ...
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می خواد پیش نی نی بخوابه ...
@adelehz
@adelehz
دل آدمی مثل برگ درخت نیست که اگر ریخت بهاربعد باز جوانه بزند .دل آدمی مثل ریشه ی درخت ست که اگر پوسید دیگر جانی باقی نمی ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz