"زنی که‌گم کردم "
4.38K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ای کاش اینجا بودی ...
و من داشتنت را تجربه میکردم
من که تا به حال نداشتمت اما این را میدانم که داشتنت از تمامی عسل های دنیا شیرین تر است ...
ای کاش میتونستم الان کنارت باشم و توی اون چشمات نگاه کنم و آروم بگیرم
ای کاش که مرا ای کاشی نبود ...😔
رویا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
من به شما عزیزای دل
دلخوشم ❤️
@adelehz
دوست داشتم پیش عشق و زندگیم می بودم که الان یک سال و سه ماه و 17روزه ندیدمش😔
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
خدایا کاش اینجا بودی و من دستت را میگرفتم و سرت را روی زانوهایم میگذاشتم وتو از غصه هایت میگفتی.
و من میگفتم عزیزم غصه نخور. صبور باش. درست میشه.
ببینم خودت باور میکردی...
#کاش_اینجا_بودی
الهام
@adelehz
اي كاش عزيزم كنارم بود❤️
اي كاش دوسم ميداشت❤️
لیلا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود... کاش الان خودم کنارم بود گاهی یادم میره خودم کجاست و کجای این دنیا ایستاده ..کاش خودم کنارم بود.
الی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان فاصله ها و مسافت، باید ها و نباید ها نبود و ما با هم حرف می زدیم چای می خوردیم و لحظه هایمان را نزدیک تر زندگی می کردیم...
نهال
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
یه غروب خرداد قبل فرجه امتحانات مثل هرغروب بهار سرکوچه خوابگاه با بغض و لبخند ازهم جدا شدیم به امید اینکه فردا دوباره میبینمش...
ولی تا امروز روزگار نامرد ازم دورش کرده اینهمه سال دلتنگی و تنهایی فقط بخاطر عشق بزرگش بود
منم دلتنگیشو بی تابیشو حس میکنم هرشب ،هرصبح، هرلحظه با منه
میدونم یه روز برمیگرده از اون سر دنیا
و این انتظار تموم میشه
این همه سال حتی یه روز نتونستم بهش فکر نکنم و هرلحظه منتظر تکرار اون لحظه های عاشقانه مون بودم
کاش این پاییز پایان انتظار باشه و دوباره نیمه گمشده م کنارم ببینم
شما هم دراین شبهای عزیز برای بهم رسیدنمون دعا کنید
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میشد سختگیریها کنیم،و من و عزیزترینم که مدتهاست منتظریم یک معجزه رخ بده، الان زیرسقف زندگیمون بودیم..
ش.ر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
بابای نازنینم، #کاش_اینجا_بودی ، فقط برای یک لحظه، بعد از ۱۹ سال که ندیدم ت و ندیدی م. تا چهره معصوم مردانه ت را ببینم ، و احتمالا خطوطی که نشان آغاز پیری در صورتت نقش بسته ن. اگه نرفته بودی، الان ۶۳ ساله بودی و حتما دیگه موهات مشکی نبودن. کاش هنوز اینجا بودی و میدیدی دختر کوچولو ت چقدر بزرگ و قوی شده. #کاش_اینجا_بودی، و فقط برای یک ثانیه، شانس دوباره دیدنت رو داشتم.
نازی کوچک تو❤️
@adelehz
#کاش_اینجا_بودی
حامد عزیز دوماه هست که خوابی میدونم که عاشق این روزایی امسال رفتم تو خیابونا و از رو زمین زباله جمع کردم به نیت سلامتی کاملت ،کاش سال دیگه خودت کنارمون کمک کنی
کاش از خواب بیدار بشی رفیق منتظریم پسر(حامد اخضری)
مرضی بانو🙏🙏
@adelehz
از بودن ادمها کنارم میترسم
ولی دوست داشتم کسی کنارم بود که بتونم باهاش خیلی راحت حرف بزنم و بشه بهش اعتماد کرد
زهرا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش پدرم بود و من هر روز بهش زنگ میزدم کاش بود هر روز بهش زنگ میزدم کاش بود و هر روز صداشو میشنیدم
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
چقدر
گمشده داریم
وخودمان بی خبریم
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه دوست داشتم پدرم کنارم بود اما حالا ۲۱سال از نبودنش میگزره و من الان ارزو دارم عموم دوباره سرپا بشه دوباره راه بره.فقط برای دخترش برای پدر پیرش برای مادرش که جوون از دست دادن خدایا همه مریض ها رو شفا بده.
۸۵۷۸تقدیر.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عموی مهربونم که سالها پیش از دنیا رفت الان کنارم بود ، الان به یه درد دل سیر کنار یه محرم نیاز مبرم دارم؛

دوست داشتم همسر خواهرم که برای من توی نوجوونی اسطوره صبر و اخلاق بود و با جانبازی از دنیا رفت و خواهرزاده عزیزمو تنها گذاشت می بود،
دوست داشتم فاطمه مهربونمو کنار بابای فوق العاده ش ببینم.

دوست داشتم پدر همسرمو که همه از اخلاق و معرفتش تعریف می کنند اما من هیچ وقت نتونستم ببینمش می دیدم.

فایزه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش خدا پیشم بود با بغض تو چشاش نگاه میکردم و قبل اینکه حرف بزنم میگفت آروم باش عزیزم،،منم اونقدر گریه میکردم تا دماغم و چشام سرخ بشه و میگفتم مگه جانشینت رو زمین مادر نیست پس مادر من کو؟؟؟وقتی به چشای غمگین بابام نگاه میکنم دلخوشی و امید پدر من کو،،وقتی سال هاست از زندگیم میگذره امید و خنده ی از دست رفته ی من کو
من پر از گلایم خدا جون
AH
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
وقتی دلی برای کسی تنگ است و میخواهدش یعنی آن دل زنده است ، گاهی چنان نسبت به دنیا و آدم هایش سرد میشوی که دلت دوست ندارد کسی پیشش باشد حتی خودت هم برای خودت اضافه هستی و من که روزی بالای تمام جزوه های دانشگاهی ام نوشته بودم« منم که شهره شهرم ب عشق ورزیدن» خدا نکند که دلم قندیل ببندد و روزی برای کسی تنگ نشود.
هستی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میتونستم به دو ماه پیش برگردم و اینهمه ایکاش رو با خودم یدک نکشم.محکم می ایستادم.من کم نیستم.خدایا ایکاش یه بار فقط یه بار تو جای من قرار میگرفتی.میفهمیدی با اینهمه غرور تحمل این درد چقدر سخته.ایکاش کنارم بودی خدا.مثل دوست دستامو میگرفتی و میگفتی کنارتم.بمن اعتماد کن.دستامو بگیر خدا جون
زهره
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz