خدابه موسی گفت:قحطی خواهد آمدبه قومت بگو آماده شوند
موسی به قومش گفت و قومش ازدیوار خانه ها سوراخ ایجاد کردندکه درهنگام سختی به داد هم برسند که این قحطی بگذرد
مدتی گذشت قحطی نیامد موسی از خداعلت را پرسید خدابه او گفت من دیدم که قوم تو به هم رحم کردندمن چگونه به این قوم رحم نکنم؟
@adelehz
موسی به قومش گفت و قومش ازدیوار خانه ها سوراخ ایجاد کردندکه درهنگام سختی به داد هم برسند که این قحطی بگذرد
مدتی گذشت قحطی نیامد موسی از خداعلت را پرسید خدابه او گفت من دیدم که قوم تو به هم رحم کردندمن چگونه به این قوم رحم نکنم؟
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح است کنون بیا که آواز کنیم
یک روز دگر به عشق ، آغاز کنیم
برخیز و بیا که غم فراموش شود
در اوج صفا و مهر ، پرواز کنیم
صبح تون خیلی بخیر
@adelehz
یک روز دگر به عشق ، آغاز کنیم
برخیز و بیا که غم فراموش شود
در اوج صفا و مهر ، پرواز کنیم
صبح تون خیلی بخیر
@adelehz
بچه که بودم ارزو میکردم مامانم بجای نون پنیر گردو ساندویچ املت بهم بده ببرم مدرسه که عملی نبود بخاطر چرب وچیلی بودنش حالا بچه دار که شدم یه روز بزوربهش ساندویچ املت میدم ببره😅
@adelehz
@adelehz
مادرم هیچوقت بمن نگفت دوستم دارد
وقت نداشت.....
دستش همیشه بند بود .
بند بستن بند کفشهای من
که گره زدن بلد نبودم
دستش بند دکمه ی روپوش خواهرم بود
بند مشقهای برادرم.
من اما دوست داشتنش را
زنگ های تفریح
در سیب قرمزی که ته کیفم گذاشته بود
گاز می زدم
@adelehz
وقت نداشت.....
دستش همیشه بند بود .
بند بستن بند کفشهای من
که گره زدن بلد نبودم
دستش بند دکمه ی روپوش خواهرم بود
بند مشقهای برادرم.
من اما دوست داشتنش را
زنگ های تفریح
در سیب قرمزی که ته کیفم گذاشته بود
گاز می زدم
@adelehz
🔴 استقرار اورژانس در بازارهای خرید و فروش دلار!
🔹استقرار اورژانس در منوچهری تهران، ارگ مشهد، بازار صرافان تبریز و ... برای تسریع در امداد رسانی احتمالی به متضرران از نوسانات دلار پیشبینی شده است./ اقتصاد آنلاین
اونایی که از روی حرص رفتند دلار خریدن قیمتها رو بردن بالا هم مردم و بیچاره کردند اینم از عاقبت خودشون
@adelehz
🔹استقرار اورژانس در منوچهری تهران، ارگ مشهد، بازار صرافان تبریز و ... برای تسریع در امداد رسانی احتمالی به متضرران از نوسانات دلار پیشبینی شده است./ اقتصاد آنلاین
اونایی که از روی حرص رفتند دلار خریدن قیمتها رو بردن بالا هم مردم و بیچاره کردند اینم از عاقبت خودشون
@adelehz
عزیزم
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
📷مرضیه
@adelehz
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
📷مرضیه
@adelehz
هیچ کس انقدر فقیر نیست
که لبخندی کوچک نداشته باشد
لبخندهایتان را استفاده کنید قبل از اینکه موعد مصرفشان تمام شود ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر وخوشی
@adelehz
که لبخندی کوچک نداشته باشد
لبخندهایتان را استفاده کنید قبل از اینکه موعد مصرفشان تمام شود ...
#عادله_زمانی
صبح به خیر وخوشی
@adelehz
ناراحتي هاي ادمهارا جدي بگيريد!
دلخوري از انها فرد جديدي را ميسازد!
وقتي كسي را ناراحت ميكنيد
به راحتي از كنارش نگذريد!
سعي كنيد انقدر ادمهاي مقابلتان را بشناسيد كه از تك تك حرفهايشان تشخيص دهيد كي و كجا ازرده خاطر شده اند
و دلجويي كنيد تا رفع شود
ناراحتي هايي كه روي يكديگر تلنبار ميشوند از ادمها تنها افرادي سنگدل ميسازند كه تمامي قلبشان با دلخوري و ناراحتي هايشان از ديگران پر شده است و ديگر جايي براي عشق و احساس ندارند!
دلخوري هاي ادمها را جدي بگيريد،
قبل از انكه از دستشان بدهيد و تركتان كنند!
✍🏾 نيلوفر رضايي
@adelehz
دلخوري از انها فرد جديدي را ميسازد!
وقتي كسي را ناراحت ميكنيد
به راحتي از كنارش نگذريد!
سعي كنيد انقدر ادمهاي مقابلتان را بشناسيد كه از تك تك حرفهايشان تشخيص دهيد كي و كجا ازرده خاطر شده اند
و دلجويي كنيد تا رفع شود
ناراحتي هايي كه روي يكديگر تلنبار ميشوند از ادمها تنها افرادي سنگدل ميسازند كه تمامي قلبشان با دلخوري و ناراحتي هايشان از ديگران پر شده است و ديگر جايي براي عشق و احساس ندارند!
دلخوري هاي ادمها را جدي بگيريد،
قبل از انكه از دستشان بدهيد و تركتان كنند!
✍🏾 نيلوفر رضايي
@adelehz