دوست داشتم عشقم الان کنارم بود چون اونه که فقط به حرفام گوش میده با دقت
آیناز
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
آیناز
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
❤1
دوست داشتم بابام الان پيشم بود حتي شده براي يك ساعت هم كه شده پيشم بود دلم واسش تنگ نشده دلم براش لك زده براي صداش وقتي كه (پزشك دهكده )صدام ميكرد پر ميزنه ،بابا جونم تو كه ميگفتي نفسام به نفسات بنده چطور شد كه روزگار تونست ما رو اينجور جدا كنه از هم هميشه تو ترازو زور دنيا بيشتره...
ناشناس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ناشناس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
خیلی ها هستن که برامون عزیزن و دوست داریم همیشه باشن ولی تنهایی رو ترجیح میدم چون به هر حال از هر آدمی باید جدا شد یا زمونه جدا مون میکنه و این جدا شدنا ترسناک ترین چیزه که دوست دارم تنها باشم.
نیلو
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
نیلو
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم کنار اخرین صفحه کتابم بودم و اخرین صفحه رو برای عده ای میخوندم 🍁🍁
سعید
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سعید
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم مادرم پیش بود..
سرم و روی قلبش میزاشتم و نفس میکشیدم..
هربار که ازش خداحافظی میکنم نمیدونم دفعه بعد کی میبنمش..دلم برای روزهایی که بود و قدر نتونستم خیلی تنگه..
سپیده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سرم و روی قلبش میزاشتم و نفس میکشیدم..
هربار که ازش خداحافظی میکنم نمیدونم دفعه بعد کی میبنمش..دلم برای روزهایی که بود و قدر نتونستم خیلی تنگه..
سپیده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش کنار مادربزرگم بودم با اون لبخند و نگاه تا بی نهایت مهربونش
همیشه برای رفتن تمام مادربزرگ ها زود است 😔سالهاست ندارمش
لاله
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
همیشه برای رفتن تمام مادربزرگ ها زود است 😔سالهاست ندارمش
لاله
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عشقم الان کنارم بود یکسال از نبودنت میگذره و من تنهام کاش برگردی و برای همیشه کنار منو دخترمون باشی مثل قبل شاد مثل قبل در آرامش مثل قبل عاشق💔💔💔
مگر لایق تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرت شانه ی من چه کردی
نسیم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
مگر لایق تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرت شانه ی من چه کردی
نسیم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست نداشتم كنار بود😞
ولي دوست دارم يه روز ازش بپرسم چطور تونست زن ديگه اي رو به من و بچه هاش ترجيح بده😞😞
مريم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ولي دوست دارم يه روز ازش بپرسم چطور تونست زن ديگه اي رو به من و بچه هاش ترجيح بده😞😞
مريم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش در رویاهام کسی کنارم نبود فقط من در مرتبه ی بالایی از زندگی بودم ک الان اونجا نیستم...
زهرا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
زهرا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم كنار اون آدم قدرتمند و مهربوني بودم كه با خدا ارتباط نزديك داره و راحت و بي پرده غصه هاي دل مردم كشورم رو بهش مي گفتم چون مطمئن بودم يه كاري مي كنه ، اينكه چرا ما نبايد مثل مردم خيلي كشورها راحت و بي دغدغه زندگي كنيم ؟....
سپيده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سپيده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش پدرم اینجا بود...این بار نه برای گریه کردن بر روی شانه هایش... میخواستم با ریش هایش مرا ببوسد قلقلکم دهد سیر بخندم و یادم برود که آبستن غم روزگارم.
دریا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دریا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
🍂دلبرک،
پاییز نیامده برگ های باغ عشق من و تو زرد شدند...
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁
هر زمان گویم ز داغ عشق و تیمار فراق
دل ربود از من نگارم جان ربودی کاشکی
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
M & ❤
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
پاییز نیامده برگ های باغ عشق من و تو زرد شدند...
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁
هر زمان گویم ز داغ عشق و تیمار فراق
دل ربود از من نگارم جان ربودی کاشکی
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
M & ❤
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
هیچ کس نخواهد فهمید در زندگی هرکس
یک نفر هست ک دوست داشتنی ترین
پنهان دنیاست...
با اینکه هیچ وقت نخواستی باشی
با اینکه تن به یه ازدواج اجباری دادم
ولی دوس داشتم حداقل یه بار داشتنتو تجربه کنم.
ناشناس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
یک نفر هست ک دوست داشتنی ترین
پنهان دنیاست...
با اینکه هیچ وقت نخواستی باشی
با اینکه تن به یه ازدواج اجباری دادم
ولی دوس داشتم حداقل یه بار داشتنتو تجربه کنم.
ناشناس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش الان کنار دوستام بودم تو خوابگاە
دلم برای دوران کارشناسی تنگ شدە
چقد زود دیر میشود
کاش دوبارە برگردم اون روزها
کاش دوبارە تو جمع های دوستان خوابگاه
تا با صدای بلند میخندیدیم...
لاوین کوردستان
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دلم برای دوران کارشناسی تنگ شدە
چقد زود دیر میشود
کاش دوبارە برگردم اون روزها
کاش دوبارە تو جمع های دوستان خوابگاه
تا با صدای بلند میخندیدیم...
لاوین کوردستان
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عموم زنده بود و کنارمون بود
چقدر سخته که تو لحظه لحظه هات همیشه با خودت بگی جاش خیلی خالیه😢
نفیس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
چقدر سخته که تو لحظه لحظه هات همیشه با خودت بگی جاش خیلی خالیه😢
نفیس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش میشد وقتی خدا عشق یه نفر به دلت میندازه حداقل راه رسیدنشم نشونت بده کاش میشد عشقمو ببینم بعداز ۹سال😔😔
Mo
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
Mo
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz