"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هیچ کس نخواهد فهمید در زندگی هرکس
یک نفر هست ک دوست داشتنی ترین
پنهان دنیاست...

با اینکه هیچ وقت نخواستی باشی
با اینکه تن به یه ازدواج اجباری دادم
ولی دوس داشتم حداقل یه بار داشتنتو تجربه کنم.
ناشناس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان کنار دوستام بودم تو خوابگاە
دلم برای دوران کارشناسی تنگ شدە
چقد زود دیر میشود
کاش دوبارە برگردم اون روزها
کاش دوبارە تو جمع های دوستان خوابگاه
تا با صدای بلند میخندیدیم...
لاوین کوردستان
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عموم زنده بود و کنارمون بود
چقدر سخته که تو لحظه لحظه هات همیشه با خودت بگی جاش خیلی خالیه😢
نفیس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میشد وقتی خدا عشق یه نفر به دلت میندازه حداقل راه رسیدنشم نشونت بده کاش میشد عشقمو ببینم بعداز ۹سال😔😔
Mo
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
عشق اول زندگیم،خیلی دلم میخواست الان بود بهم پیام میداد،چون بی اندازه دوسش دارم و این روزها بیشتر از هرکس دلم اونو میخواد، همیشه اون تنها کسی بود که درکم میکرد.کاش الان،همین لحظه همین آن پیشم بود😔😔
صدف
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
Mery:
باید اینجا می بودی ....
با آن شانه های قوی و مردانه مرا در بر میگرفتی ...
و دستان یخ زده ام را دوباره میبوسیدی
تا شاید قلبم باز جوانه بزند ...
رها کن مرا ...
چشمانم به در مانده
به ساعتی که بعد از رفتنت از حرکت باز ایستاده
مری..
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان سال پیش بود ....کاش خیلی اتفاق ها نمی افتاد ...کاش عشقم نمی افتاد زندان ...ک الان مجبور نباشم ازش جدا بشم 😔😔😔
شیما
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش هزاران نفر از این جوانان بودند
#کاش_اینجا_بودی
برای بیشتر یادگرفتن منتشر کنیم.
@adelehz
دوست داشتم الان عروسم با پسرم دوباره در کنار هم زندگی مشترک رو ادامه بدهند عاشقانه ....
شاپرک
پ.ن ایشون همون مادرشوهر عزیز ومهربونی هستند که من چندبار پیامهای سراسر عشقشون به عروسشون را گذاشتم.
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم الان پیش عشقم علی بودم چون واقعا وقتی کنارشم بهم ارامش میده و احساس امنیت ...بدون اون میمیرم
مینو💙
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش چشمامو میبستم و باز میکردم می دیدم همه ی مشکلات سره راهم برای رسیدن به عشقم برطرف شده بود،انتظار کشیدن خیلی سخته،ماهی یه بار بیشتر نمیتونم ببینمش 😔😔😔
پری
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم الان مادر بزرگم كنارم بود و شبي ميرفتم ميديدم سرجاش خوابيده و داره نفس مي كشه و خيالم از بودنش راحت ميشد... شايد اين بار دستش و صورتش و مي بوسيدم 😞 براي اخرين بار نشد كه ببينم
پونه
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ای کاش اینجا بودی ...
و من داشتنت را تجربه میکردم
من که تا به حال نداشتمت اما این را میدانم که داشتنت از تمامی عسل های دنیا شیرین تر است ...
ای کاش میتونستم الان کنارت باشم و توی اون چشمات نگاه کنم و آروم بگیرم
ای کاش که مرا ای کاشی نبود ...😔
رویا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
من به شما عزیزای دل
دلخوشم ❤️
@adelehz
دوست داشتم پیش عشق و زندگیم می بودم که الان یک سال و سه ماه و 17روزه ندیدمش😔
سحر
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
خدایا کاش اینجا بودی و من دستت را میگرفتم و سرت را روی زانوهایم میگذاشتم وتو از غصه هایت میگفتی.
و من میگفتم عزیزم غصه نخور. صبور باش. درست میشه.
ببینم خودت باور میکردی...
#کاش_اینجا_بودی
الهام
@adelehz
اي كاش عزيزم كنارم بود❤️
اي كاش دوسم ميداشت❤️
لیلا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود... کاش الان خودم کنارم بود گاهی یادم میره خودم کجاست و کجای این دنیا ایستاده ..کاش خودم کنارم بود.
الی
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz