عزیزم من همین ادم عادی ام
نه فرشته ام نه فرا انسان
اگر بنای دوست داشتن ست مراهمینگونه دوست بدار باکاستی ها و نداشتنهایم...چون هنر این ست
#عادله_زمانی
نه فرشته ام نه فرا انسان
اگر بنای دوست داشتن ست مراهمینگونه دوست بدار باکاستی ها و نداشتنهایم...چون هنر این ست
#عادله_زمانی
از روز دستبرد به باغ و بهار تو
دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو
تقویم را معطل پاییز کرده است
در من مرور باغ همیشه بهار تو
👤حسین منزوی
📷مونا دربندی
@adelehz
دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو
تقویم را معطل پاییز کرده است
در من مرور باغ همیشه بهار تو
👤حسین منزوی
📷مونا دربندی
@adelehz
میدانی عزیزم بلاخره تمام روزهای بد تمام میشود .مثل داروی تلخی که مادرمان وقتی بچه بودیم به زور به خوردمان میداد ..و بلاخره ماخوب میشویم این دردها درمان میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی راوگم کردم جوانی را
کنون با بارپیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را
شهریار
@adelehz
نجستم زندگانی راوگم کردم جوانی را
کنون با بارپیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را
شهریار
@adelehz
سرِ جنگ دارم هر سال با پاييز!
با پاييزى كه هواى ِ دلبرانه اش بد جور هوايى ام مى كند
هواىِ تو مى افتد به دلم ...
دم و بازدم ام حتى اين روز ها فرق ميكند!
نفس هاى عميقى ميكشم و با " آه "،
حجم ريه هايى كه از نبودنت پر است را خالى ميكنم!
خدا كند،
يارى اگر داريد،
اگر هست!
قسمت ِ تان باشد ؛
همين پاييز
خدا كند" امّا...
علي قاضي نظام
@adelehz
با پاييزى كه هواى ِ دلبرانه اش بد جور هوايى ام مى كند
هواىِ تو مى افتد به دلم ...
دم و بازدم ام حتى اين روز ها فرق ميكند!
نفس هاى عميقى ميكشم و با " آه "،
حجم ريه هايى كه از نبودنت پر است را خالى ميكنم!
خدا كند،
يارى اگر داريد،
اگر هست!
قسمت ِ تان باشد ؛
همين پاييز
خدا كند" امّا...
علي قاضي نظام
@adelehz
هرروز
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
زمانی می رسد،
که از کسی که خیلی آزارت داده
نه دلگیر هستی نه متنفر،
فقط هر چه فکر می کنی
بخاطرش نمی آوری...
👤 نسرین بهجتی
@adelehz
که از کسی که خیلی آزارت داده
نه دلگیر هستی نه متنفر،
فقط هر چه فکر می کنی
بخاطرش نمی آوری...
👤 نسرین بهجتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیلی راحت به دیگر ملیت ها توهین نژادپرستانه میکنیم و باچشم بسته خودبرتری را باورمیکنیم این تنها باعث میشود پیشرفتهای مردمان دیگر را نبینیم وشبیه ادمهای بیخبر ازهمه جا بمانیم.
✨تست تاکسی پرنده در دبی
✨تست تاکسی پرنده در دبی