کاش الان فاصله ها و مسافت، باید ها و نباید ها نبود و ما با هم حرف می زدیم چای می خوردیم و لحظه هایمان را نزدیک تر زندگی می کردیم...
نهال
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
نهال
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
یه غروب خرداد قبل فرجه امتحانات مثل هرغروب بهار سرکوچه خوابگاه با بغض و لبخند ازهم جدا شدیم به امید اینکه فردا دوباره میبینمش...
ولی تا امروز روزگار نامرد ازم دورش کرده اینهمه سال دلتنگی و تنهایی فقط بخاطر عشق بزرگش بود
منم دلتنگیشو بی تابیشو حس میکنم هرشب ،هرصبح، هرلحظه با منه
میدونم یه روز برمیگرده از اون سر دنیا
و این انتظار تموم میشه
این همه سال حتی یه روز نتونستم بهش فکر نکنم و هرلحظه منتظر تکرار اون لحظه های عاشقانه مون بودم
کاش این پاییز پایان انتظار باشه و دوباره نیمه گمشده م کنارم ببینم
شما هم دراین شبهای عزیز برای بهم رسیدنمون دعا کنید
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ولی تا امروز روزگار نامرد ازم دورش کرده اینهمه سال دلتنگی و تنهایی فقط بخاطر عشق بزرگش بود
منم دلتنگیشو بی تابیشو حس میکنم هرشب ،هرصبح، هرلحظه با منه
میدونم یه روز برمیگرده از اون سر دنیا
و این انتظار تموم میشه
این همه سال حتی یه روز نتونستم بهش فکر نکنم و هرلحظه منتظر تکرار اون لحظه های عاشقانه مون بودم
کاش این پاییز پایان انتظار باشه و دوباره نیمه گمشده م کنارم ببینم
شما هم دراین شبهای عزیز برای بهم رسیدنمون دعا کنید
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میشد سختگیریها کنیم،و من و عزیزترینم که مدتهاست منتظریم یک معجزه رخ بده، الان زیرسقف زندگیمون بودیم..
ش.ر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ش.ر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
بابای نازنینم، #کاش_اینجا_بودی ، فقط برای یک لحظه، بعد از ۱۹ سال که ندیدم ت و ندیدی م. تا چهره معصوم مردانه ت را ببینم ، و احتمالا خطوطی که نشان آغاز پیری در صورتت نقش بسته ن. اگه نرفته بودی، الان ۶۳ ساله بودی و حتما دیگه موهات مشکی نبودن. کاش هنوز اینجا بودی و میدیدی دختر کوچولو ت چقدر بزرگ و قوی شده. #کاش_اینجا_بودی، و فقط برای یک ثانیه، شانس دوباره دیدنت رو داشتم.
نازی کوچک تو❤️
@adelehz
نازی کوچک تو❤️
@adelehz
#کاش_اینجا_بودی
حامد عزیز دوماه هست که خوابی میدونم که عاشق این روزایی امسال رفتم تو خیابونا و از رو زمین زباله جمع کردم به نیت سلامتی کاملت ،کاش سال دیگه خودت کنارمون کمک کنی
کاش از خواب بیدار بشی رفیق منتظریم پسر(حامد اخضری)
مرضی بانو🙏🙏
@adelehz
حامد عزیز دوماه هست که خوابی میدونم که عاشق این روزایی امسال رفتم تو خیابونا و از رو زمین زباله جمع کردم به نیت سلامتی کاملت ،کاش سال دیگه خودت کنارمون کمک کنی
کاش از خواب بیدار بشی رفیق منتظریم پسر(حامد اخضری)
مرضی بانو🙏🙏
@adelehz
از بودن ادمها کنارم میترسم
ولی دوست داشتم کسی کنارم بود که بتونم باهاش خیلی راحت حرف بزنم و بشه بهش اعتماد کرد
زهرا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ولی دوست داشتم کسی کنارم بود که بتونم باهاش خیلی راحت حرف بزنم و بشه بهش اعتماد کرد
زهرا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش پدرم بود و من هر روز بهش زنگ میزدم کاش بود هر روز بهش زنگ میزدم کاش بود و هر روز صداشو میشنیدم
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
همیشه دوست داشتم پدرم کنارم بود اما حالا ۲۱سال از نبودنش میگزره و من الان ارزو دارم عموم دوباره سرپا بشه دوباره راه بره.فقط برای دخترش برای پدر پیرش برای مادرش که جوون از دست دادن خدایا همه مریض ها رو شفا بده.
۸۵۷۸تقدیر.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
۸۵۷۸تقدیر.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عموی مهربونم که سالها پیش از دنیا رفت الان کنارم بود ، الان به یه درد دل سیر کنار یه محرم نیاز مبرم دارم؛
دوست داشتم همسر خواهرم که برای من توی نوجوونی اسطوره صبر و اخلاق بود و با جانبازی از دنیا رفت و خواهرزاده عزیزمو تنها گذاشت می بود،
دوست داشتم فاطمه مهربونمو کنار بابای فوق العاده ش ببینم.
دوست داشتم پدر همسرمو که همه از اخلاق و معرفتش تعریف می کنند اما من هیچ وقت نتونستم ببینمش می دیدم.
فایزه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم همسر خواهرم که برای من توی نوجوونی اسطوره صبر و اخلاق بود و با جانبازی از دنیا رفت و خواهرزاده عزیزمو تنها گذاشت می بود،
دوست داشتم فاطمه مهربونمو کنار بابای فوق العاده ش ببینم.
دوست داشتم پدر همسرمو که همه از اخلاق و معرفتش تعریف می کنند اما من هیچ وقت نتونستم ببینمش می دیدم.
فایزه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش خدا پیشم بود با بغض تو چشاش نگاه میکردم و قبل اینکه حرف بزنم میگفت آروم باش عزیزم،،منم اونقدر گریه میکردم تا دماغم و چشام سرخ بشه و میگفتم مگه جانشینت رو زمین مادر نیست پس مادر من کو؟؟؟وقتی به چشای غمگین بابام نگاه میکنم دلخوشی و امید پدر من کو،،وقتی سال هاست از زندگیم میگذره امید و خنده ی از دست رفته ی من کو
من پر از گلایم خدا جون
AH
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
من پر از گلایم خدا جون
AH
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
وقتی دلی برای کسی تنگ است و میخواهدش یعنی آن دل زنده است ، گاهی چنان نسبت به دنیا و آدم هایش سرد میشوی که دلت دوست ندارد کسی پیشش باشد حتی خودت هم برای خودت اضافه هستی و من که روزی بالای تمام جزوه های دانشگاهی ام نوشته بودم« منم که شهره شهرم ب عشق ورزیدن» خدا نکند که دلم قندیل ببندد و روزی برای کسی تنگ نشود.
هستی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
هستی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میتونستم به دو ماه پیش برگردم و اینهمه ایکاش رو با خودم یدک نکشم.محکم می ایستادم.من کم نیستم.خدایا ایکاش یه بار فقط یه بار تو جای من قرار میگرفتی.میفهمیدی با اینهمه غرور تحمل این درد چقدر سخته.ایکاش کنارم بودی خدا.مثل دوست دستامو میگرفتی و میگفتی کنارتم.بمن اعتماد کن.دستامو بگیر خدا جون
زهره
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
زهره
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دلم ميخواست خدا بود و ميگفتم:واقعا اگه بهش ميرسيدم به كجاى دنيا برميخورد؟كى شاكى ميشد؟اون مال من بود ولى حق من نشد،كاش ميذاشتى بهش برسم لااقل بعد اين همه سال اين همه دل تنگش نميشدم. دل تنگشم.
فاطمه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
فاطمه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ای خدایی که هربار سکوت کردیم یا فریاد کشیدیم صدایمان راشنیدی..
ما بندگان تنهایی هستیم که جز تو هیچ کس سکوتمان را معنا نمیکند .هربار که به ارزویمان نمی رسیم یا هربار که جوابمان را انگونه که میخواهیم نمی دهی بیشتر در خود فرو می رویم اما بازهم دلمان نمیخواهد که کنار دامن کبریایی ات را رها کنیم .
به صدای ما برس پروردگارا و از دستان ودل هایمان غم را دور کن ..به ما بیاموز از داشته هایمان خوش باشیم وباری که تحملش را نتوانیم بر شانه هایمان قرار مده ..
و مارا پیش خودمان شرمنده مکن هربار که باامید به تو چشم بر دردهایمان میبندیم...
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
ما بندگان تنهایی هستیم که جز تو هیچ کس سکوتمان را معنا نمیکند .هربار که به ارزویمان نمی رسیم یا هربار که جوابمان را انگونه که میخواهیم نمی دهی بیشتر در خود فرو می رویم اما بازهم دلمان نمیخواهد که کنار دامن کبریایی ات را رها کنیم .
به صدای ما برس پروردگارا و از دستان ودل هایمان غم را دور کن ..به ما بیاموز از داشته هایمان خوش باشیم وباری که تحملش را نتوانیم بر شانه هایمان قرار مده ..
و مارا پیش خودمان شرمنده مکن هربار که باامید به تو چشم بر دردهایمان میبندیم...
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
دوست داشتم تنها باشم و هیچ کسی کنارم نباشه
تمام آدما از دور قشنگ ترن
خودم باشم و خدای خودم..
ندا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
تمام آدما از دور قشنگ ترن
خودم باشم و خدای خودم..
ندا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz