همیشه دوست داشتم پدرم کنارم بود اما حالا ۲۱سال از نبودنش میگزره و من الان ارزو دارم عموم دوباره سرپا بشه دوباره راه بره.فقط برای دخترش برای پدر پیرش برای مادرش که جوون از دست دادن خدایا همه مریض ها رو شفا بده.
۸۵۷۸تقدیر.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
۸۵۷۸تقدیر.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عموی مهربونم که سالها پیش از دنیا رفت الان کنارم بود ، الان به یه درد دل سیر کنار یه محرم نیاز مبرم دارم؛
دوست داشتم همسر خواهرم که برای من توی نوجوونی اسطوره صبر و اخلاق بود و با جانبازی از دنیا رفت و خواهرزاده عزیزمو تنها گذاشت می بود،
دوست داشتم فاطمه مهربونمو کنار بابای فوق العاده ش ببینم.
دوست داشتم پدر همسرمو که همه از اخلاق و معرفتش تعریف می کنند اما من هیچ وقت نتونستم ببینمش می دیدم.
فایزه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم همسر خواهرم که برای من توی نوجوونی اسطوره صبر و اخلاق بود و با جانبازی از دنیا رفت و خواهرزاده عزیزمو تنها گذاشت می بود،
دوست داشتم فاطمه مهربونمو کنار بابای فوق العاده ش ببینم.
دوست داشتم پدر همسرمو که همه از اخلاق و معرفتش تعریف می کنند اما من هیچ وقت نتونستم ببینمش می دیدم.
فایزه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش خدا پیشم بود با بغض تو چشاش نگاه میکردم و قبل اینکه حرف بزنم میگفت آروم باش عزیزم،،منم اونقدر گریه میکردم تا دماغم و چشام سرخ بشه و میگفتم مگه جانشینت رو زمین مادر نیست پس مادر من کو؟؟؟وقتی به چشای غمگین بابام نگاه میکنم دلخوشی و امید پدر من کو،،وقتی سال هاست از زندگیم میگذره امید و خنده ی از دست رفته ی من کو
من پر از گلایم خدا جون
AH
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
من پر از گلایم خدا جون
AH
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
وقتی دلی برای کسی تنگ است و میخواهدش یعنی آن دل زنده است ، گاهی چنان نسبت به دنیا و آدم هایش سرد میشوی که دلت دوست ندارد کسی پیشش باشد حتی خودت هم برای خودت اضافه هستی و من که روزی بالای تمام جزوه های دانشگاهی ام نوشته بودم« منم که شهره شهرم ب عشق ورزیدن» خدا نکند که دلم قندیل ببندد و روزی برای کسی تنگ نشود.
هستی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
هستی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میتونستم به دو ماه پیش برگردم و اینهمه ایکاش رو با خودم یدک نکشم.محکم می ایستادم.من کم نیستم.خدایا ایکاش یه بار فقط یه بار تو جای من قرار میگرفتی.میفهمیدی با اینهمه غرور تحمل این درد چقدر سخته.ایکاش کنارم بودی خدا.مثل دوست دستامو میگرفتی و میگفتی کنارتم.بمن اعتماد کن.دستامو بگیر خدا جون
زهره
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
زهره
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دلم ميخواست خدا بود و ميگفتم:واقعا اگه بهش ميرسيدم به كجاى دنيا برميخورد؟كى شاكى ميشد؟اون مال من بود ولى حق من نشد،كاش ميذاشتى بهش برسم لااقل بعد اين همه سال اين همه دل تنگش نميشدم. دل تنگشم.
فاطمه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
فاطمه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ای خدایی که هربار سکوت کردیم یا فریاد کشیدیم صدایمان راشنیدی..
ما بندگان تنهایی هستیم که جز تو هیچ کس سکوتمان را معنا نمیکند .هربار که به ارزویمان نمی رسیم یا هربار که جوابمان را انگونه که میخواهیم نمی دهی بیشتر در خود فرو می رویم اما بازهم دلمان نمیخواهد که کنار دامن کبریایی ات را رها کنیم .
به صدای ما برس پروردگارا و از دستان ودل هایمان غم را دور کن ..به ما بیاموز از داشته هایمان خوش باشیم وباری که تحملش را نتوانیم بر شانه هایمان قرار مده ..
و مارا پیش خودمان شرمنده مکن هربار که باامید به تو چشم بر دردهایمان میبندیم...
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
ما بندگان تنهایی هستیم که جز تو هیچ کس سکوتمان را معنا نمیکند .هربار که به ارزویمان نمی رسیم یا هربار که جوابمان را انگونه که میخواهیم نمی دهی بیشتر در خود فرو می رویم اما بازهم دلمان نمیخواهد که کنار دامن کبریایی ات را رها کنیم .
به صدای ما برس پروردگارا و از دستان ودل هایمان غم را دور کن ..به ما بیاموز از داشته هایمان خوش باشیم وباری که تحملش را نتوانیم بر شانه هایمان قرار مده ..
و مارا پیش خودمان شرمنده مکن هربار که باامید به تو چشم بر دردهایمان میبندیم...
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
دوست داشتم تنها باشم و هیچ کسی کنارم نباشه
تمام آدما از دور قشنگ ترن
خودم باشم و خدای خودم..
ندا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
تمام آدما از دور قشنگ ترن
خودم باشم و خدای خودم..
ندا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش دوباره اینجابود
مثل تمام سالهای عاشقیمون
چی میشدمثل اون وقتهاکه منومیدیدوصدامومی شنیدقربون صدقه م بره...
دلتنگ خنده های ازته دلمون....دعواهامون....اخمامون....آشتی هامونم.....
کاش اینجابود کسی که عاشقانه دوسم داشت ودوستش داشتم وبخاطرزندگی وآینده ش مجبوربودم ک بگم بره....کاش این دفعه هم به حرفم گوش نمیکرد....
نسترن
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
مثل تمام سالهای عاشقیمون
چی میشدمثل اون وقتهاکه منومیدیدوصدامومی شنیدقربون صدقه م بره...
دلتنگ خنده های ازته دلمون....دعواهامون....اخمامون....آشتی هامونم.....
کاش اینجابود کسی که عاشقانه دوسم داشت ودوستش داشتم وبخاطرزندگی وآینده ش مجبوربودم ک بگم بره....کاش این دفعه هم به حرفم گوش نمیکرد....
نسترن
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
طبیـــبم گر تو می بـاشی ،خدا را شکر بیمـارم
به بالیــنم چومی آیی، حریص درد بســیارم
اگر مرگ است آن خوابی که پایانش تو میباشی
ببندم چشم خود هردم، ولی افسوس بیدارم
شب تاریک هجران گر، طلوعش وصل توگردد
فراق وفصـل هجرانت به جان ودل خریدارم...
@adelehz
به بالیــنم چومی آیی، حریص درد بســیارم
اگر مرگ است آن خوابی که پایانش تو میباشی
ببندم چشم خود هردم، ولی افسوس بیدارم
شب تاریک هجران گر، طلوعش وصل توگردد
فراق وفصـل هجرانت به جان ودل خریدارم...
@adelehz
🔵 قدیما ﺣﺮﻳﻢ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﻧﺒﻮﺩ ﺣﺘﻲ ﺣﻤﺎﻣﺶ
ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﻮﺩ، ﻭﻟﻲ ﭼﺸﻢ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﻫﺮﺯﻩ ﻧﺒﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﭘﺎﻱ ﻛﺴﻲ ﺟﻠﻮ ﻛﺴﻲ ﺩﺭﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩ، ﻭﻟﻲ
ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺯﺩﻥ ﻫﻢ ﻧﺒﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺣﺮفی ﺗﻮی ﺩﻟﻬﺎ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ، ﺣﺮﻓﻲ
ﻫﻢ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻛﺴﻲ ﻧﺒﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺑﺮﮔﺮ ﻭ ﭼﻨﺠﻪ ﻭ ﺑﺨﺘﻴﺎﺭﻱ ﻧﺒﻮﺩ، ﮊﻟﻪ ﻭ ﭘﺎﻱ
ﺳﻴﺐ ﻧﺪﺍﺷﺖ، ﻧﻮﻥ ﻭ ﭘﻨﻴﺮ ﺑﻮﺩ.
ﺍﻭﺝ ﻛﻼﺳﺶ ﺗﻮﻱ ﺳﺒﺰﻱ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺗﺮﺷﻲ ﻭﺁﺵ ﺑﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺭﻧﮓ ﺳﺎﻝ ﻧﺒﻮﺩ، ﻣﺎﻧﺘﻮﻫﺎﻱ ﺭﻧﮕﺎﻧﮓ ﻧﺒﻮﺩ،
ﭘﻴﺮﻫﻦ ﺷﻴﻚ ﻭ ﺑﻲ ﺧﻂ ﻭ ﻳﻘﻪ ﻧﺒﻮﺩ ﻫﺮ ﭼﻲ ﺑﻮﺩ ﺗﻮﻱ
ﺑﻘﭽﻪ ﺑﻮﺩ
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﭘﻴﺮﻫﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﻫﺮﭼﻲ ﺑﻮﺩ
ﺑﺮﺍﻱ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻪ ﺑﻮﺩ، ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻳﻪ ﺑﭽﻪ
ﭘﻮﺷﻴﺪﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻋﻴﺪ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺑﻮﺩ .
اﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﭘﻮﻟﻲ ﻧﺒﻮﺩ، ﻭﻟﻲ ﺩﻟﻬﺎ ﺧﻮﺵ ﺑﻮﺩ .
ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ
ﻭﻟﻲ ﺍﻻﻥ شاید ﻫﻤﻪ ﻣﻮﻥ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﻳﻢ، شاید ﺧﻮﻧﻪ
ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﻫﺮ ﭼﻲ ﺑﺨﻮﺍﻳﻢ ﻣﻴﺨﺮﻳﻢ، ﻭﻟﻲ
ﺑﺎﺯ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻢ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﻛﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ .
افسوس که دیگه دل خوش نداریم........
ﻛﺎﺵ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺧﺮﻳﺪﻧﻲ ﺑﻮﺩ، ﻛﺎﺵ ﻣﻴﺸﺪ،
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺭﻭ ﻣﺜﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﻛﺮﺩ .
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻗﺪﻳﻤﻴﺎ ﻣﺜﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭﺳﺖ
ﮔﻔﺘﻦ ﻛﻪ ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ...
قديما شبا بالا پشت بوم ميخوابيديم و ستاره
ها رو می شمرديم ودلمون به وسعت يه آسمون بود
اين روزها چشم ميندازيم به سقف محقر
اتاقمون و گرفتاری هامونو می شمريم ...
قديما يه تلويزيون سياه و سفيد داشتيم و يه
دنيای رنگی ...
اين روزا تلويزيونای رنگی و سه بعدی و يه
دنيای خاكستری ...
قديما اگه نون و تخم مرغ تموم ميشد ، راحت
می پريديم و زنگ همسايه رو هر ساعتی از شبانه
روز می زديم و كلی باهاش می خنديديم ...
اين روز ها اگه همزمان ، درب واحد اونا باز شه
بر ميگرديم تا كه مجبور نشيم باهاش سلام عليك كنيم ...
قديما از هر فرصتی استفاده می كرديم كه با
دوستا و فاميل ارتباط داشته باشيم چه با نامه چه
كارت پستال و چه حضوری ...
اين روزها با "بهترین دستگاه های رسانه ای"
هم ، ارتباط با هم نداريم ...
قديما تو يه محله جديد هم كه می رفتيم با
دقت و اشتياق به همه جا نگاه می كرديم ...
اين روزها دنيا را از پشت دوربينای عكاسی و
فيلمبرداری می بينيم ...
قدیما یه پنجشنبه جمعه بود و یه خونه پدر
بزرگه با فک و فامیل ...
این روزا پر از تعطیلی ،
ولی کو پدربزرگه؟
کو اون فامیل؟
کو اون خونه ؟
کو اون ...؟
قديما توی قديما موند ...
#شما_فرستادین
@adelehz
ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﻮﺩ، ﻭﻟﻲ ﭼﺸﻢ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﻫﺮﺯﻩ ﻧﺒﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﭘﺎﻱ ﻛﺴﻲ ﺟﻠﻮ ﻛﺴﻲ ﺩﺭﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩ، ﻭﻟﻲ
ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺯﺩﻥ ﻫﻢ ﻧﺒﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺣﺮفی ﺗﻮی ﺩﻟﻬﺎ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ، ﺣﺮﻓﻲ
ﻫﻢ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻛﺴﻲ ﻧﺒﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺑﺮﮔﺮ ﻭ ﭼﻨﺠﻪ ﻭ ﺑﺨﺘﻴﺎﺭﻱ ﻧﺒﻮﺩ، ﮊﻟﻪ ﻭ ﭘﺎﻱ
ﺳﻴﺐ ﻧﺪﺍﺷﺖ، ﻧﻮﻥ ﻭ ﭘﻨﻴﺮ ﺑﻮﺩ.
ﺍﻭﺝ ﻛﻼﺳﺶ ﺗﻮﻱ ﺳﺒﺰﻱ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺗﺮﺷﻲ ﻭﺁﺵ ﺑﻮﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺭﻧﮓ ﺳﺎﻝ ﻧﺒﻮﺩ، ﻣﺎﻧﺘﻮﻫﺎﻱ ﺭﻧﮕﺎﻧﮓ ﻧﺒﻮﺩ،
ﭘﻴﺮﻫﻦ ﺷﻴﻚ ﻭ ﺑﻲ ﺧﻂ ﻭ ﻳﻘﻪ ﻧﺒﻮﺩ ﻫﺮ ﭼﻲ ﺑﻮﺩ ﺗﻮﻱ
ﺑﻘﭽﻪ ﺑﻮﺩ
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﭘﻴﺮﻫﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﻫﺮﭼﻲ ﺑﻮﺩ
ﺑﺮﺍﻱ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻪ ﺑﻮﺩ، ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻳﻪ ﺑﭽﻪ
ﭘﻮﺷﻴﺪﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻋﻴﺪ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺑﻮﺩ .
اﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﭘﻮﻟﻲ ﻧﺒﻮﺩ، ﻭﻟﻲ ﺩﻟﻬﺎ ﺧﻮﺵ ﺑﻮﺩ .
ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ
ﻭﻟﻲ ﺍﻻﻥ شاید ﻫﻤﻪ ﻣﻮﻥ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﻳﻢ، شاید ﺧﻮﻧﻪ
ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﻫﺮ ﭼﻲ ﺑﺨﻮﺍﻳﻢ ﻣﻴﺨﺮﻳﻢ، ﻭﻟﻲ
ﺑﺎﺯ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻢ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﻛﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ .
افسوس که دیگه دل خوش نداریم........
ﻛﺎﺵ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﺧﺮﻳﺪﻧﻲ ﺑﻮﺩ، ﻛﺎﺵ ﻣﻴﺸﺪ،
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺭﻭ ﻣﺜﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ ﻛﺮﺩ .
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻗﺪﻳﻤﻴﺎ ﻣﺜﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭﺳﺖ
ﮔﻔﺘﻦ ﻛﻪ ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍ...
قديما شبا بالا پشت بوم ميخوابيديم و ستاره
ها رو می شمرديم ودلمون به وسعت يه آسمون بود
اين روزها چشم ميندازيم به سقف محقر
اتاقمون و گرفتاری هامونو می شمريم ...
قديما يه تلويزيون سياه و سفيد داشتيم و يه
دنيای رنگی ...
اين روزا تلويزيونای رنگی و سه بعدی و يه
دنيای خاكستری ...
قديما اگه نون و تخم مرغ تموم ميشد ، راحت
می پريديم و زنگ همسايه رو هر ساعتی از شبانه
روز می زديم و كلی باهاش می خنديديم ...
اين روز ها اگه همزمان ، درب واحد اونا باز شه
بر ميگرديم تا كه مجبور نشيم باهاش سلام عليك كنيم ...
قديما از هر فرصتی استفاده می كرديم كه با
دوستا و فاميل ارتباط داشته باشيم چه با نامه چه
كارت پستال و چه حضوری ...
اين روزها با "بهترین دستگاه های رسانه ای"
هم ، ارتباط با هم نداريم ...
قديما تو يه محله جديد هم كه می رفتيم با
دقت و اشتياق به همه جا نگاه می كرديم ...
اين روزها دنيا را از پشت دوربينای عكاسی و
فيلمبرداری می بينيم ...
قدیما یه پنجشنبه جمعه بود و یه خونه پدر
بزرگه با فک و فامیل ...
این روزا پر از تعطیلی ،
ولی کو پدربزرگه؟
کو اون فامیل؟
کو اون خونه ؟
کو اون ...؟
قديما توی قديما موند ...
#شما_فرستادین
@adelehz
روز تولدش کنارش بودم ولی یک هفته بعد روز تولدم کنارم زد
همیشه پیش من خوشحال بود دلش برام پر میکشید
مگه میشه ؟ اون عشق من بود💔
امیدی که قلبم رو شکست..
Fares
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
همیشه پیش من خوشحال بود دلش برام پر میکشید
مگه میشه ؟ اون عشق من بود💔
امیدی که قلبم رو شکست..
Fares
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم در همین لحظه
روی نیمکت کلاس درس ادبیات نشسته بودم و نگاه دبیر سی ساله ام را شکارمیکردم ومیگفتم من عاشقانه های نگاهت را می خوانم وهنوز که هنوز است خط به خطش را از برم،،،
م.ب
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
روی نیمکت کلاس درس ادبیات نشسته بودم و نگاه دبیر سی ساله ام را شکارمیکردم ومیگفتم من عاشقانه های نگاهت را می خوانم وهنوز که هنوز است خط به خطش را از برم،،،
م.ب
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتنت
شیرین ترین گناه من بود .
هرگز از آن نادم نشدم ...
از مادرمان آموخته بودم در تاریخ نیامده ست که حوا از خوردن سیب سرخ پشیمان بوده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شیرین ترین گناه من بود .
هرگز از آن نادم نشدم ...
از مادرمان آموخته بودم در تاریخ نیامده ست که حوا از خوردن سیب سرخ پشیمان بوده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق جانان درجهان هرگز نبودی کاشکی
یا چو بود اندر دلم کمتر فزودی کاشکی
آزمودم درد و داغ عشق باری صد هزار
همچو من معشوقه یک ره آزمودی کاشکی
نغنویدم زان خیالش را نمیبینم به خواب
دیده گریان من یک شب غنودی کاشکی
ازچه ننماید به من دیدارخویش آن دلفروز
راضیم راضی چنان روی ارنمودی کاشکی
هر زمان گویم ز داغ عشق و تیمار فراق
دل ربود از من نگارم جان ربودی کاشکی
نالههای زار من شاید که گر کس نشنود
لابههای زار من یک شب شنودی کاشکی
سعدی ازجان میخورد سوگند و میگوید به دل
وعدههایش را وفا باری نمودی کاشکی
M&❤️
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
یا چو بود اندر دلم کمتر فزودی کاشکی
آزمودم درد و داغ عشق باری صد هزار
همچو من معشوقه یک ره آزمودی کاشکی
نغنویدم زان خیالش را نمیبینم به خواب
دیده گریان من یک شب غنودی کاشکی
ازچه ننماید به من دیدارخویش آن دلفروز
راضیم راضی چنان روی ارنمودی کاشکی
هر زمان گویم ز داغ عشق و تیمار فراق
دل ربود از من نگارم جان ربودی کاشکی
نالههای زار من شاید که گر کس نشنود
لابههای زار من یک شب شنودی کاشکی
سعدی ازجان میخورد سوگند و میگوید به دل
وعدههایش را وفا باری نمودی کاشکی
M&❤️
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دلم برای خواهرم خیلی تنگه. برای جمع 3 نفرمون ما 3 خواهر وقتی کنار همیم دنیا به کاممونه حتی اگه در بدترین شرایط باشیم. (خواهرم تو یه شهر دیگه زندگی میکنه)
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz