"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
صبح دلبرانه بخیر ..
@adelehz
صبح از صبحانه شروع میشود .
روزبدون صبحانه همیشه چیزی کم دارد
@adelehz
می آموزم
که بیشتر از نداشته هایم بر
داشته هایم تمرکز کنم .
و بخاطرشان شکرگزار باشم
#عادله_زمانی
#انرژی_خوب
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگیتان را
خالى از آدم هاى نصفه و نيمه كنيد !
يک نفـر بايد باشد كامل ،
ناب هميشه ...

علی قاضی نظام
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نمیدونه ادم بخنده یا گریه کنه
بخنده از حرفهای این کپلی دوست داشتنی یا گریه کنه که بچه اینقد از محیط مدرسه گریزونه...
@adelehz
امشب دوتا سخنرانی خواهد بود
خدایا ریال و به خودت میسپاریم 😐💸
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح پاییزی بخیر
@adelehz
زندگیت را با آدمهایی که خوشحالت میکنند بگذران
@adelehz
عزیزم من همین ادم عادی ام
نه فرشته ام نه فرا انسان
اگر بنای دوست داشتن ست مراهمینگونه دوست بدار باکاستی ها و نداشتنهایم...چون هنر این ست
#عادله_زمانی
از روز دستبرد به باغ و بهار تو 
دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو

تقویم را معطل پاییز کرده است 
در من مرور باغ همیشه بهار تو

👤حسین منزوی
📷مونا دربندی
@adelehz
میدانی عزیزم بلاخره تمام روزهای بد تمام میشود .مثل داروی تلخی که مادرمان وقتی بچه بودیم به زور به خوردمان میداد ..و بلاخره ماخوب میشویم این دردها درمان میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی راوگم کردم جوانی را
کنون با بارپیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را
شهریار

@adelehz
به دعای خیر مادر این روزها بین اینهمه دل واپسی نیازمندیم .
📷زهرا دادرس
#نیازمندیها
@adelehz
سرِ جنگ دارم هر سال با پاييز!
با پاييزى كه هواى ِ دلبرانه اش بد جور هوايى ام مى كند
هواىِ تو مى افتد به دلم ...
دم و بازدم ام حتى اين روز ها فرق ميكند!
نفس هاى عميقى ميكشم و با " آه "،
حجم ريه هايى كه از نبودنت پر است را خالى ميكنم!
خدا كند،
يارى اگر داريد،
اگر هست!
قسمت ِ تان باشد ؛
همين پاييز
خدا كند" امّا...

علي قاضي نظام

@adelehz
هرروز
فرصت برای غصه خوردن و غم هست.تواما کارجدیدی کن عزیزم ...مثلا ازیک امید حرف بزن ازیک لبخند بگذار دنیا کمی آبی ترشود.
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz