عزیزم من همین ادم عادی ام
نه فرشته ام نه فرا انسان
اگر بنای دوست داشتن ست مراهمینگونه دوست بدار باکاستی ها و نداشتنهایم...چون هنر این ست
#عادله_زمانی
نه فرشته ام نه فرا انسان
اگر بنای دوست داشتن ست مراهمینگونه دوست بدار باکاستی ها و نداشتنهایم...چون هنر این ست
#عادله_زمانی
از روز دستبرد به باغ و بهار تو
دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو
تقویم را معطل پاییز کرده است
در من مرور باغ همیشه بهار تو
👤حسین منزوی
📷مونا دربندی
@adelehz
دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو
تقویم را معطل پاییز کرده است
در من مرور باغ همیشه بهار تو
👤حسین منزوی
📷مونا دربندی
@adelehz
میدانی عزیزم بلاخره تمام روزهای بد تمام میشود .مثل داروی تلخی که مادرمان وقتی بچه بودیم به زور به خوردمان میداد ..و بلاخره ماخوب میشویم این دردها درمان میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی راوگم کردم جوانی را
کنون با بارپیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را
شهریار
@adelehz
نجستم زندگانی راوگم کردم جوانی را
کنون با بارپیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را
شهریار
@adelehz
سرِ جنگ دارم هر سال با پاييز!
با پاييزى كه هواى ِ دلبرانه اش بد جور هوايى ام مى كند
هواىِ تو مى افتد به دلم ...
دم و بازدم ام حتى اين روز ها فرق ميكند!
نفس هاى عميقى ميكشم و با " آه "،
حجم ريه هايى كه از نبودنت پر است را خالى ميكنم!
خدا كند،
يارى اگر داريد،
اگر هست!
قسمت ِ تان باشد ؛
همين پاييز
خدا كند" امّا...
علي قاضي نظام
@adelehz
با پاييزى كه هواى ِ دلبرانه اش بد جور هوايى ام مى كند
هواىِ تو مى افتد به دلم ...
دم و بازدم ام حتى اين روز ها فرق ميكند!
نفس هاى عميقى ميكشم و با " آه "،
حجم ريه هايى كه از نبودنت پر است را خالى ميكنم!
خدا كند،
يارى اگر داريد،
اگر هست!
قسمت ِ تان باشد ؛
همين پاييز
خدا كند" امّا...
علي قاضي نظام
@adelehz
هرروز
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
زمانی می رسد،
که از کسی که خیلی آزارت داده
نه دلگیر هستی نه متنفر،
فقط هر چه فکر می کنی
بخاطرش نمی آوری...
👤 نسرین بهجتی
@adelehz
که از کسی که خیلی آزارت داده
نه دلگیر هستی نه متنفر،
فقط هر چه فکر می کنی
بخاطرش نمی آوری...
👤 نسرین بهجتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیلی راحت به دیگر ملیت ها توهین نژادپرستانه میکنیم و باچشم بسته خودبرتری را باورمیکنیم این تنها باعث میشود پیشرفتهای مردمان دیگر را نبینیم وشبیه ادمهای بیخبر ازهمه جا بمانیم.
✨تست تاکسی پرنده در دبی
✨تست تاکسی پرنده در دبی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نیاز دارم باور کنم
هر سختی روزی میگذرد و شیرینی پایان هر تلخی ست .
چون زندگی این گونه بهتر خواهد گذشت.
#عادله_زمانی
#انرژی_خوب
📷پریسا راغیان
@adelehz
هر سختی روزی میگذرد و شیرینی پایان هر تلخی ست .
چون زندگی این گونه بهتر خواهد گذشت.
#عادله_زمانی
#انرژی_خوب
📷پریسا راغیان
@adelehz