"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
این هفته
این روز
این ساعت
حتی این لحظه را جز به امید خودت آغاز کردن سخت ست .ای امید دلهای خسته وقتی تمام درها بسته اند.
@adelehz
فصل حلیم صبحونه در راهه 😊
@adelehz
نو گلی پرورده بودم، خدمت از دستم ربود
آنچنان آن را گرفت، انگار در عالم نبود...

با ارزوی صبر برای دل مادران داغدیده سربازان ...
@adelehz
هم شاگردی جانم
رفیق جان سالهای دورم
سلام....
همشاگردی جانم زنگ کلاسها را زده اند پس تو کجایی؟؟آهان شاید پشت در مدرسه توی کوچه ی خلوت و آرام مان ایستاده ای .شاید هم دم آبخوری با لیوان تاشو ات آب میخوری. هرکجا هستی زودتر خودت را برسان ..منتظرت هستم برای رفتن به کلاس
راستی همکلاسی جانم
حال دلت چطورست؟
عزیزم دستانت که همیشه از مدادگلی های استدلر قرمز بود چکار میکنند؟ هنوزهم گاهی نارنگی پوست میکنی شبیه همانهایی که زیر نیمکت پوست می کندیم و بویش تا خود دفتر می رفت؟؟راستی اصلا کجایی عزیزدلم ؟
لقمه های مادرت را هنوز داری ؟پول توجیبی های پدرت را چه ؟؟؟
هنوز هم دلت میخواهد گچ های خوشرنگ پای تخته را برداری و روی تخته بنویسی بابا اب داد؟
بیا عزیزم بیا همشاگردی جانم هنوز خیلی راه داریم که برویم.بیا دستت را بده به دستم تا برویم و دوباره داستانهای خانواده ی هاشمی را بخوانیم بیا تا در راه مدرسه شعرهای مصطفی رحماندوست را دوره کنیم بیا صد دانه یاقوت بچینیم...
رفیق جان هم نیمکتی من ، بیا بازهم به بهانه ی تراشیدن مدادهای استدلر وشمشیرنشان مان پای سطل گوشه کلاس برویم و طوری که معلم نبیند ریز ریز بخندیم ..بیا دوباره مقنعه های کوتاه بپوشیم و طره های بافته ی موهایمان را بیرون بگذاریم ...
بیا در راه مدرسه جدول ضرب مان را دوره کنیم و دنبال برگهای مختلف برای درس علوم بگردیم ..
عزیزم دنیای آدم بزرگهای همیشه طلبکار جای قشنگی نیست بیا برگردیم به دبستانمان بیا برگردیم به دلخوشی های کودکانه و برچسب های روی دفترهایمان..
راستی رفیق جانم
همشاگردی جانم
کتابهایت را جلد کرده ای نشود که یادت برود...نشود که باز جامدادی ات را جا بگذاری اسم قشنگت را روی پاکن های رنگی نوشته ای؟؟
وقتی تمام کارهایت را کردی لقمه ی نان وپنیر وگردویت را بردار و توی کیفت بگذار و بیا، من با مقنعه ی سفید کوتاهم با ان روپوش سرمه ای با یقه و سراستین های گلدوزی شده توی کوچه منتظرت ایستاده ام بیا دستم را بگیر تا راهی شویم ..وقتی در راه صدای خنده هایمان گوش مدرسه پیر را پر میکند ..
بیا عزیز جانم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح اول ماه اول فصل تون
بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنوزهم فیلم میبینم
همان فیلم را میبینم درهمان سینما
بااین تفاوت که جای شانه ات را زیر سرم کم حس میکنم وهمین کافیست برای فراموش کردن تمام فیلم..
#عادله_زمانی
@adelehz
اجازه!!!!
کفش های کوچکم را پا کنم از نو؟
دوباره
یک مداد و پاک کن در کیف بگذارم؟
کنارش دفتر تکلیف بگذارم؟

اجازه!!!سرد سردم هست ...
دست کوچک یخ کرده ام را
"ها" کنم از نو؟😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما اینقد خوب بودیم باهمین لباس زشت گشادا هم خوشگل بودیم ^_^نچرال بیوتی ما بودیم به خدا :)))
همه رفتنهایشان را میگذارند برای پاییز
اینهمه همدستی با طبیعت برای زجر دادن یک عاشق بی سابقه ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
معجزه، تنها برای کسانی که باورش دارند وجود دارد.

@adelehz
پاییز شروع شده ولیکن من دلم هنوز پیش صبحونه های تابستونه :)))
@adelehz
خدايا ...
دیروزمان گذشت
امروزمان را با گذشتت شیرین کن
ما به مہربانیت محتاجیم
رهایمان نکن...

صبحتون بخیر

@adelehz
Sina Sarlak - Roya [FazMusic.net]
Sina Sarlak [FazMusic.net]
🎼رویا
🎤سینا سرلک
🎧🎧🎧
در میان شهری ایستاده ام که دیگر میزبان من و تو یک جا نیست ..
تو رفته ای من مانده ام حالا در دوجغرافیا زنده ایم و دیگر حتی بادهم نفسمان رابهم نمیرساند ..
ودیگر هیچ...
#عادله_زمانی
@adelehz