"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چو شو گيرُم خيالش را در آغوش
سحر از بسترُم بوى گُل آيه ...

#باباطاهر
شب خوش
@adelehz
صبح است کنون بیا که آواز کنیم
یک روز دگر به عشق ، آغاز کنیم
برخیز و بیا که غم فراموش شود
در اوج صفا و مهر ، پرواز کنیم
صبح تون خیلی بخیر
@adelehz
و جهان با مهربانی
جایی ست زیباتر
آرام تر و دلخواه تر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه که بودم ارزو میکردم مامانم بجای نون پنیر گردو ساندویچ املت بهم بده ببرم مدرسه که عملی نبود بخاطر چرب وچیلی بودنش حالا بچه دار که شدم یه روز بزوربهش ساندویچ املت میدم ببره😅
@adelehz
مادرم هیچوقت بمن نگفت دوستم دارد
وقت نداشت.....
دستش همیشه بند بود .
بند بستن بند کفشهای من
که گره زدن بلد نبودم
دستش بند دکمه ی روپوش خواهرم بود
بند مشقهای برادرم.
من اما دوست داشتنش را
زنگ های تفریح
در سیب قرمزی که ته کیفم گذاشته بود
گاز می زدم

@adelehz
تاباشه خبر کاهش قیمت باشه و افزایش توان خرید ❤️☺️
@adelehz
🔴 استقرار اورژانس در بازارهای خرید و فروش دلار!

🔹استقرار اورژانس در منوچهری‌ تهران، ارگ مشهد، بازار صرافان تبریز و ... برای تسریع در امداد رسانی احتمالی به متضرران از نوسانات دلار پیش‌بینی شده است./ اقتصاد آنلاین


اونایی که از روی حرص رفتند دلار خریدن قیمتها رو بردن بالا هم مردم و بیچاره کردند اینم از عاقبت خودشون

@adelehz
عزیزم
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
📷مرضیه
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Lalaei
Hossein Zaman
🎧 @adelehz
موزیک شب 🌙
هیچ کس انقدر فقیر نیست
که لبخندی کوچک نداشته باشد
لبخندهایتان را استفاده کنید قبل از اینکه موعد مصرفشان تمام شود ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر وخوشی
@adelehz
چقدر اینا را با ساندیس میبردیم مدرسه
یادش بخیر اون صبح ها
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ناراحتي هاي ادمهارا جدي بگيريد!
دلخوري از انها فرد جديدي را ميسازد!
وقتي كسي را ناراحت ميكنيد
به راحتي از كنارش نگذريد!
سعي كنيد انقدر ادمهاي مقابلتان را بشناسيد كه از تك تك حرفهايشان تشخيص دهيد كي و كجا ازرده خاطر شده اند
و دلجويي كنيد تا رفع شود
ناراحتي هايي كه روي يكديگر تلنبار ميشوند از ادمها تنها افرادي سنگدل ميسازند كه تمامي قلبشان با دلخوري و ناراحتي هايشان از ديگران پر شده است و ديگر جايي براي عشق و احساس ندارند!
دلخوري هاي ادمها را جدي بگيريد،
قبل از انكه از دستشان بدهيد و تركتان كنند!

✍🏾 نيلوفر رضايي
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اسم شتر بد در رفته
گوسفندا کینه ای ترن والله :)
@adelehz
عصرای پاییز آدم ازخواب بیدار میشه
تا چای نخوره اصلا انگار ویندوزش بالا نمی آد :)
عصرتون بخیر ❤️
#چای_تایم
@adelehz
آدمیزاد یک بار عاشق میشود و همان یک بارست که می ماند وباقی عشقها تلاشی برای پیدا کردن وادامه دادن همان حس خاص قبلی ست...
#عادله_زمانی
@adelehz