عشق اول زندگیم،خیلی دلم میخواست الان بود بهم پیام میداد،چون بی اندازه دوسش دارم و این روزها بیشتر از هرکس دلم اونو میخواد، همیشه اون تنها کسی بود که درکم میکرد.کاش الان،همین لحظه همین آن پیشم بود😔😔
صدف
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
صدف
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
Mery:
باید اینجا می بودی ....
با آن شانه های قوی و مردانه مرا در بر میگرفتی ...
و دستان یخ زده ام را دوباره میبوسیدی
تا شاید قلبم باز جوانه بزند ...
رها کن مرا ...
چشمانم به در مانده
به ساعتی که بعد از رفتنت از حرکت باز ایستاده
مری..
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
باید اینجا می بودی ....
با آن شانه های قوی و مردانه مرا در بر میگرفتی ...
و دستان یخ زده ام را دوباره میبوسیدی
تا شاید قلبم باز جوانه بزند ...
رها کن مرا ...
چشمانم به در مانده
به ساعتی که بعد از رفتنت از حرکت باز ایستاده
مری..
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان سال پیش بود ....کاش خیلی اتفاق ها نمی افتاد ...کاش عشقم نمی افتاد زندان ...ک الان مجبور نباشم ازش جدا بشم 😔😔😔
شیما
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
شیما
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم الان عروسم با پسرم دوباره در کنار هم زندگی مشترک رو ادامه بدهند عاشقانه ....
شاپرک
پ.ن ایشون همون مادرشوهر عزیز ومهربونی هستند که من چندبار پیامهای سراسر عشقشون به عروسشون را گذاشتم.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
شاپرک
پ.ن ایشون همون مادرشوهر عزیز ومهربونی هستند که من چندبار پیامهای سراسر عشقشون به عروسشون را گذاشتم.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم الان پیش عشقم علی بودم چون واقعا وقتی کنارشم بهم ارامش میده و احساس امنیت ...بدون اون میمیرم
مینو💙
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
مینو💙
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش چشمامو میبستم و باز میکردم می دیدم همه ی مشکلات سره راهم برای رسیدن به عشقم برطرف شده بود،انتظار کشیدن خیلی سخته،ماهی یه بار بیشتر نمیتونم ببینمش 😔😔😔
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم الان مادر بزرگم كنارم بود و شبي ميرفتم ميديدم سرجاش خوابيده و داره نفس مي كشه و خيالم از بودنش راحت ميشد... شايد اين بار دستش و صورتش و مي بوسيدم 😞 براي اخرين بار نشد كه ببينم
پونه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
پونه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ای کاش اینجا بودی ...
و من داشتنت را تجربه میکردم
من که تا به حال نداشتمت اما این را میدانم که داشتنت از تمامی عسل های دنیا شیرین تر است ...
ای کاش میتونستم الان کنارت باشم و توی اون چشمات نگاه کنم و آروم بگیرم
ای کاش که مرا ای کاشی نبود ...😔
رویا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
و من داشتنت را تجربه میکردم
من که تا به حال نداشتمت اما این را میدانم که داشتنت از تمامی عسل های دنیا شیرین تر است ...
ای کاش میتونستم الان کنارت باشم و توی اون چشمات نگاه کنم و آروم بگیرم
ای کاش که مرا ای کاشی نبود ...😔
رویا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم پیش عشق و زندگیم می بودم که الان یک سال و سه ماه و 17روزه ندیدمش😔
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
خدایا کاش اینجا بودی و من دستت را میگرفتم و سرت را روی زانوهایم میگذاشتم وتو از غصه هایت میگفتی.
و من میگفتم عزیزم غصه نخور. صبور باش. درست میشه.
ببینم خودت باور میکردی...
#کاش_اینجا_بودی
الهام
@adelehz
و من میگفتم عزیزم غصه نخور. صبور باش. درست میشه.
ببینم خودت باور میکردی...
#کاش_اینجا_بودی
الهام
@adelehz
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود... کاش الان خودم کنارم بود گاهی یادم میره خودم کجاست و کجای این دنیا ایستاده ..کاش خودم کنارم بود.
الی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
الی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان فاصله ها و مسافت، باید ها و نباید ها نبود و ما با هم حرف می زدیم چای می خوردیم و لحظه هایمان را نزدیک تر زندگی می کردیم...
نهال
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
نهال
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
یه غروب خرداد قبل فرجه امتحانات مثل هرغروب بهار سرکوچه خوابگاه با بغض و لبخند ازهم جدا شدیم به امید اینکه فردا دوباره میبینمش...
ولی تا امروز روزگار نامرد ازم دورش کرده اینهمه سال دلتنگی و تنهایی فقط بخاطر عشق بزرگش بود
منم دلتنگیشو بی تابیشو حس میکنم هرشب ،هرصبح، هرلحظه با منه
میدونم یه روز برمیگرده از اون سر دنیا
و این انتظار تموم میشه
این همه سال حتی یه روز نتونستم بهش فکر نکنم و هرلحظه منتظر تکرار اون لحظه های عاشقانه مون بودم
کاش این پاییز پایان انتظار باشه و دوباره نیمه گمشده م کنارم ببینم
شما هم دراین شبهای عزیز برای بهم رسیدنمون دعا کنید
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ولی تا امروز روزگار نامرد ازم دورش کرده اینهمه سال دلتنگی و تنهایی فقط بخاطر عشق بزرگش بود
منم دلتنگیشو بی تابیشو حس میکنم هرشب ،هرصبح، هرلحظه با منه
میدونم یه روز برمیگرده از اون سر دنیا
و این انتظار تموم میشه
این همه سال حتی یه روز نتونستم بهش فکر نکنم و هرلحظه منتظر تکرار اون لحظه های عاشقانه مون بودم
کاش این پاییز پایان انتظار باشه و دوباره نیمه گمشده م کنارم ببینم
شما هم دراین شبهای عزیز برای بهم رسیدنمون دعا کنید
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میشد سختگیریها کنیم،و من و عزیزترینم که مدتهاست منتظریم یک معجزه رخ بده، الان زیرسقف زندگیمون بودیم..
ش.ر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ش.ر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz