مادرم هیچوقت بمن نگفت دوستم دارد
وقت نداشت.....
دستش همیشه بند بود .
بند بستن بند کفشهای من
که گره زدن بلد نبودم
دستش بند دکمه ی روپوش خواهرم بود
بند مشقهای برادرم.
من اما دوست داشتنش را
زنگ های تفریح
در سیب قرمزی که ته کیفم گذاشته بود
گاز می زدم
@adelehz
وقت نداشت.....
دستش همیشه بند بود .
بند بستن بند کفشهای من
که گره زدن بلد نبودم
دستش بند دکمه ی روپوش خواهرم بود
بند مشقهای برادرم.
من اما دوست داشتنش را
زنگ های تفریح
در سیب قرمزی که ته کیفم گذاشته بود
گاز می زدم
@adelehz
🔴 استقرار اورژانس در بازارهای خرید و فروش دلار!
🔹استقرار اورژانس در منوچهری تهران، ارگ مشهد، بازار صرافان تبریز و ... برای تسریع در امداد رسانی احتمالی به متضرران از نوسانات دلار پیشبینی شده است./ اقتصاد آنلاین
اونایی که از روی حرص رفتند دلار خریدن قیمتها رو بردن بالا هم مردم و بیچاره کردند اینم از عاقبت خودشون
@adelehz
🔹استقرار اورژانس در منوچهری تهران، ارگ مشهد، بازار صرافان تبریز و ... برای تسریع در امداد رسانی احتمالی به متضرران از نوسانات دلار پیشبینی شده است./ اقتصاد آنلاین
اونایی که از روی حرص رفتند دلار خریدن قیمتها رو بردن بالا هم مردم و بیچاره کردند اینم از عاقبت خودشون
@adelehz
عزیزم
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
📷مرضیه
@adelehz
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
📷مرضیه
@adelehz
هیچ کس انقدر فقیر نیست
که لبخندی کوچک نداشته باشد
لبخندهایتان را استفاده کنید قبل از اینکه موعد مصرفشان تمام شود ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر وخوشی
@adelehz
که لبخندی کوچک نداشته باشد
لبخندهایتان را استفاده کنید قبل از اینکه موعد مصرفشان تمام شود ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر وخوشی
@adelehz
ناراحتي هاي ادمهارا جدي بگيريد!
دلخوري از انها فرد جديدي را ميسازد!
وقتي كسي را ناراحت ميكنيد
به راحتي از كنارش نگذريد!
سعي كنيد انقدر ادمهاي مقابلتان را بشناسيد كه از تك تك حرفهايشان تشخيص دهيد كي و كجا ازرده خاطر شده اند
و دلجويي كنيد تا رفع شود
ناراحتي هايي كه روي يكديگر تلنبار ميشوند از ادمها تنها افرادي سنگدل ميسازند كه تمامي قلبشان با دلخوري و ناراحتي هايشان از ديگران پر شده است و ديگر جايي براي عشق و احساس ندارند!
دلخوري هاي ادمها را جدي بگيريد،
قبل از انكه از دستشان بدهيد و تركتان كنند!
✍🏾 نيلوفر رضايي
@adelehz
دلخوري از انها فرد جديدي را ميسازد!
وقتي كسي را ناراحت ميكنيد
به راحتي از كنارش نگذريد!
سعي كنيد انقدر ادمهاي مقابلتان را بشناسيد كه از تك تك حرفهايشان تشخيص دهيد كي و كجا ازرده خاطر شده اند
و دلجويي كنيد تا رفع شود
ناراحتي هايي كه روي يكديگر تلنبار ميشوند از ادمها تنها افرادي سنگدل ميسازند كه تمامي قلبشان با دلخوري و ناراحتي هايشان از ديگران پر شده است و ديگر جايي براي عشق و احساس ندارند!
دلخوري هاي ادمها را جدي بگيريد،
قبل از انكه از دستشان بدهيد و تركتان كنند!
✍🏾 نيلوفر رضايي
@adelehz
آدمیزاد یک بار عاشق میشود و همان یک بارست که می ماند وباقی عشقها تلاشی برای پیدا کردن وادامه دادن همان حس خاص قبلی ست...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
از گذر زمان
چه چیز می ماند جز خاطره
پس در ساختن بهترین خاطرات برای خود و دیگران کوشا باشیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
چه چیز می ماند جز خاطره
پس در ساختن بهترین خاطرات برای خود و دیگران کوشا باشیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز اگر ادم بود شاید همان پیرمرد خسته و فرسوده ی توی پارک بود که سیگارش را سیگار روشن میکرد وهمیشه به افقی دور خیره می ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz