"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
غروب زیبای خورشید شهر
#شما_فرستادین
📷پریسا راغیان
@adelehz
هر کانالی که بازمیکنی هر پیجی رو که میبینی در حال پخش شدید فازمنفی ست .انکارنمیکنم شرایط واقعا سخت شده ولی حداقل خود اعضای جامعه دیگه تیشه بدست نگیرند به ریشه ی هم بکوبند واقعا این حد از فرستادن ناامیدی انرژی منفی دلهره ترس و پوچی به دل مردم ازطریق این کانالهای تلگرامی لازمه؟؟؟این قدر ناامید کردن ادمها وضعیت رو بهتر میکنه؟؟؟
@adelehz
موافق مطالب این روزهای تلگرام هستید ؟بیان دقیقه به دقیقه ی ناامیدی و تزریقش به جامعه لارمه؟
anonymous poll

خیر.این فقط باعث تلخ شدن بیشتر کام مردم و ناتوانی روحی شون میشه – 74
👍👍👍👍👍👍👍 66%

بله.این باعث میشه مردم متوجه وضعیت باشند. – 38
👍👍👍👍 34%

👥 112 people voted so far. Poll closed.
‏عشق محبت مشهود یک زوج مازندرانی در شب عروسی
این عکس ۶۶ سال قبل رو جلد روزنامه گاردین چاپ شده ست !
از این عشقهای دست نخورده وبکر لطفا😍
@adelehz
Man Az Rah Oumadam
Moein
🎧 @adelehz
دلمون پوسید بخدا
بیاید اندازه چند دقیقه همه چیز ویادمون بره :)))
وقتی میگم درحال تزریق ناامیدی به مردم نباشیم این و میگم .این چه کپشنی هست اخه؟مگه چنددرصد مردم دنیا ازاین ماشین دارند چرا باید بجای امید بخشیدن به ادمها مدام بهشون سم غم وغصه بدیم؟
بی مهابا می‌زنم ساز، تو رندانه برقص
بی خیال غمِ دنیا، تو جانانه برقص
چند روزی به همین بزم تو هم مهمانی،
چشم دنیا بشود کور، تو مستانه برقص.

👤پوریا قربان زاده

صبح بخیر
@adelehz
دنبال خوشی های کوچک برای شاد شدن باشید زندگی همین ست ...
#انرژی_خوب
#شما_فرستادین
📷مانی انوری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو زندگی تون مثل باب اسفنجی زندگی کنید :
-همه رو بی توقع دوست داشته باش.
-زیاد بخند و راحت هم گریه کن.
-هیچ مشکلی رو خیلی جدی نگیر
-خوشبین باش و بمون


@adelehz
گر برکنم دل از تو و بردارم از تو مهر
آن مهر بر که افکنم؟ آن دل کجا بَرم؟
حافظ
@adelehz
اندکی
خوشمزه جات❤️❤️
@adelehz
آدمها
غروب را بیشتر از طلوع دوست دارند .شاید چون ذاتا پایان های رنگی را میپسندند...
#عادله_زمانی
📷زهرا
@adelehz
دوست داشتنت شبیه وظیفه نیست که هر روز انجام شود .دوست داشتنت یک نیازست که باید صورت گیرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Che Begooyam
Salar Aghili
آهنگ جدید سالار_عقیلی
🎶
چه بگويم
@adelehz
قاعده اول شمس:

کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می بریم ، همچون آینه ای است که خود را در آن می بینیم . هنگامی که نام خدا را می شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم آور به ذهنت بیاید ، به این معناست که تو نیز بیش تر مواقع در ترس و شرم به سر می بری . اما اگر هنگامی که نام خدا را می شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید ، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.


📚 ملت عشق
👤الیف شافاک
@adelehz
من هرچه مولانا شدم او شمس تبریزم نشد
ای شمس ناتبریزی ام هرگز فراموشم مکن
گرامی داشت روز شمس تبریزی
@adelehz