"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Mery:
باید اینجا می بودی ....
با آن شانه های قوی و مردانه مرا در بر میگرفتی ...
و دستان یخ زده ام را دوباره میبوسیدی
تا شاید قلبم باز جوانه بزند ...
رها کن مرا ...
چشمانم به در مانده
به ساعتی که بعد از رفتنت از حرکت باز ایستاده
مری..
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان سال پیش بود ....کاش خیلی اتفاق ها نمی افتاد ...کاش عشقم نمی افتاد زندان ...ک الان مجبور نباشم ازش جدا بشم 😔😔😔
شیما
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش هزاران نفر از این جوانان بودند
#کاش_اینجا_بودی
برای بیشتر یادگرفتن منتشر کنیم.
@adelehz
دوست داشتم الان عروسم با پسرم دوباره در کنار هم زندگی مشترک رو ادامه بدهند عاشقانه ....
شاپرک
پ.ن ایشون همون مادرشوهر عزیز ومهربونی هستند که من چندبار پیامهای سراسر عشقشون به عروسشون را گذاشتم.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم الان پیش عشقم علی بودم چون واقعا وقتی کنارشم بهم ارامش میده و احساس امنیت ...بدون اون میمیرم
مینو💙
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش چشمامو میبستم و باز میکردم می دیدم همه ی مشکلات سره راهم برای رسیدن به عشقم برطرف شده بود،انتظار کشیدن خیلی سخته،ماهی یه بار بیشتر نمیتونم ببینمش 😔😔😔
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم الان مادر بزرگم كنارم بود و شبي ميرفتم ميديدم سرجاش خوابيده و داره نفس مي كشه و خيالم از بودنش راحت ميشد... شايد اين بار دستش و صورتش و مي بوسيدم 😞 براي اخرين بار نشد كه ببينم
پونه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ای کاش اینجا بودی ...
و من داشتنت را تجربه میکردم
من که تا به حال نداشتمت اما این را میدانم که داشتنت از تمامی عسل های دنیا شیرین تر است ...
ای کاش میتونستم الان کنارت باشم و توی اون چشمات نگاه کنم و آروم بگیرم
ای کاش که مرا ای کاشی نبود ...😔
رویا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
من به شما عزیزای دل
دلخوشم ❤️
@adelehz
دوست داشتم پیش عشق و زندگیم می بودم که الان یک سال و سه ماه و 17روزه ندیدمش😔
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
خدایا کاش اینجا بودی و من دستت را میگرفتم و سرت را روی زانوهایم میگذاشتم وتو از غصه هایت میگفتی.
و من میگفتم عزیزم غصه نخور. صبور باش. درست میشه.
ببینم خودت باور میکردی...
#کاش_اینجا_بودی
الهام
@adelehz
اي كاش عزيزم كنارم بود❤️
اي كاش دوسم ميداشت❤️
لیلا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود... کاش الان خودم کنارم بود گاهی یادم میره خودم کجاست و کجای این دنیا ایستاده ..کاش خودم کنارم بود.
الی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان فاصله ها و مسافت، باید ها و نباید ها نبود و ما با هم حرف می زدیم چای می خوردیم و لحظه هایمان را نزدیک تر زندگی می کردیم...
نهال
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
یه غروب خرداد قبل فرجه امتحانات مثل هرغروب بهار سرکوچه خوابگاه با بغض و لبخند ازهم جدا شدیم به امید اینکه فردا دوباره میبینمش...
ولی تا امروز روزگار نامرد ازم دورش کرده اینهمه سال دلتنگی و تنهایی فقط بخاطر عشق بزرگش بود
منم دلتنگیشو بی تابیشو حس میکنم هرشب ،هرصبح، هرلحظه با منه
میدونم یه روز برمیگرده از اون سر دنیا
و این انتظار تموم میشه
این همه سال حتی یه روز نتونستم بهش فکر نکنم و هرلحظه منتظر تکرار اون لحظه های عاشقانه مون بودم
کاش این پاییز پایان انتظار باشه و دوباره نیمه گمشده م کنارم ببینم
شما هم دراین شبهای عزیز برای بهم رسیدنمون دعا کنید
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میشد سختگیریها کنیم،و من و عزیزترینم که مدتهاست منتظریم یک معجزه رخ بده، الان زیرسقف زندگیمون بودیم..
ش.ر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
بابای نازنینم، #کاش_اینجا_بودی ، فقط برای یک لحظه، بعد از ۱۹ سال که ندیدم ت و ندیدی م. تا چهره معصوم مردانه ت را ببینم ، و احتمالا خطوطی که نشان آغاز پیری در صورتت نقش بسته ن. اگه نرفته بودی، الان ۶۳ ساله بودی و حتما دیگه موهات مشکی نبودن. کاش هنوز اینجا بودی و میدیدی دختر کوچولو ت چقدر بزرگ و قوی شده. #کاش_اینجا_بودی، و فقط برای یک ثانیه، شانس دوباره دیدنت رو داشتم.
نازی کوچک تو❤️
@adelehz
#کاش_اینجا_بودی
حامد عزیز دوماه هست که خوابی میدونم که عاشق این روزایی امسال رفتم تو خیابونا و از رو زمین زباله جمع کردم به نیت سلامتی کاملت ،کاش سال دیگه خودت کنارمون کمک کنی
کاش از خواب بیدار بشی رفیق منتظریم پسر(حامد اخضری)
مرضی بانو🙏🙏
@adelehz